دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۱۷ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

دندانپزشکی لیزری کودکان

دندانپزشک کودکان

دندانپزشکی لیزری کودکان

دندانپزشکی لیزری کودکان یکی از روش های نوین در درمان دندان ها می باشد در دندانپزشکی لیزری در درمان عصب کشی و جراحی بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت

دندانپزشکی لیزری کودکان یکی از روش های نوین در درمان دندان ها می باشد در دندانپزشکی لیزری در درمان عصب کشی و جراحی بهترین نتایج را به دنبال خواهد داشت. دندانپزشکی لیزری می تواند بدون انجام بی حسی و با استفاده از ژل های بی حسی درمان دندانپزشکی را صورت دهید. دندانپزشکی لیزری سبب می گردد تا ذهنیت بهتری از دندانپزشک کودکان و اطفال به وجود آید. امروزه این روش دچار پیشرفت زیادی گردیده است که موجب ایجاد خصایص و ویژگی های جدیدی در این روش درمان شده است. 
دندانپزشکی لیزری کودکان تحولی را در درمان دندانپزشکی به وجود آورده است و این روش توانسته است با در اختیار گذاشتن درمانی تاثیر گذار و فاقد درد نظر بیماران و کودکان و همچنین دندانپزشکان را جلب کند.

 

کاربرد دندانپزشکی لیزری کودکان

استفاده از دندانپزشکی لیزری کودکان دارای مزیت هایی همچون دقت بالا، کارایی بیشتر، راحتی کار، دوران بهبود سریع تر ... می باشد به همین دلیل دارای کاربرد فراوانی در دندانپزشکی کودکان می باشد که شامل موارد زیر می باشد.
درمان تومورهای دهانی
ترمیم دندان ها با استفاده از لیزر
سفید کردن دندان ها
تشخیص و درمان پوسیدگی
رفع حساسیت دندانی
جراحی های بافت نرم
درمان ریشه و عصب کشی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان عصب کشی

دندانپزشک کودکان 

دندانپزشکی کودکان عصب کشی

دندانپزشکی کودکان عصب کشی در مطب دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا یوسف پور به بهترین روش درمانی صورت می گیرد. در دنیای امروز برای والدین هیچ چیز مهمتر از کودکان شان نمی باشد. قسمتی از مسئولیت والدین رعایت بهداشت دهان و دندان کودکان برای مانع بروز مشکلات جدی دهان و دندان در کودکان می باشد. دندانپزشک کودکان دارای تخصص لازم برای حفظ و نگهداری سلامت و بهداشت کودکان و اطفال می باشد. 
هدف دکتر فدرا یوسف پور این می باشد که درمان دهان و دندان کودکان را به بهترین نحو انجام دهد و این درمان را برای کودکان و اطفال راحت تر نماید.

زمان مناسب برای مراجعه کودکان به دندانپزشکی کودکان

بهترین زمان برای مراجعه کودکان به مطب دندانپزشکی کودکان هنگام رویش اولین دندان شیری کودکان می باشد. والدین باید به این نکته توجه نمایند در زمان درد و عفونت دندان کودکان زمان مناسبی برای مراجعه به دندانپزشکی نمی باشد زیرا در مواجه اولین بار کودک با دندانپزشک نباید درمان های سخت و طولانی که نیاز به پذیرش و تحمل بیشتری می باشد صورت گیرد زیرا باعث ایجاد ذهنی منفی و مشکلات روحی در کودکان می گردد و در آینده سبب ایجاد ترس در کودکان از دندانپزشکی می گردد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکان ذهنی

دندانپزشک کودکان

دندانپزشک کودکان ذهنی 

دندانپزشک کودکان ذهنی دکتر فدرا یوسف پور می باشد که دارای بورد تخصصی درمان، سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان و اطفال می باشد. رعایت بهداشت و سلامت دهان و دندان بخش مهمی از مراقبت های فردی را در کودکان معلول و کم توان ذهنی ایجاد می نماید. مشاهده گردیده است که میزان مشکلات دهان و دندان کودکان با مشکلات ذهنی در مقایسه با کودکان سالم بیشتر می باشد و دلیل آن ها عدم توانایی آن ها در رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. 
در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات دندانپزشکی کودکان ذهنی و ناتوان به وسیله دندانپزشکی تحت بیهوشی و آرام بخش صورت می گیرد تا کودکان از پرسه درمان دچار ترس و استرس نگردند. 

مراجعه کودکان ذهنی به دندانپزشک کودکان

کودکان و اطفال دارای معلولیت و ناتوانی ذهنی و جسمی دارای سلامت دهان و دندان ضعیف تری نسبت به سایر کودکان می باشند. در گذشته دندانپزشک برای درمان کودکان به خصوص کودکانی که دارای ناتوانی ذهنی و جسمی می باشند رنج بسیاری می برند ولی امروزه با پیشرفت علم و استفاده از روش های مناسب برای درمان و همچنین آموزش های لازم در جهت درمان دندان کودکان به خصوص کودکانی که دارای ناتوانی ذهنی و جسمی می باشند داری پیشرفت چشمگیری می باشد. 
کودکان ناتوان جسمی و ذهنی ممکن است برای انجام درمان و نشستن روی صندلی دندانپزشکی با مشکلاتی رو به رو باشند و یا به اقدامات احتیاطی و مراقبتی بیشتری نسبت به سایر کودکان نیاز داشته باشند بنابراین پزشکان باید محیطی را متناسب با این گونه کودکان ایجاد نمایند تا همکاری لازم را با دندانپزشک در زمان مراجعه به دندانپزشکی داشته باشند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

مطب دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج

دندانپزشک کودکان

مطب دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج

مطب دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج دکتر فدرا یوسف پور می باشد. به دلیل اینکه سلامت و بهداشت دندان های شیری و دائمی دارای اهمیت زیادی می باشند توصیه می گردد والدین در فواصل زمانی معین برای معاینه و درمان فرزندان به دندانپزشکی کودکان و اطفال مراجعه نمایند. مراجعه به مطب دندانپزشکی کودکان به صورت مرتب از سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان خود اطمینان حاصل می کنید و در صورت مشکل در سلامت دهان و دندان کودکان خود به سرعت و با هزینه اندک مشکلات دهان و دندان کودکان خود را بر طرف می نمایید.
دکتر فدارا یوسف پور متخصص دندانپزشک کودکان و اطفال در چهار راه طالقانی کرج با داشتن محیطی تخصصی، آرام و امنیت خاطر آماده رسیدگی به خدمات سلامت دهان و دندان فرزندان شما می باشد.

مطب دندانپزشکی کودکان

مطب دندانپزشکی کودکان به دلیل اینکه با کودکان کم سن و سال در ارتباط می باشد در مطب نیاز به فضایی کودکانه و محیطی کم استرس با تجهیزات و وسایل کودکانه می باشد. مطب دندانپزشکی که به صورت کاملا تخصصی برای کودکان طراحی می گردد سبب ایجاد حس خوب و شادی کودکان می گردد و همچنین استرس و ترس کودکان را کاهش می دهد. مطب دندانپزشکی کودکان باید به گونه ای طراحی شود که نخستین تجربه دندانپزشکی برای کودکان در ذهن آن ها تصویری مثبت و خوشایند را به وجود آورد. زیرا در غیر اینصورت موجب اثرات و مشکلات روحی و روانی کودکان در آینده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندان قروچه کودک 1 ساله

دندانپزشک کودکان

دندان قروچه کودک 1 ساله

در هنگام خواب کودکان والدین صداهایی را می شنوند مانند ساییدن و کوبیدن دندان ها به هم که به آن براکسیسم و یا دندان قروچه می گویند. به ساییدن دندان ها به هم و فشار دادن فک ها و دندان ها دندان قروچه می گویند.

در هنگام خواب کودکان والدین صداهایی را می شنوند مانند ساییدن و کوبیدن دندان ها به هم که به آن براکسیسم و یا دندان قروچه می گویند. به ساییدن دندان ها به هم و فشار دادن فک ها و دندان ها دندان قروچه می گویند. دندان قروچه در کودکان هنگامی که کودک در خواب عمیق می باشد و یا دچار استرس و اضطراب قرار می گیرد رخ می دهد. دندان قروچه در بسیاری از کودکان دیده می شود و بیشتر در سنین پایین کودک این اتفاق رخ می دهد و معمولا به تدریج در سنین بالاتر این مشکل برطرف می شود.

دلایل دندان قروچه در کودکان

دندان قروچه در کودکان به دلایل مختلفی اتفاق می افتد  مانند زمانی که کودک در خواب احساس درد می کند برای کاهش درد دندان های خود را به هم میمالند، دلیل دیگر آن بی نظمی در دندان ها می باشد که به دلیل بی نظمی در دندان ها و کج بودن دندان ها کودکان شروع به ساییدن دندان های خود می کنند. یکی دیگر از دلایلی که کودکان دچار دندان قروچه می شوند ایجاد مشکلاتی در سلامتی کودکان می باشد که ممکن است به دلیل کمبود آب بدن و کمبود غذایی و ... را شامل شود. برخی از کودکان که دچار بیش فعالی می باشند نیز دچار دندان قروچه نیز می گردند. دندان قروچه همچنین در کودکان که دارای مشکلات ذهن و جسمی می باشند و یا از داروهای خاصی استفاده می کنند دیده می شود.

 

دندانپزشک کودکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

شکستن دندان کودک 2 ساله

دنداپزشک کودکان 

شکستن دندان کودک 2 ساله

شکستن دندان کودک 2 ساله یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است تعدادی از کودکان و اطفال به آن دچار شوند برای درمان آن باید به متخصص دنداپزشکی کودکان مراجعه نمود تا درمان های لازم انجام شود.

شکستن دندان کودک 2 ساله یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است تعدادی از کودکان و اطفال به آن دچار شوند برای درمان آن باید به متخصص دنداپزشک کودکان مراجعه نمود تا درمان های لازم انجام شود. شکستن دندان کودکان و اطفال ممکن است به دلایل مختلف نظیر تصادف، زمین خوردن و آسیب دیدن در هنگام بازی و ضربه خوردن، خوردن غذاهای سفت در کودکان و اطفال صورت بگیرد. شکستن دندان کودکان 2 ساله معمولا به دلیل زمین خوردن ایجاد می شود. که درمان شکستگی دندان کودکان توسط والدین باید به طور جدی پیگیری شود تا در آینده از بروز مشکلات در سلامت دهان و دندان کودکان خود جلوگیری نمایید. 

دلایل شکستن دندان کودکان

شکستن دندان در کودکان به دلایل مختلفی نظیر دندان قروچه، جویدن و خوردن غذاهای سفت و هسته میوه ها، ایجاد حادثه مانند تصادف و زمین خورد کودکان و همچنین وارد شدن ضربه به دندان های کودکان، از بین رفتن دندان ها به دلیل فرسودگی و پوسیدگی در دندان ها، قرار گرفتن مینای دندان ها در معرض گرما و سرمای شدید و...اتفاق می افتد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان

دندانپزشک کودکان

جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان

جراح و متخصص دندانپزشک کودکان و نوجوانان در کرج دکتر فدرا یوسف پور می باشد که کلیه خدمات در جهت پیشگیری، مراقبت، سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان و همچنین بهترین روش درمان مشکلات دهان و دندان کودکان با پیشرفته ترین دستگاه های جهان برای کودکان عزیز شما قابل ارائه می باشد. دکتر فدرا یوسف پور جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان فارغ التحصیل سال 1378 از دوره دندانپزشکی عمومی و فارغ التحصیل سال 1383 از دوره جراحی و تخصصی دندانپزشکی کودکان و اطفال که دارای بورد ناسیونال می باشد ایشون دارای 13 سال سابقه درخشان در زمینه دندانپزشکی کودکان و اطفال می باشد.

دندانپزشکی کودکان

اولین رویش دندان های دائمی در کودکان با افتادن دندان های شیری در سن 6 سالگی آغاز می شود و با مرور زمان کلیه دندان های شیری با دندان های دائمی پر می شوند . که مراقبت و پیشگیری و همچنین سلامت و بهداشت دهان و دندان هم بریا دندان های شیری کودکان و هم برای دندان های دائمی آن ها الزامی باشد تا در سنین بالاتر دچار مشکلات دهان و دندان نگردند. با خدمات و آموزش های لازم و همچنین رعایت کردن نکات بهداشتی و درمان پیشگیرانه که به وسیله جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان در سن کم انجام می شود برای مانع بروز مشکلات دهان و دندان در کودکان می باشد. 
توصیه یم شود که کودکان از سنین 6 تحت درمان دندانپزشک کودکان قرار بگیرند تا از بروز مشکلات در آینده و همچنین هزینه های زیاد جهت درمان دندان های کودکان جلوگیری نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

متخصص و دندانپزشک کودک در کرج

دندانپزشک کودکان 

متخصص و دندانپزشک کودک در کرج

متخصص و دندانپزشک کودک یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی می باشد. متخصص دندانپزشک کودکان به مراقبت و پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان می پردازد. توصیه می شود برای پیشگیری از بروز مشکلات در سنین بزرگسالی کودکان خود را از شش ماهگی تحت نظر متخصص دندانپزشک کودکان قرار دهید. دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشک کودکان در کرج می باشد که انواع خدمات دندانپزشکی در کیلینیک صورت می پذیرد. دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین متخصصان دندانپزشکی کودکان و نوجوانان در کرج می باشد. 

متخصص دندان پزشک کودک کیست

دندان پزشک متخصص یک دوره سه ساله دندان پزشکی کودکان و اطفال را طی می کند تا مهارت لازم و کافی را در جهت درمان و مشکلات دهان و دندان کودکان و اطفال را کسب نماید. متخصص دندانپزشک کودکان یه سری خدمات و آموزش های لازم را در جهت حفظ و مراقبت دندان های شیری کودکان ارائه می دهند. که شامل مواردی همچون نحوه تمیز کردن درست و صحیح کودکان، استفاده درست و صحیح از مسواک و نخ دندان در کودکان، تغذیه و رژیم غذایی مناسب برای کودکان، آموزش لازم در جهت استفاده از برخی دارو ها مانند قطره آهن و همچنین در مورد عادات کودکان و اطفال مانند استفاده از پستانک و نیز مکیدن انگشتان به والدین کودکان ارائه می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان قیمت مناسب در کرج

دندانپزشک کودکان

دندانپزشکی کودکان قیمت مناسب در کرج

خدمات دندانپزشکی ویژه اطفال و کودکان به عنوان یک شاخه تخصص در دندانپزشکی می باشد که به مراقبت و محافظت دندان کودکان از سنین 6 ماهگی تا نوجوانی می پردازد. دندانپزشکی عمومی با دندانپزشک کودکان فرق می کند. دندانپزشکی کودکان و اطفال متخصص در بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان می باشد که می تواند انواع بیماری مرتبط با دهان و دندان کودکان و اطفال با با بهترین و پیشرفته ترین شیوه های درمان دهان و دندان انجام دهد.
درمان دهان و دندان و همچنین پیشگیری از بروز مشکلات مرتبط با دهان و دندان اطفال و کودکان در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور واقع در کرج به بهترین نحو، و با پیشرفته ترین تجهیزات نوین و قیمت مناسب صورت می پذیرد.بهترین زمان مراجعه به دندانپزشکی کودکان

بهترین زمان مراجعه به دندانپزشک کودکان و اطفال هنگام رویش اولین دندان کودک می باشد و هر شش ماه یکبار برای معاینه کامل دندان های کودک باید به متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال مراجعه نمایید تا از بروز مشکلات دهان و دندان مانند پوسیدگی دندان های شیری و رشد نامرتب دندان ها و همچنین پیشگیری از ارتودنسی دندان های کودک خود جلوگیری نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان زیر سه سال

دندانپزشک کودکان

دندانپزشکی کودکان زیر سه سال

دندانپزشک کودکان زیر سه سال باید از تخصص کافی در حیطه درمان دهان و دندان کودکان زیر سه سال برخوردار باشد. دندانپرشکی اطفال یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی می باشد که بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان اطفال و کودکان فعالیت دارند. مهمترین عاملی که سبب سلامت دهان و دندان کودکان می شود مراجعه مرتب و منظم از سنین کودکی به متخصص دندانپزشکی اطفال و کودکان خوب می باشد. 
دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی اطفال و کودکان زیر سه سال می باشد که با ارائه خدمات درمان و پیشگیری دندانپزشکی و آموزش رعایت بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان به والدین از ایجاد مشکلات دهان و دندان در کودکان شما جلوگیری می کند.دندانپزشکی کودکان و اطفال

دندانپزشکی کودکان علی رغم اینکه در گذشته والدین اعتقاد چندانی به حفظ و مراقبت دندان های شیری کودکان نداشتند امروزه دارای اهمیت ویژای می باشد. تا بتوانند با استفاده از روش های مختلف از دندان های شیری کودکان محافظت و مراقبت نمایبد تا در سنین بالاتر دندان های اصلی محکم و مقاومی را برای کودکان و اطفال خود به ارمغان بیاورند. مشکلات دهان و دندان برای هر کسی ممکن است به وجود آید و این یک امر کاملا طبیعی می باشد ولی این موضوع در زمانی اهمیت پیدا می کند که کودکان و اطفال از سن کمی برخوردار باشند که در این زمان والدین به این موضوع می اندیشند که در زمان درمان چگونه کودک خود را در هنگام درمان کنترل نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور