دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۱۰ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

فوق تخصص دندانپزشکی اطفال

متخصص دندانپزشکی کودکان

فوق تخصص دندانپزشکی اطفال

فوق تخصص دندانپزشکی اطفال دوره های آموزشی مختلفی را برای درمان و سلامت دهان و دندان اطفال مانند روانشناسی اطفال،دوره های رشد اطفال، دوره های تعاملات و ارتباط موثر با اطفال، درمان های تحت بیهوشی و آرام بخش عمومی در اطفال، جراحی دهان و دندان کودکان، پیشگیری از پوسیدگی دندان اطفال، درمان و سلامت دهان و دندان اطفال با ناتوانی جسمی و ذهنی و... را گذرانده است. دکتر فدرا یوسف پور فوق تخصص دندانپزشکی اطفال و متخصص دندانپزشکی کودکان کلیه خدمات مربوط به سلامت و درمان دهان و دندان اطفال را با بهترین شیوه و تخصصی ترین روش های نوین انجام می دهند و والدین می توانند با خیال آسوده درمان دهان و دندان فرزندان خود را به ایشان بسپارند.  

ویژگی فوق تخصص دندانپزشکی اطفال

فوق تخصص دندانپزشکی اطفال باید دارای یک سری ویژگی ها باشند تا بتوانند بهترین خدمات را در حوزه درمان دهان و دندان اطفال و همچنین سلامت و بهداشت دهان و دندان آن ها ارائه دهند. داشتن رفتار مناسب و ارتباط دوستانه با اطفال یکی از ویژگی های فوق تخصص دندانپزشکی اطفال است زیرا این موضوع سبب کاهش ترس و اضطراب اطفال می گردد. و همچنین ایجاد خاطره ای خوش در ذهن اطفال در هنگام حضور به مطب و طراحی محیط به صورت کودکانه و زیبا یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های فوق تخصص دندانپزشکی اطفال به شمار می آید. اکثر درمان های دهان و دندان اطفال زمان بر می باشد همکاری  با دندانپزشک در هنگام روند درمان دندان و دهان برای اطفال سخت و آزردهنده است به همین جهت صبوری یکی از ویژگی های شاخص فوق تخصص دندانپزشکی اطفال می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان چهارراه طالقانی

دندانپزشک کودکان

دندانپزشکی کودکان چهارراه طالقانی

دندانپزشکی کودکان چهارراه طالقانی کلینیک دکتر فدرا یوسف پور می باشد که به ارائه درمان و مراقبت از دندان های شیری کودکان با توصیه های لازم برای پیشگیری و درمان از بدو تولد کودکان تا بزرگسالی می پردازند. دندانپزشک کودکان یکی از رشته های تخصصی دندانپزشکی است که به صورت کاملا ویژه به پیشگیری و سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان می پردازد. دندانپزشک متخصص در این حوزه علاوه بر گذراندن دوره های عمومی دوره تخصصی سه ساله دندانپزشکی کودکان را نیز سپری کرده اند. تا دانش و مهارت کافی در جهت درمان مشکلات دهان و دندان کودکان را کسب نماید. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی کرج تمام خدمات مربوط به دهان و دندان کودکان را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. 

دندانپزشکی کودکان کیست

دندانپزشکی کودکان پزشکی می باشد که تمام اقدامات نظیر بررسی و چکاپ کامل دهان و دندان کودکان، بررسی رشد دندان کودکان، درمان و بررسی مشکات دهان و دندان کودکان با ناتوانی جسمی و ذهنی، پیشگیری از پوسیدگی و حفظ و مراقبت از دندان و دهان کودکان،آموزش های لازم در زمینه درست مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، تغذیه سالم، مشاوره و راهنمایی های لازم در مورد عادت های کودکان مانند استفاده از پستانک و مکیدن انگشتان و... را در کلینیک مختص کودکان انجام می دهد. به طور کلی در دندانپزشکی کودکان کلیه خدمات به جهت پیشگیری، مدیریت و درمان مشکلات دهان و دندان کودکان از سن شش ماهگی تا رویش آخرین دندان اصلی و دائمی انجام می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان خوب در کرج

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان خوب در کرج

دندانپزشکی کودکان خوب در کرج می توان خانم دکتر فدرا یوسف پور که متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان می باشد را نام برد ایشان بیش از یک دهه در حوزه درمان، سلامت و بهداشت دندان و دهان کودکان و اطفال فعالیت دارند و بهترین خدمات مربوط به سلامت و درمان دهان و دندان را به فرزندان شما ارائه می دهند و با رفتار مناسب خود سبب آرامش در اطفال و کودکان در حین درمان می گردند. یکی از دغدغه های والدین سلامت دهان و دندان کودکانشان می باشد و یکی از نگرانی های آن ها پیدا کردن متخصص دندانپزشکی خوب کودکان است. 

 متخصص دندانپزشکی کودکان خوب

دندان پزشکی کودکان و اطفال امروزه با ارتقا سطح آگاهی افراد اهمیت سلامت و محافت کردن از دندان های شیری کودکان برای والدین نشخص شده است. دندانپزشکی کودکان و اطفال یک شاخه تخصصی دنانپزشکی است که با دندانپزشکی عمومی متفاوت می باشد متخصص دندانپزشکی کودکان یک دوره سه ساله را سپری کرده اند تا به مهارت و توانایی کافی در جهت درمان دهان و دندان کودکان و اطفال را کسب نمایند. دندانپزشک کودکان به صورت کاملا تخصصی این دوران را سپری نموده اند و آماده رسیدگی به خدمات شما در طیف وسیعی از امور مربوط به دهان و دندان کودکان همچون پرکردن و ترمیم دندان، خارج کردن و ترمیم دندان شکسته، درمان بیماری های مربوط به لثه و... می باشند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان بی حسی

دندانپزشکی تحت بیهوشی اطفال

دندانپزشکی کودکان بی حسی

دندانپزشکی کودکان بی حسی  یک حوزه تخصصی دندانپزشکی است که برای کودکان و اطفال دچار ترس و استرس از دندانپزشکی، کودکان با ناتوانی ذهنی و جسمی و کودکان با سنین پایین  که همکاری لازم را با دندانپزشک ندارند صورت می گیرد. در مطب دکتر فدرا یوسف پور مرکز دندانپزشکی کودکان بی حسی و دندانپزشکی تحت بیهوشی اطفال با پیشرفته ترین تجهیزات و لوازم روز جهان و اطلاعات کامل و جامع به درمان دندانپزشکی بی حسی کودکان در کرج می پردازند. جهت کسب نوبت دندانپزشکی کودکان بی حسی در چهارراه طالقانی کرج می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید.

دندانپزشکی کودکان بی حسی چیست

برخی از اوقات مراحل درمان دندان کودکان دردناک می باشد و برای کار بر روی دندان کودکان برای حفظ آرامش و آسایش کودکان و اطفال به استفاده از بی حسی دندان نیاز می شود. انواع گوناگون بی حسی دندان کودکان و اطفال وجود دارد و در زمانی که کودکان درمان طولانی و سختی را در طی یک جلسه مراجعه به دندانپزشک داشته باشند یکی از روش های بی حسی مورد نیاز می باشد. بی حسی دندان کودکان شامل یکی از روش های گوناگون داروهای آرام بخش یا کاهش استرس و اضطراب در حین درمان دندانپزشکی می باشد بعد از انجام بی حسی دندان موضعی فقط احساس درد در محل عمل و تزریق از بین می رود. استفاده از بی حسی موضعی نسبت به بی حسی عمومی این امکان را ایجاد می کند که کودکان در حین درمان کاملا هوشیار باشند و این موضوع سبب تسهیل بیشتر اعمال حیاتی کودکان می شود و همچنین به ما اجازه می دهد که از همکاری کودکان در زمان درمان استفاده گردد.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

جراح دندانپزشک کودکان در کرج

متخصص دندانپزشکی کودکان

جراح دندانپزشک کودکان در کرج

جراح دندانپزشک کودکان در کرج دکتر فدرا یوسف پور می باشد که با داشتن بیش از یک دهه سابقه و دانش کافی در زمینه درمان دهان و دندان کودکان و نوجوانان آماده ارائه خدمات در این زمینه به شما می باشد. یک جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان به خوبی در زمینه درمان و رفع بیماری ها و ناراحتی های گوناگون دهان و دندان کودکان و اطفال مهارت دارد.  جراح دندانپزشک کودکان علاوه بر این موضوع که باید بتواند به خوبی با کودکان ارتباط برقرار نماید و از فرآیند دندانپزشکی که برای تعداد زیادی از کودکان نامطلوب می باشد فرآیندی جذاب را مهیا سازد و این جراح باید فهم بسیار فراوانی از روند رشد دندان کودکان را کسب نماید. 

جراح دندانپزشک کودکان کیست

جراح دندانپزشک کودکان متخصصی می باشد که به صورت کاملا اختصاصی در حوزه دندانپزشکی کودکان و اطفال فعالیت داشته باشد این موضوع که دندانپزشکی که دوره آموزشی لازم را گذرانده باشد بسیار اهمیت دارد زیرا جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال آموزش های ویژه ای را برای رفتار مناسب با کودکان و اطفال سپری کرده اند و به همین دلیل می توانند با کودکان و اطفال رابطه دوستانه را برقرار نمایند. تمایل کودکان به مراجعه به جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال علاوه بر کاهش استرس کودکان و اطفال سبب شوق بیشتر کودکان در همکاری با جراح دندانپزشک کودکان می گردد و این امر سبب سریع تر پیش رفتن روند درمان دهان و دندان کودکان و اطفال می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

پزشک متخصص دندانپزشکی کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان

پزشک متخصص دندانپزشکی کودکان

پزشک متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج دکتر فدرا یوسف پور یکی از پزشکان حاذق در این زمینه می باشند. ایشان دارای بورد تخصصی ناسیونال در درمان دندانپزشکی کودکان و نوجوانان می باشد. اهمیت مراجعه فوری به دندانپزشک در شانس درمان در زمان ابتدایی بروز بیماری می باشد که فرایند درمان و هزینه های آن را به شدت کاهش می دهد. برای مراجعه به دندانپزشکی کودکان در کرج می توانید با شماره های ثبت شده در سامانه تماس حاصل نمایید. 

پزشک متخصص دندانپزشکی کودکان کیست

دندانپزشک کودکان پزشکی آموزش دیده می باشد در دوره های تخصصی دندانپزشکی کودکان و اطفال می باشند این پزشک دارای سابقه بالایی در زمینه درمان بیماری های دهان و دندان کودک و نوجوان دارد. در گذشته بیشتر والدین در صورتی که به یک دندانپزشک برای مشکلات کودک خود نیاز داشتن از یک دندانپزشک عمومی کمک می گرفتند. دندانپزشک عمومی می تواند در بیشتر اوقات شما را کمک کنند اما ممکن است نیاز به مشاوره و راهنمایی تخصصی با دندانپزشک کودکان و اطفال داشته باشید یک پزشک دندانپزشک کودک فارغ التحصیل تخصص دانشگاهی، به خاطر دوره های آموزشی تخصصی که سپری نموده است می تواند درمان های اختصاصی را برای درمان کودکان و اطفال ارائه دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکانه

 دندانپزشک کودکان

دندانپزشک کودکانه

 در دندانپزشک کودکانه از آنجایی که با کودکان و اطفال در ارتباط می باشد به فضای کودکانه و کم استرس و به ابزار و تجهیزات خاص برای کودکان احتیاج دارد. تا از استرس و ترس کودکان در مراجعه به دندانپزشک برای درمان دهان و دندان کاسته شود. به همین دلیل به والدین توصیه می گردد برای مراجعه به دندانپزشک کودکان برای درمان دهان و دندان کودکان خود یک دندانپزشکی با محیط کودکانه مناسب کودکان و اطفال را انتخاب نمایند.
کلینیک دکتر فدرا یوسف پور با داشتن محیطی کودکانه آماده رسیدگی به کلیه خدمات در زمینه درمان دهان و دندان کودکان شما می باشد. دکتر فدرا یوسف پور دارای بورد تخصصی ناسیونال در زمینه دندانپزشک کودکان و اطفال می باشد.

زمان مراجعه به دندانپزشک کودکانه

دندانپزشک کودکان و اطفال پزشکی می باشد که در تشخیص و درمان مشکلات دهانی و دندان کودکان و اطفال دارای مهارت بالایی باشد. دندانپزشک کودکان علاوه بر درمان مشکلات و بیماری های مربوط به دهان و دندان کودکان و روند رشد دندان ها، فک و لثه را نیز بررسی نماید. نخستین دندان شیری کودکان در شش ماهگی رشد خواهد کرد. و در سنین شش تا هفت سالگی کودکان دندان های شیری خود را با دندان های دائمی جایگزین می کنند. روند رشد و تکامل دندان های کودکان و اطفال باید تحت نظر متخصص دندانپزشک کودکان قرار بگیرد. کودکان و اطفال اگر روند رشد و تکامل دندان های خود را به درستی سپری نمایند باید از سن 1 سالگی تحت نظر متخصص دندانپزشک کودکان قرار بگیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

خدمات متخصص دندانپزشکی کودکان

 دندانپزشک کودکان

خدمات متخصص دندانپزشکی کودکان 

خدمات متخصص دندانپزشکی کودکان شامل مواردی پیشگیری، سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان، ارتودنسی، درمان ناهنجاری فک و دهان و... می باشد که کلیه این خدمات توسط دکتر فدرا یوسف پور با امکانات به روز در کیلینک تخصصی دندانپزشک کودکان در کرج صورت می گیرد. برای مراجعه به مطب دکتر فدرا یوسف پور برای ارائه خدمات تخصصی جهت درمان دهان و دندان به کودکان و اطفال خود می توانید با شماره تلفن های ثبت شده در سایت تماس بگیرید.

زمان مراجعه کودکان به متخصص دندانپزشکی کودکان

کودکان و اطفال از زمان رویش اولین دندان شیری خود در شش ماهگی نیاز به مراجعه به متخصص دندانپزشکی دارند و والدین باید از اهمیت مراجعه به متخصص دندانپزشکی کودکان و خدمات قابل ارائه توسط آن ها مطلع باشند. از جمله خدمات قابل ارائه به وسیله متخصص دندانپزشکی کودکان می توان به مواردی همچون بررسی سلامت و بهداشت دهان کودکان و پوسیدگی دندان کودکان، ترمیم پوسیدگی و دیگر مشکلات دندان ها، آموزش روش های گوناگون برای تمیز کردن دندان ها و شیار پوش، ارائه راهکار مناسب در جهت رفع عادت کودکان نظیر مکیدن شست، دندان قروچه و استفاده از پستانک، رسیدگی و مراقبت به رشد طبیعی دندان های در حال رشد کودکان، پیشگیری و جلوگیری از ایجاد بیماری های لثه ای، ترمیم دندان های ضربه دیده و دچار شکستگی، درمان دندان های جابجا شده و خارج شده از حفره دندانی، انجام اقدامات ارتودنسی، ارائه آموزش ها و توصیه های لازم به والدین برای مراقبت های ضروری در جهت سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان، آموزش های لازم در جهت تاثیدگذاری نوع تغذیه و رژیم غذایی در سلامت دهان و دندان کودکان، آموزش های لازم در جهت درست و اصولی مسواک زدن و استفاده از نخ دندان و...اشاره نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

متخصص دندانپزشک کودکان خوب

دندانپزشک کودکان

متخصص دندانپزشک کودکان خوب

متخصص دندانپزشک کودکان در شاخه ای از دندانپزشکی تحصیل کرده است که به صورت کاملا ویژه به سلامت و بهداشت دهان و دندان و همچنین پیشگیری، ارتودنسی و دندانپزشکی تحت بیهوشی در کودکان و نوجوانان می پردازد. متخصص دندانپزشک کودکان خوب دندانپزشکی می باشد بعد از سپری کردن دوره شش ساله دندانپزشکی به صورت تخصصی یک دوره سه ساله را برای درمان دهان و دندان کودکان و اطفال سپری نماید. 
دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد که دارای سابقه 14 ساله در زمینه درمان دهان و دندان کودکان و نوجوانان می باشد. شما والدین می توانید با خیال آسوده درمان دندان های کودکان و اطفال خود را به دکتر فدرا یوسف پور بسپارید.

متخصص دندانپزشکی کودکان خوب کیست

متخصص دندانپزشکی کودکان خوب کسی می باشد که به غیر از تسلط کامل به تکنیک های تخصصی در درمان دهان و دندان کودکان و اطفال یک دوره ای را برای کنترل رفتاری و ذهنی کودکان و اطفال گذرانده باشد با رفتار خوب خود در ذهن کودکان و اطفال خاطره ای مثبت را ایجاد نماید تا در بزرگسالی دچار فوبیا و ترس از دندانپزشکی نگردند و درمان دهان و دندان خود را به تعویق نندازند و به موقع به درمان دهان و دندان خود بپردازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکان با بیهوشی

دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

دندانپزشک کودکان با بیهوشی

بیشتر کودکان برای درمان دهان و دندان های خود دچار ترس و اضطراب می گردند که این موضوع می تواند موجب ایجاد مشکلات در درمان دندان کودکان شود اما امروزه با پیشرفت علم روش های گوناگونی وجود دارد تا کودکان و اطفال را در زمان درمان بتوان کنترل نمود یکی از این روش ها برای کنترل کودکان درمان تحت بیهوشی و آرام بخش برای ترمیم دندان کودکان می باشد. اکثر والدین از بیهوشی کودکان برای درمان دندان ها و عوارض ناشی از آن برای کودکان خود نگران می باشند. 
در کیلینیک دکتر فدرا یوسف پور درمان کودکان تحت بیهوشی و آرام بخش با بهترین تجهیزات روز صورت می گیرد دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال می باشد که دارای بیش از یک دهه سابقه کار درخشان در زمینه دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال می باشد.
 

 

انواع بیهوشی و آرام بخش دندانپزشکی کودکان

کودکان کم سن و سال و همچنین کودکانی که دارای مشکلات جسمی و ذهنی می باشند همکاری لازم در مطب دندانپزشکی با پزشک ندارند با درمان اصولی دندان ها تحت بیهوشی یا آرام بخش می توان از مشکلات بسیاری که می تواند برای کودکان و اطفال دردسر ساز گردد جلوگیری نمایید. در روش درمان تحت بیهوشی انواع روش ها صورت می گیرد که در زیر به چند نمونه از آن ها اشاره شده است. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور