دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

ترمیم دندان کودکان با بیهوشی

دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

ترمیم دندان کودکان با بیهوشی

ترمیم دندان کودکان با بیهوشی یکی از متد هایی می باشد که بر روی کودکان دچار ترس و اضطراب شدید، دارای سن پایین و دارای ناتوانی جسمی و ذهنی توسط متخصص دندانپزشکی کودکان تجویز می گردد.

ترمیم دندان واژه ای است که جهت درمان یک دندان پدسیده یا آسیب دیده به کار می رود. در واقع عصب کشی و ترمیم دندان راهی برای درمان دندان های آسیب دیده و ترمیم دندان شکسته و همچنین حفظ دندان دچار آسیب می باشد. 
عصب کشی و ترمیم دندان از جمله متدهای درمانی مهم و ضروری هستند زیرا در صورت به تعویق انداختن درمان سبب پوسیدگی شدید و عفونت دندان می شود. ترمیم دندان علاوه بر بهبود بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان باعث حفظ زیبایی دندان کودکان نیز می شود از این رو از اهمیت بالای برخوردار می باشد.
بسیاری از کودکان به جهت وضعیت جسمانی، سن پایین و ترس و اضطراب قادر به همکاری با دندانپزشک در حین درمان نیستند از این رو برای نتیجه بهتر درمان از درمان دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال برای این گونه از کودکان استفاده می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

قیمت فیشور سیلانت دندان کودکان

دندانپزشکی کودکان

قیمت فیشور سیلانت دندان کودکان

قیمت فیشور سیلانت دندان کودکان در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور در کرج با توجه به تجربه و کیفیت آن بسیار مناسب و مطلوب می باشد.
در فیشور سیلانت دندان کودکان غالبا شیار های عمیقی که به وسیله مسواک تمیز نمی گردد با مهر موم کردن توسط فیشور سیلانت یا همان شیار پوش انجام می شود. 
اگر بر روی سطح دندان های فرزندان خود توجه کنید شیار هایی را مشاهده می کنید که شکل و عمق این شیار ها در کودکان مختلف متفاوت می باشد. فیشور در واقع به معنای شیار و سیلانت به معنای پوشاندن است از این رو به فیشور سیلانت دندان کودکان شیار پوش نیز گفته می شود. 
فیشور سیلانت مواد همرنگ دندان است که کلیه شایر های موجود در دندان کودکان را می پوشاند و مانع از رسیدن باکتری و اسید ها به داخل شیار ها می گردند که این امر در دندانپزشکی کودکان ارادئه می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دکتر جراح دندانپزشکی کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان 

دکتر جراح دندانپزشکی کودکان

دکتر جراح دندانپزشکی کودکان، دکتر فدرا یوسف پور را می توانیم به شما والدین محترم که به دنبال بهترین دکتر جراح دندانپزشک کودکان می باشید تا درمان مشکلات دهان و دندان فرزندان خود را به ایشان بسپارید، معرفی کنیم.
متاسفانه بسیاری از افراد تفاوت اصلی میان متخصص دندانپزشکی کودکان را با دندانپزشک عمومی نمی دانند. دندانپزشکی عمومی دوره شش ساله است که پس از سپری کردن آن پزشک می تواند دوره های تخصصی خود را بگذراند که حدودا بین 3 تا 5 سال می باشد با گذراندن دوره های تخصصی دندانپزشکی کودکان، دندانپزشک در این زمینه تبحر بیشتری را کسب می کند.
بنابراین می توان گفت که جهت درمان و پیشگیری مشکلات دهان و دندان کودکان مراجعه به دکتر جراح دندانپزشکی کودکان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

هزینه دندانپزشکی کودکان با بیهوشی

 دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

هزینه دندانپزشکی کودکان با بیهوشی

هزینه دندانپزشکی کودکان با بیهوشی بستگی به نوع بیهوشی، خدمات ارائه شده و میزان شدت مشکلات و اختلالات موجود در دهان و دندان کودکان بستگی دارد. 
دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال سعی بر این امر دارد برای فراهم کردن شرایط درمانی کودکان کم بضاعت کمترین هزینه درمانی را در این زمینه از والدین دریافت کند.
یک دندانپزشک کودکان با حوصله که دارای تجربه کافی در زمینه کار با کوکان و اطفال می باشد معمولا با به کار گیری ترفند ها و متد های خاص و به روز می تواند ترس کودکان را کاهش دهد و درمان های لازم را برای او انجام دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

نوبت دهی دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان

نوبت دهی دندانپزشکی کودکان

نوبت دهی دندانپزشکی کودکان در کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور از طریق شماره تلفن درج شده در سایت امکان پذیر می باشد. همچنین شما می توانید به صورت آنلاین برای فرزندان خود جهت معاینه، درمان ، پیشگیری دهان و دندان وقت بگیرید. 
دندانپزشکی کودکان یک شاخه علم دندانپزشکی است که در حوزه درمان مشکلات دهان و دندان کودکان و پیشگیری از مشکلات دهان و دندان کودکان و ... دوره های آموزشی لازم را سپری می کنند. آن ها با استفاده از آموزش ها و تجربه هایی که دارند با تشخیص بیماری های دهان و دندان کودکان با استفاده از متد های دندانپزشکی نوین مشکلات و ناهنجاری های موجود را درمان می کنند و از ایجاد عفونت و آسیب های جدی که دهان و دندان کودکان را تهدید می کند پیشگیری می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

تعرفه دندانپزشکی کودکان 1402

دندانپزشکی کودکان

تعرفه دندانپزشکی کودکان 1402

تعرفه دندانپزشکی کودکان 1402 در کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا یوسف پور نسبت به سال قبل دچار تحولات چندانی نشده است. دکتر فدرا یوسف پور با در نظر گرفتن تعرفه کمتر سعی به ارائه خدمات بهتر به فرزندان دلبند شما دارد. 
شاید امروزه با شرایط بد اقتصادی جامعه بسیاری از والدین درمان و مراقبت از دهان و دندان کودکان را به تعویق بیندازند ولی باید این موضوع را در نظر داشته باشند به هر میزان درمان مشکلات دهان و دندان کودکان به تاخیر بیافتد کودکان با مشکلات سلامتی بیشتری درگیر خواهند شد که برای برطرف کردن مشکلات ایجاد شده مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر خواهید شد. 
متخصصین دندانپزشکی کودکان به شما والدین محترم توصیه می کنند که برای کاهش تعرفه های دندانپزشکی فرزندان خود کودکان را از زمان رویش اولین دندان شیری نزد پزشک دندانپزشکی ببرید و این پروسه مراجعه به دندانپزشکی کودکان را به صورت هر شش ماه یکبار مرتب انجام دهید.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور