دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

پوسیدگی دندان کودکان

دندانپزشکی کودکان

پوسیدگی دندان کودکان 

پوسیدگی دندان کودکان یکی از رایج ترین مشکلاتی می باشد که ممککن است کودکان و اطفال با آن مواجه شوند. پوسیدگی دندان کودکان به دلایل مختلفی همچون رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان بعد از هر با استفاده از مواد غذایی ممکن است ایجاد شود که در این صورت باید برای درمان آن با توجه به شدت میزان پوسیدگی از یکی از روش های ترمیم دندانف پر کردن دندان، عصب کشی دندان، روکش دندان، کشیدن دندان و... استفاده کرد. برای پیشگیری از پوسیدگی دندان کوکان بسیاری از دندانپزشکان با استفاده از بررسی وضعیت دهان و دندان کودکان از روش هایی مانند فلوراید تراپی و یا فیشور سیلانت استفاده می کنند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان آمپول بی حسی

دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان آمپول بی حسی

ترس و اضطراب شدید بسیاری از کودکان به دلیل آمپول بی حسی که برای کاهش درد حین درمان، توسط متخصص دندانپزشک کودکان قبل از انجام پروسه درمان تزریق می گردد می باشد. بسیاری از دندانپزشکان کودکان برای کاهش درد با استفاده از ژل بی حس کنند سطح تزریق را بی حس می کنند تا کودکان در حین تزریق درد کمی را احساس کنند و این تصور کاملا اشتباه می باشد که با استفاده از ژل بی حس کننده بتوان درد را در حین درمان دنداتپزشکی کاهش داد و تنها به وسیله آمپول های بی حسی و یا استفاده از داروهای آرامبخش و یا در کل در صورت لزوم با استفاده از بیهوشی عمومی می توان درد را کاهش داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

ارتودنسی پیشگیری کودکان در کرج

متخصص دندانپزشکی کودکان

ارتودنسی پیشگیری کودکان در کرج

ارتودنسی پیشگیری کودکان در کرج توسط دکتر فدرا یوسف پور با توجه به نیاز کودکان و اطفال شما انجام می شود کودکان شما با انجام ارتودنسی پیشگیرانه در آینده و بزرگسالی دندان های منظم تر و سالم تری خواهند داشت. فضا نگهدارنده کودکان نوعی ارتودنسی پیشگیرانه می باشد که برای حفظ جای خالی دندان هایی که زودتر از موعد می افتند مورد استفاده قرار می گیرند. فضا نگهدارنده در انواع فضا نگهدارنده ثابت، فضا نگه دارنده متحرک، فضا نگهدارنده بند و لوپ و... به صورت دو طرفه و یک طرفه موجود می باشند که بر اساس محل قرار گیری دندان ها و تعداد دندان ها نوع فضا نگهدارنده مشخص می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور