دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

دکتر دندانپزشک کودکان کرج

دندانپزشکی کودکان

دکتر دندانپزشک کودکان کرج

دکتر دندانپزشک کودکان کرج فدرا یوسف پور آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه دندانپزشکی کودکان به فرزندان دلبند شما می باشد. 
اگر به دنبال دکتر متخصص در حوزه دندانپزشکی کودکان و اطفال هستید تا کودک خود را جهت معاینه و خدمات دندانپزشکی نزد او ببرید دکتر فدرا یوسف پور بهترین انتخاب شما می تواند باشد.

اولین مراجعه کودکان به مطب دندانپزشکی کودکان

اولین مراجعه یک کودک به مطب دندانپزشکی کودکان و ملاقات او با دندانپزشک و تجربه ای که کسب می کند تاثیر بسزایی در آینده و سلامت کودکان دارد. 
بی شک یک تجربه خوب با دندانپزشک هنگامی که کودکان هنوز مشکل جدی و حاد دندانی و دهانی ندارند باعث ارتباط خوب کودکان با دکتر دندانپزشکی می شود و این امر زمینه همکاری کودکان در حین درمان با دکتر دندانپزشک را مهیا می سازد.   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

پالپوتومی دندان کودکان

دندانپزشکی کودکان

پالپوتومی دندان کودکان

پالپوتومی دندان کودکان نوعی متد درمانی می باشد که در صورت پوسیدگی دندان توسط متخصص دندانپزشکی کودکان برای نجات و حفظ دندان آسیب دیده صورت می گیرد.

پالپوتومی دندان کودکان نوعی درمان برای نجات دندان هایی می باشد که دچار عفونت و یا پالیپ شده است.
پالیپ التهاب پالپ دندان است که به جهت پوسیدگی شدید و عفونت درمان نشده در دندان کودکان به وجود می آید.

پالپوتومی چیست؟

پالپوتومی یک شیوه درمان برای نجات دندان با پالپ عفونی می باشد. که گاهی با نام عصب کشی دندان شیری نیز شناخته می شود که مختص دندانپزشکی کودکان و اطفال است. این متد بیشتر برای دندان های شیری در کودکان و اطفال انجام می شود. 
 به عبارت دیگر برداشتن پوسیدگی و خارج کردن پالپ عفونی و آلوده دندان را پالپوتومی می گویند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

مطب تخصص دندانپزشکی کودکان در کرج

متخصص دندانپزشکی کودکان 

مطب تخصص دندانپزشکی کودکان در کرج

مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج دکتر فدرا یوسف پور آماده ارائه بهترین خدمات در خصوص مراقبت های دهانی و دندان کودکان، درمان مشکلات دهان و دندان کودکان، معاینه و چکاپ دوره ای دهان و دندان کودکان، تشخیص نوع درمان دندانپزشکی کودکان، درمان تحت بیهوشی دندانپزشکی کودکان و... می باشد. 

هزینه خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج

هزینه مراجعه به مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج با توجه به یک سری از عوامل مشخص می شود. یکی از این عوامل میزان خرابی و مشکلات دندان کودکان است با توجه به تعداد دندان های آسیب دیده و محل قرار گیری آن ها هزینه درمان مشخص می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور