دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

تصویر برداری دندانپزشکی کودکان

تصویر برداری دندانپزشکی یا همان رادیو گرافی ابتدا در سال 2012 توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا منتشر شد .
تصویربرداری دندانپزشکی تصویری است که از دندان و استخوان و بافت لثه گرفته می شود و باعث تشخیص دادن مشکلات دهانی می شود .
پیش از آنکه دندانپزشک به استفاده از تصویر برداری دندانپزشکی کودکان اقدام کند ابتدا سلامت کلی کودک را ارزیابی می کند و دهان و دندان او را معاینه میکند ولی محل های زیادی در دهان کودک هست که در معاینه تشخیص داده نمی شود و نیاز به تصویر برداری دندانپزشکی است .
 

دلایل استفاده از تصویر برداری دندانپزشکی کودکان

  • نظارت بر پیشرفت دندان های عقل 
  • تعیین لق شدن دندان های شیری
  • اطمینان از اندازه مناسب فک برای رشد دندان های دائمی 
  • درمان سریع پوسیدگی و بیماری های لثه  

 

ایمنی تصویر برداری دندانپزشکی کودکان

کودکان نسبت به بزرگسالان حساس تر هستند، بنابراین خطر ابتلا به سرطان به ازای هر واحد دوز اشعه ایکس برای کودکان بیشتر از بزرگسالان است . 
از آنجا که تصویربرداری دندانپزشکی کودکان را در معرض پرتو قرار می دهد بسیاری از والدین در مورد خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان نگران هستند . 
آکادمی آمریکا به والدین این اطمینان را می دهد که میزان اشعه موجود در تصویر برداری دندانپزشکی کودکان بسیار ناچیز است و اشعه تنها به نقطه مورد نظر معطوف می شود .





برای پیشگیری از خطرات تصویربرداری دندانپزشکی کودکان چه باید کرد؟
ابتدا از پزشک بخواهید در صورت امکان از تصویر برداری دندانپزشکی استفاده نکند ولی گاهی برای تشخیص عفوت و پوسیدگی نیاز به استفاده از این روش داریم بنابر این وقتی پزشک لازم میداند که از تصویربرداری دندانپزشکی استفاده کنیم به او اعتماد می کنیم .
قبل از استفاده از دستگاه تصویربرداری مطمئن شوید دستگاه دیجیتال است زیرا اینگونه دستگاه ها پرتو کمتری نسبت به دستگاه های معمولی دارنند .
روش دیگر در کاهش مقدار مواجهه با اشعه در دندانپزشکی استفاده از کاورهای مخصوص برای روی برخی نواحی بدن است. این کاورها بدن را از جذب اشعه محافظت می کند. از این روش برای زنان باردار و کودکانی استفاده می شود که به رادیوگرافی دندان نیاز دارند. این پوشش بر روی شکم بیمار قرار می گیرد و رادیوگرافی تا حد امکان تنها در یک مرحله و با حداقل میزان تابش انجام می گیرد .

انواع تصویربرداری دندانپزشکی کودکان :
1)تصویردندانپزشکی بایت وینگ : در بین انواع تصویر برداری دندانپزشکی برای کودکان از تصویربرداری بایت وینگ برای نگاه کردن به تاج دندان های بالا و پایین استفاده می شود .
2)تصویر برداری دندانپزشکی پری ایپکال : در این تصویر برداری دندانپزشکی برای بررسی مشکلات مربوط به ریشه دندان یا استخوان اطراف فک و حفره ها بهره گیر می شود .
3)تصویربرداری دندانپزشکی اکلوزال : در این تصویر برداری دندانپزشکی برای نشان دادن کل قوس دندان ها در فک بالا و پایین و دیدن نحوه قرار گیری دندان ها روی هم استفاده میشود .
              


                                                                  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج

دندانپزشکی اطفال شاخه ای از دندانپزشکی می باشد که به صورت تخصصی به سلامت دهان و دندان کودکان می پردازد. کلینیک تخصصی دکتر فدرا یوسف پور، بهترین دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه، می تواند سلامت دهان و دندان کودکان شما را تضمین نماید. این کلینیک با داشتن محیطی امن و آرام، اطمینان خاطر کودکان را به شکلی مطلوب فراهم کرده و مانع از هرگونه بی قراری و نا آرامی در وجود فرزندان دلبندتان می شود. برای رزو نوبت و مراجعه به دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج می توانید با مطب دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید. 
 

بهترین دندانپزشکی اطفال در کرج

دندانپزشکی اطفال و کودکان، یکی از 10 تخصص رشته دندانپزشکی است که شامل بهداشت عمومی دندانپزشکی، آسیب شناسی فک و دهان، رادیولوژی صورت و دهان، جراحی فک، ارتودنسی و رفع ناهنجاری های فکی و دهانی می شود. پزشکان متخصص در این شاخه، علاوه بر دوره های عمومی، دوره تخصصی سه ساله دندانپزشکی کودکان را نیز می ‌گذرانند تا مهارت‌های لازم را برای درمان مشکلات دندان و دهان کودکان بدست آورند. دندانپزشک کودکان خدمات گسترده ای را در زمینه ی تشخصیص، پیشگیری و درمان مشکلات دهانی و دندانی کودکان ارائه می دهد. خدمات پیشگیری دندانپزشکی اطفال اموری همچون تمیز کردن و نظافت دهان و دندان یا فلوراید درمانی را شامل می شود. در زمینه ی درمان نیز این خدمات مجموعه ای از روش های درمانی مناسب برای رفع بیماری های دهان و دندان کودکان همچون ترمیم، رفع پوسیدگی، خارج کردن دندان و... را در برمی گیرد. بهترین دندانپزشکی اطفال در کرج، مطب دکتر فدرا یوسف پور می باشد که تخصصی ترین خدمات دهان و دندان کودکان را ارائه می دهد. 

متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج

سلامت دهان و دندان در کودکان امری بسیار با اهمیت می باشد. با مراقبت کردن از دندان های کودکان در سنین کم، می توان بهداشت و سلامت دهان و دندان را برای آن سنین بالاتر به ارمغان آورد. لذا مراجعه کردن به دندانپزشکی اطفال به منظور پیشگیری و رفع مشکلات دهانی و دندانی کودکان امری ضروری می باشد. متخصص دندانپزشکی اطفال 4 سال در دانشکده دندانپزشکی برای دوره های عمومی 22 سال هم برای دوره های تخصصی کودکان و نوجوانان گذرانده است. از این رو به خوبی می تواند مشکلات دندانی کودکان را تشخیص دهد و در رفع آن ها اقدام نماید. خانم دکتر فدرا یوسف پور داراى ١٣ سال سابقه کار در زمینه دندانپزشکى کودکان در کرج است که تمامی خدمات تخصصی مربوط به دهان و دندان کودکان را ارائه می دهد. برای رزو نوبیت و مراجعه به دندانپزشکی اطفال در کرج با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی کودکان کرج

دندانپزشکی کودکان، شاخه ای از رشته دندانپزشکی می باشد که به معاینه ی دندان کودکان و درمان مشکلات فکی و دهانی آن ها می پردازد. برای مراجعه به دندانپزشکی کودکان کرج، ما به شما کلینیک دکتر فدرا یوسف پور را پیشنهاد می کنیم. در این دندانپزشکی، کلیه ی خدمات مربوط به دهان و دندان کودکان از قبیل فلوراید تراپی، روکش دندان شیری، دندانپزشکی تحت بیهوشی، فیشور سیلات دندان ها و... با بالاترین کیفیت و با هزینه مناسب ارائه می شود. برای رزرو نوبت و مراجعه به دندانپزشکی کودکان در کرج، با کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مرکز آماده ی پاسخگویی به شما هستند.
 

بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج

برای والدین هیچ چیزی در دنیا مهمتر از فرزندان شان و حفظ سلامتی آن ها نیست. بخش مهمی از سلامتی کودکان، به مسائل مربوط به دهان و دندان آن ها مرتبط می باشد. چرا که بروز مشکل در دهان و فک کودکان، می تواند سلامتی آن را با خطر مواجه کند. لذا لازم است که والدین به همراه اطفال خود، به طور مرتب و دوره ای به دندانپزشکی کودکان مراجعه نمایند. دندان پزشکی کودکان زیر مجموعه ای از دندانپزشکی می باشد و دندان پزشک اطفال، پزشکی است که در طی دوران تحصیلات خود به مطالعه و کسب مهارت های لازم برای مراقبت از دندان، لثه، شناخت بیماریها و دهان کودکان می پردازد. دندانپزشک کودکان با شناختی که از دهان و دندان کودکان به دست آورده، به راحتی می تواند مشکلات فکی و دهانی آن ها را تشخیص داده و به رفع آن اقدام نماید. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان، با داشتن سال ها تجربه در این زمینه می تواند درمانگر مناسبی برای کودکان شما باشد. بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج، کلینیک دکتر فدرا یوسف زاده می باشد که تمامی خدمات مربوط به دهان و فک اطفال، کودکان و نوجوانان را ارائه می دهد.

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج

برای بسیاری از افراد مراجعه کردن به دندان پزشکی، عمل استرس آور و ناراحت کننده ای می باشد. این امر برای کودکان نیز ممکن است با ناراحتی های زیادی همراه باشد. دندانپزشکی کودکان از آنجایی که با بچه های کم سن و سال در ارتباط است، نیاز به محیطی کم استرس و کودکانه با تجهیزات خاص مربوط به آن ها دارد. دارد. کلینیک دکتر فدرا یوسف پور به عنوان دندانپزشکی کودکان در کرج، دارای محیط شاد و کودکانه می باشد. طراحی فضای این مرکز، متناسب با روحیات کودکان بوده به گونه ای که حس خوب و شادی را در آن ها ایجاد می کند. از این رو در مراجعه فرزندان شما به دندانپزشکی کودکان در کرج، هیچ حس بد و استرس آوری در آن ها به وجود نمی آید.
تیم درمانی کلینیک دکتر یوسف پوربا دانستن روشهای مدیریت رفتاری اطفال و درک تفاوتهای فردی آن ها، بهترین شیوه را در فرایند پذیرش و درمان  کودکان در پیش می گیرد. تلاش این مرکز ایجاد تصویر ذهنی مثبت و حس خوشایند در کودکان نسبت به دندانپزشکی می باشد.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

متخصص دندانپزشکی کودکان در طالقانی کرج

دندانپزشکی کودکان، شاخه ای از دندانپزشکی می باشد که به ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی کودکان، از بدو تولد تا نوجوانی می پردازد. متخصص دندانپزشکی کودکان، شش سال دوره دندانپزشکی عمومی و سه سال دوره رزیدنتی را برای آموزش دندانپزشکی نوزادان، کودکان و نوجوانان گذرانده است. از این رو می تواند کلیه ی مشکلات مربوط به فک و دهان کودکان را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص دهد و به رفع آن ها اقدام نماید. خانم دکتر فدرا یوسف پور، متخصص دندانپزشکی کودکان در  طالقانی کرج می باشد. دکتر فدرا یوسف پور در زمینه در زمینه دندانپزشکی کودکان و نوجوانان دارای سال ها تجربه درخشان است. از این رو می تواند درمانگر مناسبی برای رفع مشکلات فکی و دهانی فرزندان دلبندتان باشد. چنانچه قصد مراجعه به متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج را دارید، با شماره های کلینیک دکتر یوسف تماس حاصل نمایید.  

خدمات متخصص دندانپزشکی کودکان


متخصص دندانپزشکی کودکان خدمات زیر را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد:

  • ارزیابی مشکلات دهانی و دندانی کودکان و رفع این مشکلات
  • مراقبت از آسیب های دندانی نظیر شکستگی یا جابه جایی دندان ها
  • مراقبت های پیشگیرانه از جمله استفاده از تمیز کننده هایی نظیر فلوراید 
  • ارزیابی و درمان زود هنگام به جهت صاف کردن و مرتب کردن دندان ها
  • ترمیم پوسیدگی و مشکلات دندانی
  • مدیریت بیماری های لثه
  • ترمیم حفره های ناقص دندان
  • و...

نقش متخصص دندانپزشکی کودکان

مراقبت از دندانهای کودکان و حفظ سلامت دهان آن ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اکثر کودکان و نوجوانان، قادر همکاری در پروسه درمان دندان ها نیستند و از رفتن به دندانپزشکی واهمه دارند. حل این معظل برعهده متخصص دندانپزشکی کودکان می باشد. متخصص دندانپزشکی کودکان با تجارب بالا و با بهره گیری از روش های نوین، به معانه دندان های کودکان و معالجه آن ها می پردازد. یک دندانپزشک کودک طیف وسیعی از گزینه های درمانی و همچنین تخصص و آموزشهای لازم را، برای مراقبت از دندان، لثه و دهان  کودکان دارا می باشد. از این رو می تواند به نحو مناسبی با کودکان برخورد کرده و نسبت به رفع مشکلات دندانی آن ها اقدام نماید. متخصص دندانپزشکی کودکان بهترین مراقبت های درمانی را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد. از این رو والدین برای درمان فرزندانشان باید به متخصص دندانپزشکی مراجعه نمایند.

مرکز دندانپزشکی کودکان

با توجه به اینکه مرکز دندانپزشکی کودکان با بچه های کم سن و سال در ارتباط می باشد، باید محیطی شاد و کودکانه داشته باشد. در این مراکز لازم است از تجهیزات و لوازم متناسب با کودکان بهره گیری شود تا استرس کودکان و نوجوانان کاهش پیدا کند. کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور به عنوان مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج، محیط آرام بخش و کودکانه ای دارد که می تواند فرزندان شما را به درمان دندان ها ترغیب نماید. طراحی فضای داخلی این مجموعه متناسب با روحیات کودکان بوده به گونه ای که در آن ها حس دلپذیری را ایجاد می کند. جهت رزو نوبت و دریافت خدمات از متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج با کلینیک دکتر یوسف پور در ارتباط باشید. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور