دنداپزشک کودکان 

شکستن دندان کودک 2 ساله

شکستن دندان کودک 2 ساله یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است تعدادی از کودکان و اطفال به آن دچار شوند برای درمان آن باید به متخصص دنداپزشکی کودکان مراجعه نمود تا درمان های لازم انجام شود.

شکستن دندان کودک 2 ساله یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است تعدادی از کودکان و اطفال به آن دچار شوند برای درمان آن باید به متخصص دنداپزشک کودکان مراجعه نمود تا درمان های لازم انجام شود. شکستن دندان کودکان و اطفال ممکن است به دلایل مختلف نظیر تصادف، زمین خوردن و آسیب دیدن در هنگام بازی و ضربه خوردن، خوردن غذاهای سفت در کودکان و اطفال صورت بگیرد. شکستن دندان کودکان 2 ساله معمولا به دلیل زمین خوردن ایجاد می شود. که درمان شکستگی دندان کودکان توسط والدین باید به طور جدی پیگیری شود تا در آینده از بروز مشکلات در سلامت دهان و دندان کودکان خود جلوگیری نمایید. 

دلایل شکستن دندان کودکان

شکستن دندان در کودکان به دلایل مختلفی نظیر دندان قروچه، جویدن و خوردن غذاهای سفت و هسته میوه ها، ایجاد حادثه مانند تصادف و زمین خورد کودکان و همچنین وارد شدن ضربه به دندان های کودکان، از بین رفتن دندان ها به دلیل فرسودگی و پوسیدگی در دندان ها، قرار گرفتن مینای دندان ها در معرض گرما و سرمای شدید و...اتفاق می افتد.