دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۱۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

خدمات دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی کودکان  دندانپزشکی کودکان در کرج

بهداشت دهان و سلامتی دندان ها مسئله ای است که باید از دوران کودکی مورد توجه قرار بگیرید، چرا که این موضوع در سلامتی عمومی بدن تاثیر بسزایی دارد. برای اطلاع از اینکه خدمات دندانپزشکی اطفال چه مواردی را شامل می شود، نخست باید بدانیم دندانپزشکی اطفال چیست؟ و به چه کسی دندانپزشک اطفال می گویند؟

 

 دندانپزشکی اطفال، شاخه ای از دندانپزشکی است که به صورت تخصصی به پیشگیری و معالجه ی بیماری های دهان و دندان کودکان می پردازد. دندانپزشک اطفال هم پزشکی است که به صورت تخصصی دوره های مربوط به دندانپزشکی کودکان را گذرانده، از این رو تشخیص مشکلات و درمان بیماری های دهان و دندان آن ها را برعهده دارد. در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور، کلیه خدمان دندانپزشکی اطفال با تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا ارائه می شود. برای بهرمندی از این خدمات با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

خدمات دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال چه خدماتی دارد؟

خدمات دندانپزشکی اطفال در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور موارد زیر را شامل می شود:


فلورایدتراپی دندان ها : یکی از روش‌های مناسب جهت پیشگیری و کاهش پوسیدگی در دندان کودکان، فلوراید تراپی می باشد. فلوراید مینای دندان را تقویت کرده و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. 
فیشور سیلانت دندان ها: یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی اطفال، استفاده از تکنیکی به نام فیشور سیلانت می اشد. این تکنیک نیز مانع از پوسیدگی دندان های کودکان می شود. سیلانت‌ها موادی هستند که به‌ صورت یک لایه نازک درون شیارهای سطح جونده دندان‌های آسیا قرار می‌گیرند. با صاف شدن شیارهای دندان، مواد غذایی در داخل آن ها کمتر گیر می کند که این امر احتمال پوسیدگی دندان ها کاهش می دهد.
روکش دندان های شیری: سلامت دندان های شیری به اندازه دندان های دائمی اهمیت دارد. دندان های شیری کودکان ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی ، شکستگی و عدم رشد مناسب نیاز به روکش داشته باشند. پرکردن و روکش، مخصوص دندان های دائمی نیست و می توان آن را برای دندان شیری نیز انجام داد. 
فضا نگهدارنده دندان شیری: دندانهای شیری از اهمیت بالایی برخوردار هستند و چنانچه زودتر از موعد خود از دست بروند، دندانهای اصلی زیرین آنها راهنمای خود را از دست داده و ممکن است به محلی نادرست هدایت و یا در جایی نامناسب رشد کنند. در این صورت، استفاده از نگهدارنده های فضا لازم باشد. این نگهدارنده ها تا زمان رویش دندان های اصلی، فضا را باز نگه می دارند. 
دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی: یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی اطفال در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور، دندانپزشکی تحت بیهوشی می باشد. این روش در صورت عدم همکاری کودک با دندانپزشک و به عنوان آخرین راه مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش علاوه بر اینکه کودک جهت انجام درمان در اختیار دندانپزشک می باشد ، امکان انجام درمان های طولانی نیز وجود دارد. 

خدمات دندانپزشکی کلینیک دکتر یوسف پور

کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور، یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی اطفال می باشد. این کلینیک کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی کودکان را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار فرزندان دلبندتان قرار می دهد. برای دریافت خدمات دندانپزشکی اطفال با شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید. 

دندانپزشکی اطفال در کرج

برچسب ها : خدمات دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی اطفال در کرج ، دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج ، فلورایدتراپی دندان ها ، فیشور سیلانت دندان ها ، روکش دندان های شیری ، فضا نگهدارنده دندان شیری ، دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی ، دندانپزشکی کودکان ، دندانپزشک اطفال 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

علت پوسیدگی دندان های شیری

 

دندانپزشکی کودکان  دندانپزشکی کودکان در کرج

یکی از بیماری های شایع دهان و دندان کودکان، پوسیدگی دندان های شیری آن ها می باشد.  علت پوسیدگی دندان های شیری کودکان متنوع بوده و عوامل مختلفی می تواند سبب بروز این مشکل در آن ها شود.

از آنجایی که وجود دندان های شیری، در رشد و جایگیری مناسب دندان های دائمی اهمیت زیادی دارد، لذا لازم است که علت پوسیدگی دندان های شیری در کودکان مشخص شده و نسبت به درمان آن اقدامات لازم صورت بگیرید. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان، علت پوسیدگی دندان های شیری در کودکان را به سرعت تشخیص داده و نسبت به درمان آن اقدامات لازم را به عمل می آورد. 

 

علت پوسیدگی دندان های شیری

علل پوسیدگی دندان های شیری در کودکان

در اینجا می خواهیم بررسی کنیم که علت پوسیدگی دندان های شیری در کودکان چیست و چه عواملی زمینه ساز ابتلا به این عارضه می شوند؟

یکی از مهم ترین علت پوسیدگی دندان های شیری، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می باشد. اگرچه این دندان ها دائمی نمی باشد، اما لازم است که کودک بعد از هر وعده ی غذایی دندان های شیری را به درستی مسواک زده و بهداشت آن را رعایت کند. عدم انجام این کار سبب پوسیدگی دندان های شیری و مشکلات ناشی از آن می شود.

از دیگر علل بروز این مشکل می توان به استفاده از مواد غذایی ناسالم و به ویژه مواد قندی اشاره کرد. به همین دلیل کودکان باید از خوردن خوراکی هایی مانند گز، سوهان، پاستیل، آبنبات، شیرینی جات، اسمارتیز و بسیاری از مواد غذایی ناسالم و چسبنده اجتناب کنند. 

ماندن طولانی مدت مواد غذایی و مایعات در دهان کودک، می تواند به عنوان علت پوسیدگی دندان های شیری آن ها محسوب شود. ماندن مواد غذایی در فضای دهان و دندان کودکان، باعث می شود که شکر و قندهای طبیعی موجود در آن ها به اسید تبدیل شود. این اتفاق به مرور زمان پوشش دندان های را از بین برده و سبب پوسیدگی دندان ها می شود.

مینای ضعیف دندان ها نیز می تواند عامل تاثیرگذاری در ایجاد پوسیدگی باشد .

راهکارهای جلوگیری از پوسیدگی دندان های شیری

  • برای جلوگیری از پوسیدگی دندان های شیری کودکان، دندان های او را به طور مرتب با خمیردندان حاوی فلوراید مسواک بزنید. برای تمیز کردن لثه های او نیز از پارچه های نرم و لطیف که مخصوص کودکان است، استفاده نمایید.
  • اجازه ندهید کودک در طول خواب شیشه شیر در دهان داشته باشد. این امر نه تنها سبب پوسیدگی و خرابی دندان های کودک می شود، بلکه خطرات دیگری از جمله عفونت گوش و یا پریدن مایع در دهان و گلوی را در پی دارد.
  • مواد خوراکی ای چون آب نبات، اسمارتیز، شکلات ، کلوچه و آب نبات و یا هر گونه ماده خوراکی حاوی قند برای سلامت دندان های کودکان آسیبی جدی به شمار می رود. حد المقدور از دادن این خوراکی ها به کودکان خودداری کنید.

  •  

دانلود فایل

برچسب ها : علت پوسیدگی دندان های شیری ، پئسیدگی دندان های شیری ، درمان پوسیدگی دندان های شیری ، متخصص دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشک اطفال ، دندانپزشک کودکان ، دندانپزشک کودکان در کرج ، دندانپزشک کودکان در طالقانی کرج ، مرکز دندانپزشک کودکان در کرج ، متخصص دندانپزشکی کودکان کرج 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

پوسیدگی و رسیدگی به دندان اطفال

دندانپزشکی کودکان  دندانپزشکی کودکان در کرج

رسیدگی به دندان اطفال

اصلی ترین پایه سلامت دهان و دندان هر فردی در دوران کودکی شکل می‌گیرد، چراکه در دوران کودکی می‌ توان به‌ راحتی به کودک باورها، عادت‌ها و سبک زندگی سالمی در رابطه با سلامت دهان و دندان را آموزش داد و وی را به بهداشت دهان و دندان علاقه‌مند نمود و از مشکلات آینده دهان و دندان‌های شیری و دائمی جلوگیری کرد. ملاقات با دندانپزشک متخصص کودکان می‌تواند باعث شود تا کودک و والدین آموزش‌های مرتبط با سلامت دهان و دندان کودک را یاد بگیرند و تجربه خوشایند دندانپزشکی برای کودک به وجود بیاید .

موارد رسیدگی به دندان اطفال


اگر مشکلی متوجه دهان ودندان کودک باشد بهتر است از سن 4 سالگی برای اولین بار کودک را به نزد دندانپزشک اطفال ببرید. در سن 6 سالگی برای ارزیابی الگوی صحیح رشد صورت و بایت کودک و روند در آمدن اولین دندان های دائمی نیز حتما باید به دندانپزشک مراجعه کرد. از آن به بعد ویزیت منظم به دندانپزشک بسته به سلامت و پیشرفت دهان کودک هر 6 ماه یا هر یکسال یک بار باید انجام شود. دندان های کودکان ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی ، شکستگی و عدم رشد مناسب پر شوند. پرکردن دندان مخصوص دندان های دائمی نیست و می توان آن را برای دندان شیری نیز انجام داد. متخصص دندانپزشکی کودکان تلاش می‌کند با ارائه آموزش‌هایی طی دوران رشد به کودک و والدین، باورها، عادت‌ها و سبک زندگی سالمی در رابطه با سلامت دهان و دندان کودک ایجاد کند. آموزش‌های مرتبط با سلامت دهان و دندان کودک بهتر است توسط دندانپزشک متخصص کودکان ارائه شود. این آموزش‌ها حوزه‌های متفاوتی را در برمی‌گیرد و عمده موارد آن‌ها عبارت‌اند از:
•    تمیز کردن دندان نوزاد
•    روش‌های مسواک زدن و استفاده از نخ دندان
•    نکاتی در مورد تغذیه و رژیم غذایی مناسب
•    نحوه مصرف برخی داروها مثل قطره آهن
•    مشاوره در مورد عادت‌های کودک
•    استفاده از پستانک
•    مکیدن شست

 

رسیدگی به دندان اطفال

 


می‌توان با آموزش‌های به‌موقع و صحیح به کودک و والدین و راهنمایی و اجرای این آموزش‌ها از پوسیدگی دندان‌های کودک پیشگیری کرد. پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مراحل اولیه آن باعث می‌شود مشکلات عدیده بسیاری که ناشی از پوسیدگی دندان‌ها خواهد بود اعم از مشکلات غذا خوردن و کاهش رشدی ناشی از آن، ناهنجاری‌های دندانی – فکی، مشکلات ارتودنسی و کاهش زیبایی کودک به دلیل وجود دندان پوسیده مخصوصاً در ناحیه قدامی … رخ ندهد. پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مراحل اولیه آن، سلامت آینده کودک را تضمین و از هزینه‌های گزافی که ممکن است در آینده به والدین تحمیل گردد جلوگیری می‌کند. پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان می‌تواند به روش‌های زیر انجام گیرد
•    آموزش کودک و والدین در مورد پیشگیری از پوسیدگی دندان‌های شیری و دائمی
•    درمان‌های تخصصی دندانپزشکی کودکان برای پیشگیری و ترمیم پوسیدگی دندان‌های شیری و دائمی
•    فلورایدتراپی
•    فیشور سیلانت ها (شیار پوشهای دندانی(
•    ترمیم دندان‌های شیری و دائمی
•    پر کردن دندان و ترمیم پوسیدگی
•    روکش دندان شیری
•    ترمیم دندان‌شکسته
•    درمان ریشه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندان شیری چیست

دندانپزشکی کودکان  دندانپزشکی کودکان در کرج

اغلب والدین تصور اشتباهی درباره زمان افتادن دندان شیری‌ فرزندشان دارند و فکر می کنند تمامی دندان شیری کودک در سن 6 سالگی می افتد, در حالیکه این تصور والدین نادرست است. در این بخش از مقالات درباره زمان افتادن دندان شیری کودکان و اینکه دندان شیری در چند سالگی می افتد؟ صحبت خواهیم کرد.

 

در واقع دندان های شیری ردیف جلوی بچه ها در سن 6 یا 7 سالگی شروع به ریختن و افتادن می کنند، اما جالب است که بدانید دندان های آسیاب و کرسی بچه ها بعد از چند سال از افتادن دندان های جلویی شیری می افتند، در واقع دندان های کرسی ردیف عقب شیری بچه ها تا حدود سن 12 سالگی در دهان حضور دارند، وجود دندان های کرسی شیری در تکامل فک کودکان و همچنین حفظ فضای لازم برای رویش دندان‌های دائمی شان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

دندان شیری از چندسالگی می افتد

مراقبت از دندان شیری 


این تصور که مراقبت از دندان های شیری بچه ها اهمیت چندانی ندارد کاملا غلط است، چراکه این دندان ها دائمی نیستند و حتی اگر پوسیده و خراب شدند بعد از چند سال دندان های اصلی سالم جایگزین شان می شوند و دیگر خبری از این دندان های پوسیده نیست. اما بهتر است بدانید که دندان های شیری مانند یک راهنما برای دندان‌های دائمی عمل می کنند و باعث هدایت صحیح دندان های دائمی به مسیر اصلی و صحیح شان هستند، اگر از دندان های شیری کودکان مراقبت نشود و این دندان ها دچار پوسیدگی و خرابی شوند و بیفتند، به این دلیل که جایشان خالی می ماند، خاصیت هدایت این دندان ها از دست می رود و دندان های اصلی و دائمی کودک نمی‌توانند در مسیر اصلی و صحیح رشد کنند. البته اگر کودکان به دلایلی دندانشان را از دست داده باشند دندانپزشک کودکان می تواند در این مسیر راهنمایی های خوب و مفیدی را داشته باشد تا دندان دائمی کمترین آسیب را از این موضوع ببیند، برای مثال می‌توان از فضا نگهدارنده دندان کودک استفاده کرد. با این حال مراقبت از دندان های شیری کودکان بسیار مهم و ضروری می باشد.

دندان های شیری از چندسالگی می افتد


اندازه دندان شیری در هر فک 10 عدد می باشد و در مجموع 20 عدد در دهان وجود دارد . متاسفانه بیشتری از والدین بر این باورند که بسیار دندان شیری زود خراب می شوند و کشیدن آن ها چندان اهمیتی ندارد . زیرا که دندان های دائمی جایگزین آن ها خواهند بود . به این تدریج  حفظ نکردن آن ها موجب می شود دندان ها بسیار زود پوسیده شوند که نتیجه آن روییدن نامنظم یا رشد نکردن دندان های همیشگی زیرین می بشاد و در حالی که بسیار باید به دندان های شیری اهمیت داد . دندان های شیری کودکان اصولا از سن 6 سالگی می افتند . افتادن آن ها از دو دندان جلویی بالا و یا پایین اغاز می شود . برخی اوقات احتمال دارد دندان شیری کودک 6 ماه زودتر شروع به افتادن کند یا 6 ماه دیرتر این کار انجام شود. اما در مجموع در سن 5 و نیم سالگی می بایستی عکسی از دندان های وی تهیه شود و با تجویز پزشک تائید می شود که این دندان لق است یا به صورت صاف در نمی آید .
 

برچسب ها : دندان شیری از چندسالگی می افتد ، دندان شیری ، مراقبت از دندان شیری 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

خدمات دندانپزشکی کودکان

 

خدمات دندانپزشکی کودکان در مرکز دندانپزشکی دکتر فدرا واقع در کرج انجام می شود. هر یک از ما از ضرورت رعایت بهداشت دهان و دندان آگاه هستیم ومی دانیم پیشگیری در کودکی چقدر در بزرگسالی می تواند از بسیاری مشکلات ما جلوگیری نماید و در وقت و هزینه ها صرفه جویی کند. اما در بحث بهداشت دندان ها در هر سنی ما می توانیم با مراجع به مراکز دندانپزشکی و چکاب ماهانه از سلامت و بهداشت دهان و دندان خود آگاه شویم. همچنین شما می توانید برای اطلاع از ارائه خدمات دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور به شماره های موجود در صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.
 

خدمات دندانپزشکی کودکان

فلوراید تراپی از خدمات دندانپزشکی کودکان

مشکلات پوسیدگی دندان ها از کودکی به مرور شروع می شوند و تا بزرگسالی ادامه می یابند. این در حالیست که 80 درصد پوسیدگی دندان های کودکان از پیش دبستانی و دبستان شروع شده و به شکل شیارهای عمیق در سطح جونده دندان ها اتفاق می افتد. در این میان فلوراید تراپی از روش های مناسب جهت پیشگیری و کاهش پوسیدگی دندان های کودکان به شمار می رود.

روش فیشور سیلانت دندان ها 

سطح جونده دندان ها یکی از سطوحی است که در معرض پوسیدگی قرار دارد. همچنین شیارهای روی دندان های انتهایی به جهت له کردن غذا بیشتر در معرض پوسیدگی قرار می گیرند، در مرکز تخصصی دندانپزشکی کودکان، از این روش برای این مدل پوسیدگی ها استفاده می کنند. روش فیشور سیلانت دندان ها به این شکل عمل می کند که، دندانپزشک این مواد را به صورت یک لایه نازک  روی  شیارهای سطح جونده دندان ها گذاشته تا از گیر کردن مواد غذایی در داخل این شیارها جلوگیری کند. 

روکش دندان شیری از خدمات دندانپزشکی کودکان

این روکش ها از فولاد ضد زنگ هستند و در موارد خاص توسط دندانپزشک تجویز می شوند. ترمیم دندان های شیری یا دندان های دائمی پس از تراشیدن و پر کردن به دلیل ضعیف شدن در معرض خطر شکستگی قرار می گیرند، بنابراین روش روکش دندان می تواند گزینه مناسبی برای حفظ و نگهداری دندان ترمیم شده و بازسازی شده باشد.

کاربرد فضا نگهدارنده دندان های شیری 

 از دیگر روش های خدمات دندانپزشکی کودکان می توان به روش درمانی فضا نگهدارنده دندان های شیری اشاره کرد. دندان های شیری علاوه بر نقش مهمی که در جویدن غدا دارند، نقش هدایت کننده دندان های دائمی را نیز به عهده دارند. اگر دندان های شیری زودتراز موعد خود از بین بروند، دندان های اصلی کودک ممکن است در محلی نادرست و در جایی نامناسب هدایت شده و رشد کنند و دندان های مجاور دندان های از دست رفته به سمت فضاهای خالی حرکت کنند و کج شوند. در این حالت از نگهدارنده فضا تا زمان رشد دندان های اصلی استفاده می شود تا دندان های اصلی در جای مناسب خود و به شکل درست رشد کنند. جنس نگهدارنده ها از اکریل یا استیل ضد زنگ است.

کنترل رفتار کودکان در دندانپزشکی 

تآمین سلامت عمومی، روانی، در کنار خدمات دندانپزشکی کودکان بسیار حائز اهمیت است. فرزند شما بطور اصولی و با زبان خودش با وسایل و تجهیزات دندانپزشکی مطب آشنا می شود. در اولین جلسه معمولآ انتظار درمان نمی رود  و بیشتر بحث اعتماد سازی با کودک و آشنایی او با تجهیزات و وسایل مطرح است. مگر در موارد اورژانسی اولین جلسه درمان صورت می گیرد. به هیچ عنوان کودک را با تنبیه به دندانپزشکی نبرید. برای اینکه کودک به دندانپزشکی بیاید برای او تشویق در نظر بگیرید.

برچسب ها : خدمات دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، فیلم دندانپزشکی کودکان ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج

 

دندانپزشکی کودکان در کرج، شامل دانش و اعمالی می باشد که به معالجه و پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان در محدوده نوزادی تا ۱۲ ساله می پردازد . آشنایی با بهداشت دهان و دندان کودکان و استفاده از روشهای بهداشتی از زمان رویش اولین دندان شیری یعنی از حدود ۶ ماهگی به بعد کودک، برای والدین اهمیت زیادی دارد. لذا امکان اولین ویزیت و مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج پس از رویش اولین دندان های شیری، یعنی در سن یک سالگی امکان پذیر است. در جلسه مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج، متخصص پس از معاینه دهان و دندان کودکان و انجام گفت و گو با والدین، مشکلات و ناهنجاری های دهانی را تشخیص داده و بهترین شیوه درمان را پیشنهاد می کند. چنانچه والدین به انجام روند درمانی تمایل داشته باشند، نوبت بعدی در نظر گرفته می شود تا متخصص به رفع ناهنجاری های دندان کودکان اقدام نماید. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج، با داشتن سال ها تجربه در درمان ناهنجاری های فکی و دهانی کودکان و نوجوانان، کلیه خدمات مشاوره‌ ای را در این زمینه به والدین عزیز ارائه می دهد. 

 

دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی 

 

دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی 

 شاخه تخصصی از دندانپزشکی که به صورت ویژه به سلامت دهان و دندان کودکان و نوجوانان می‌پردازد، دندانپزشکی کودکان نامیده می‌شود. متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج، طیف گسترده‌ای از خدمات و درمان‌ها را برای بیماران خود ارائه می‌دهد که در بر گیرنده دندان های شیری، دندان‌های دائمی، لثه و دهان کودکان می‌باشد. کودکان اغلب به دلیل مشکلات خاصی ممکن است از دندانپزشک ترس داشته باشند و قادر به همکاری با او نباشند. در این صورت خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی انجام میگیرد. این امر روش بسیار مناسبی برای کاهش درد کودکان بوده و نتیجه سبب بین رفتن ترس آنها می شود. در روش دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی، علاوه بر اینکه کودک جهت انجام درمان کاملاً در اختیار دندانپزشک است، امکان انجام درمان‌های طولانی‌تر نسبت به حالت آرام بخشی وجود دارد.


 

مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج 

 

رزرو نوبت مشاوره دندانپزشکی کودکان 

مراقبت از دندانهای کودکان، وظیفه متخصصین دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد. اکثر کودکان قادر به همکاری و صبر در پروسه درمان دندان نیستند. به همین علت دندانپزشک کودکان می داند که چگونه آنها را با روشهای مناسب معاینه و معالجه نماید. علاوه بر این دندانپزشک کودکان با استفاده از تجهیزات ویژه ای که دارد، می تواند به درمان و معالجه دندان های آنها بپردازند. جهت رزرو نوبت مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج با کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس بگیرید و با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید. 
 

برچسب ها : مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج ، دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی ، دندان پزشکی کودک در کرج ، دندان پزشکی کودکان کرج ، دندانپزشکی کودک درکرج ، دندانپزشکی کودکان در کرج ، هزینه ویزیت دندانپزشکی کودکان در کرج ، هزینه دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی اطفال ارزان در کرج 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

کلینیک دندانپزشکی کودکان کرج

 

دندانپزشکی کودکان در کرج، از تخصص های اصلی رشته دندانپزشکی می باشد که به ارائه مراقبت های بهداشتی دهان و دندان کودکان با تاکید بر مساله پیشگیری و درمان از بدو تولد تا بزرگسالی می پردازد. مهمترین چیزی که سلامت دهان و دندان کودکان را تضمین می کند، مراجعه مرتب به دندانپزشکی کودکان در کرج از سنین پایین است. برای پیشگیری از بروز هر نوع مشکل احتمالی در آینده، والدین باید از همان سنین کودکی فرزندانشان را به کلینیک دندانپزشکی کودک ببرند تا تحت نظر متخصص قرار بگیرند. متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج تمام مشکلات مربوط به دهان و دندان کودکان را برطرف می کند و سلامت آن ها را تضمین می نماید. چنانچه برای فرزندان دلبندتان به دنبال مرکز دندانپزشکی کودکان هستید، میتوانید به کلینیک دکتر فدرا یوسف پور مراجعه نمایید. دکتر یوسف پور با سال ها سابقه در امر درمان بیماری های دهان و دندان به ارزیابی، تشخیص و معالجه مشکلات دهانی کودکان می پردازد و خدمات نوینی را در این زمینه ارائه می دهد. 

 

خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان 

 

دندانپزشکی کودکان در کرج 

سلامت دهان و دندان در کودکان امری بسیار مهم می باشد و با آموزش و مراقبت از دندان ها در سنین کم می توان بهداشت و سلامت دهان را برای آنان در سنین بالاتر به ارمغان آورد. پس توصیه می شود اولین ویزیت دندانپزشکی کودکان در کرج در سن یک سالگی و پس از رویش اولین دندان های شیری صورت پذیرد. مراقبت های دندانپزشکی کودکان در کرج اگر به موقع و به طور صحیح انجام گیرد، جلوی بروز بسیاری از بیماری های دهان و دندان در بزرگسالی گرفته می شود و کودکان دندان های سالم تری را در بزرگسالی خواهند داشت. حفظ و نگه داری دندان ها از همان آغاز رویش دندان های شیری کودک باید مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از پوسیدگی ها و مشکلات دهان و دندان بدون درد بوده و فرد تا پوسیدگی های جدی را در دندان خود مشاهده نکند، متوجه مشکلات دندانی خود نخواهد شد. بنابراین مراجعه به موقع به دندانپزشکی کودکان در کرج انجام معاینات دوره ای و پیوسته می تواند در سلامت دهان و دندان  آنها بسیار موثر باشد.


 

کلینیک دندانپزشکی کودک در کرج 

 

خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان 

کلینیک دکتر فدرا یوسف پور یکی از مراکز دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد که به صورت کاملا تخصصی به تشخیص، پیشگیری و درمان مشکلات دهانی و دندانی کودکان از بدو تولد تا نوجوانی می پردازد. خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان موارد زیر را شامل می شود:
ترمیم دندانهای شیری و دائمی
فیشور سیلانت (شیار پوش)
فلوراید درمانی (فلوراید تراپی)
ارتودنسی پیشگیری (فضانگهدار)
درمان تحت بیهوشی
روکش دندان شیری

 

برچسب ها : کلینیک دندانپزشکی کودکان کرج ، دندانپزشکی کودکان در کرج ، بهترین دندانپزشک کودکان کرج طالقانی ، دندانپزشک کودکان در کرج ، بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج ، مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج ، خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج ، مرکز دندانپزشکی اطفال در کرج ، دندانپزشکی در کرج 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

مرکز دندانپزشکی کودکان طالقانی کرج

 

دندانپزشکی کودکان در کرج، تخصصی در رشته دندانپزشکی است که در آن تمرکز بر روی سلامت دهان و دندان در رده سنی طفولیت تا نوجوانی است که خدمات ارائه شده به صورت تخصصی و با توجه به نیازهای خاص این گروه سنی در نظر گرفته می شود . جهت رفع مشکلات دهانی و دندانی کودکان، دندانپزشک اطفال پس از گذراندن دروه دکتری دندانپزشکی عمومی اقدام به ادامه تحصیل، کار کلینیکی و کسب تجربه در شاخه تخصصی دندانپزشکی کودکان می نماید تا آمادگی لازم را جهت پاسخگویی به نیاز این رده سنی کسب نماید. والدین با مراجعه به دندانپزشکی کودکان در کرج، از خدمات مراقبت‌های بهداشتی و درمانی برای فرزندان شان بهره مند می شوند و نکاتی را در مورد تغذیه مناسب و مصرف برخی داروها مثل قطره آهن آموزش می بینند. چنانچه قصد دریافت خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج را دارید، می توانید به مرکز دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور مراجعه نمایید. دکتر یوسف پور با داشتن تخصص های لازم این زمینه، فرزندان دلبدنتان را در امر سلامت دهان و دندان هایشان یاری می کند. جهت رزرو نوبت در مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج، با شماره های اعلام شده زیر تماس حاصل نمایید. 

 

 دندانپزشکی کودکان 

دندان هایی سالم و زیبا در  سلامت کلی کودکان نقش بسزایی دارد. رعایت نکات بهداشتی توسط کودکان و والدین آنها برای سلامت دندان ها بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور بهتر است والدین پس از رویش دندان های شیری فرزندشان، به دندانپزشکی کودکان در کرج مراجعه کرده و راهنمایی های لازم را جهت مراقبت دندان های آن ها فرا بگیرند. در بخش دندانپزشکی کودکان در کرج، متخصصین دندانپزشکی مجموعه ای از انتخاب های درمانی را به منظور مراقبت از دندان ها و لثه ها و به طور کلی دهان کودک به والدین پیشنهاد می کنند. در این زمینه والدین می توانند نهایت اطمینان خاطر را از بابت سلامت دهان و دندان کودک خود داشته باشند. پس از اینکه کودک در مرکز دندانپزشکی در کرج توسط دکتر فدرا یوسف پور معاینه شد، به جهت بررسی های بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، اقدامات لازم جهت درمان آغاز می شود.

 

مرکز دندانپزشکی کودکان طالقانی کرج

 

زمان مراجعه به دندانپزشک کودکان

مراجعه به دندانپزشکی کودکان در کرج اگر به موقع و در زمان مناسب انجام گیرد، جلوی بروز بسیاری از مشکلات دهان و دندان در بزرگسالی گرفته می شود که در نتیجه ی آن، کودک دندان های سالم تر و مرتب تری را در بزرگسالی خواهد داشت. حفظ و نگه داری دندان ها از همان آغاز رویش دندان های شیری کودک باید مورد توجه قرار بگیرد. بسیاری از پوسیدگی ها و مشکلات دهان و دندان بدون درد بوده و فرد تا پوسیدگی های جدی را در دندان خود مشاهده نکند، متوجه مشکلات دندانی خود نخواهد شد. بنابراین مراجعه به موقع به دندانپزشکی کودکان در کرج و انجام معاینات دوره ای و پیوسته می تواند در سلامت دهان و دندان  آن ها بسیار موثر باشد.


 
 
 

برچسب ها : مرکز دندانپزشکی کودکان طالقانی کرج ، کلینیک دندانپزشکی کودکان کرج ، دندانپزشکی کودکان در کرج ، بهترین دندانپزشک کودکان کرج طالقانی ، دندانپزشک کودکان در کرج ، بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج ، مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج ، خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودک در کرج

دندانپزشک کودک در کرج

دکتر فدرا یوسف پور کلینیک دندانپزشکی مجهز دارای فضا و محیط به دلخواه کودکان دارد. همه ی ما می دانیم محیط باید برای کودکان طراحی شده باشد، از رنگ آمیزی شاد برخوردار بوده و تزئینات آن برای کودک جذاب باشد. همچنین از امکانات بازی و سرگرمی مناسب کودکان برخوردار باشد. تجهیزاتی که برای دندانپزشکی کودکان استفاده می‌شود کمی با بزرگسالان متفاوت است. این تجهیزات در اندازه‌های کوچکتر از تجهیزات عادی دندانپزشکی طراحی شده‌اند. در مراجعه به مطب بررسی کنید تجهیزات دندانپزشکی ویژه کودکان مورد استفاده قرار بگیرد.

دندانپزشک کودک در کرج

 اما نکته مهم در هزینه دندانپزشکی در کرج این مورد می باشد که هزینه دندانپزشکی هر مطب و هر دندانپزشکی در کرج نسبت به سایر دندانپزشکی ها مجزا خواهد بود و هر متخصصی هزینه ی مختص به خود را در نظر میگیرد بنابراین نمیتوان هزینه  دندانپزشکی را تعریفی کلی نمود. هزینه دندانپزشکی هر روشی نسبت به روش دیگر کاملا متفاوت می باشد و همان روش در هر فردی نسبت به فرد دیگر با توجه به شرایط بدنی و یا نوع و مقدار بیماری آن کاملا متفاوت می باشد .

دندان پزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج

 کودکان غیر همکار که مبتلا به ترس و اضطراب غیر قابل کنترل از درمانهای دندانپزشکی هستند یکی از مهمترین چالش ها برای دندانپزشکان و والدین می باشد. بنابراین راههایی برای پیشگیری از آن وجود دارد که یکی از آن ها بیهوشی کودک برای دندانپزشکی می باشد،دندانپزشکی تحت بیهوشی دارای مزایای بسیاری، برای افراد با اختلالات شخصیتی مانند اختلالات ترس می باشد. همچنین برای کودکانی که کنترل حرکتی ندارند گزینه مناسبی است.

بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج

سلامتی دهان و دندان کودک تأثیر زیادی در رشد وی می گذارد. دندان های سالم کودک جویدن و بلع غذاها را راحت تر کرده و کودک اشتها بیش تری برای خوردن غذا پیدا می کند. بنابراین توصیه می شود پس از خوردن هر وعده غذایی دندان ها را از مواد غذایی تمییز کرده و جهت انجام چکاپ های شش ماهه به یک کلینیک دندانپزشکی کودکان خوب مراجعه نمایید.
شست و شو دندان کودک می بایست با مسواک و خمیردندان مخصوص صورت پذیرد. خمیردندان های استفاده شده عاری از هر گونه ماده سنگین برای دندان های کودکان می باشد.
اما مراقبت های خانگی برای دندان های کودکان به تنهایی کافی نمی باشد. امروزه با گسترش زندگی شهر نشینی و افزایش ترافیک بین شهری بهتر است دندانپزشکی کودکان در داخل محدوده زندگی خودتان باشد. همچنین اگر این دنداپزشکی از بروزترین تجهیزات و متبهرترین پزشکان نیز برخوردار باشد، دیگر احتیاجی به فکر کردن به سایر دندانپزشکان اطفال نیست.
اگر به علت رعایت نکردن اقدامات پیشگیری دندان کودکتان دچار پوسیدگی شد، بهترین درمان برای آن روکش دندان شیری می باشد. این روکش ها از جنس استیل بوده و تمام سطح دندان را می پوشاند. همچنین با استفاده از این روکش ها شانس انتقال پوسیدگی به سایر دندان ها تا حد زیادی کاهش می یابد.

درمان پوسیدگی های دندان 

عصب دندان ، تشکیل شده از عصب و رگ های خونی می باشد که وظیفه آن ها انتقال مواد غذایی و اکسیژن است ؛ پوسیدگی دندان ها ، در نهایت سبب آسیب دیدگی عصب دندان شده و با سوزش و التهاب همراه خواهد بود.
 

برچسب ها : دندانپزشک کودک در کرج ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین متخصص دندانپزشک کودکان ، نوبت دهی دندانپزشک کودکان ، دندانپزشک کودکان در چهارراه طالقانی ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، دندانپزشک اطفال 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک اطفال خوب در کرج

دندانپزشک اطفال خوب در کرج

کودکان شما حق دارند زمانی که مشگلات دهان و دندانی پیدا میکنند شما با مراجعه به پزشک متخصص در مکانی تخصصی آنها را تحت درمان قرار دهید.
بهترین راه درمان دندان کودکان مراجعه به پزشکی که متخصص دندان کودکان باشد است زیرا پزشکی که هیچ گونه تخصصی در این زمینه ندارد موجب آسیب رساندن جدی به کودک شما می شود پس با مراجعه به متخصص کودکان درمان فرزندتان را آغاز کنید داشتن کودکی سالم در زندگی شما تاثیر گزار خواهد بود و به مراتب زندگی آرام و راحتی خواهید داشت یک دکتر دندانپزشک خوب علاوه بر تخصص در دندانپزشکی در امر روانشناسی کودکان نیز باید دارای تخصص  باشد به منظور اینکه بتواند به خوبی با کودک ارتباط برقرار کرده و زمینه ی درمانی راحت و البته بدون بار روانی سخت را برای کودکان شما داشته باشد

متخصص دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان

دکتر فدرا یوسف پور متخصص  دندانپزشکی کودکان ،دکتر فدرا یوسف پور ، فارغ التحصیل سال ٧٨ از دوره دندانپزشکى عمومى، و فارغ التحصیل سال ٨٣ از دوره تخصصى دندانپزشکى کودکان ، داراى بورد تخصصى ناسیونال  داراى ١٣ سال سابقه کار صرفا در زمینه دندانپزشکى کودکان و ارتودونسى پیشگیرى .
دکتر فدرا یوسف پور با داشتن سال ها تجربه در دندانپزشکی کودکان و نوجوانان میتواند درمانگر مناسبی برای کودکان شما باشد

آدرس مطب دندانپزشکی اطفال

کرج، چهارراه طالقانی، کوچه سالیان مجتمع پزشکی آترا، طبقه سوم، واحد 11 

شماره تماس مطب دندانپزشکی اطفال

02634497920

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور