دندانپزشک کودکان

دندانپزشکی کودکان زیر سه سال

دندانپزشک کودکان زیر سه سال باید از تخصص کافی در حیطه درمان دهان و دندان کودکان زیر سه سال برخوردار باشد. دندانپرشکی اطفال یکی از شاخه های تخصصی دندانپزشکی می باشد که بر روی مراقبت، پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان اطفال و کودکان فعالیت دارند. مهمترین عاملی که سبب سلامت دهان و دندان کودکان می شود مراجعه مرتب و منظم از سنین کودکی به متخصص دندانپزشکی اطفال و کودکان خوب می باشد. 
دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی اطفال و کودکان زیر سه سال می باشد که با ارائه خدمات درمان و پیشگیری دندانپزشکی و آموزش رعایت بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان به والدین از ایجاد مشکلات دهان و دندان در کودکان شما جلوگیری می کند.دندانپزشکی کودکان و اطفال

دندانپزشکی کودکان علی رغم اینکه در گذشته والدین اعتقاد چندانی به حفظ و مراقبت دندان های شیری کودکان نداشتند امروزه دارای اهمیت ویژای می باشد. تا بتوانند با استفاده از روش های مختلف از دندان های شیری کودکان محافظت و مراقبت نمایبد تا در سنین بالاتر دندان های اصلی محکم و مقاومی را برای کودکان و اطفال خود به ارمغان بیاورند. مشکلات دهان و دندان برای هر کسی ممکن است به وجود آید و این یک امر کاملا طبیعی می باشد ولی این موضوع در زمانی اهمیت پیدا می کند که کودکان و اطفال از سن کمی برخوردار باشند که در این زمان والدین به این موضوع می اندیشند که در زمان درمان چگونه کودک خود را در هنگام درمان کنترل نمایند.