دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی در کرج

ترس از دندان‌پزشکی یا دنتال فوبیا یکی از ترسهای مرضی رایج در کودکان در سراسر دنیا است که باعث می‌شود هر سال بسیاری از مردم صرفا به واسطه همین وحشت از مراجعه به دندان‌پزشک کودک خودداری کرده و در ‌‌نهایت با مشکلاتی بسیار پیچیده‌تر و دردناک‌تر روبرو شوند. سدیشن یا دندانپزشکی در خواب یکی از روش های غلبه بر ترس در هنگام دندانپزشکی کودک است.ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور با مجهزترین دستگاه های دندانپزشکی کودک و آشنا به علم دندانپزشکی تحت بیهوشی آماده ی کمک رسانی به شما والدین عزیز در جهت درمان دندان های کودکان دلبندتان هستیم برای دریافت هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور بهترین دندانپزشک اطفال در کرج تماس حاصل نمایید.دندانپزشکی تحت بیهوشی در کرج تخصص ماست.

دندانپزشکی در خواب یا سدیشن در دندانپرشکی چیست

در یک نگاه کلی آرام بخشی یا سدیشن در دندانپزشکی یک شیوه کنترل استرس و واکنشهای ناخواسته با استفاده از دارو است. آرامبخشی (سدیشن) باعث شده است که افراد زیادی که در روزگار نه چندان دور از دریافت خدمات عادی دندانپزشکی محروم بوده اند، بتوانند کابوس ترس یا واکنشهای خود را پشت سر بگذارند. این ترس می‌تواند درجات مختلفی از خفیف تا بسیار شدید داشته باشد. گاهی اوقات شدت این ترس در حدی زیاد می‌‌شود که در شرایط عادی نمی‌توان بیمار را درمان کرد و بحث بیهوشی کامل در دندانپزشکی مطرح میگردد.

 

دندانپزشکی تحت بیهوشی

برخی از افراد ترس از دندانپزشکی دارند و کلمه ی بیهوشی نیز موجب ترس آن ها می شود اما سدیشن یا بیهوشی سطحی یک تفاوتی با بیهوشی عمومی دارد و آن هم این است که فرد به صورت سطحی بیهوش می شود و درد و اعمال درمان را احساس نمی کند .از این روش برای افرادی استفاده می شود که فوبیای دندانپزشکی دارند.

کنترل ترس در دندانپزشکی

حتی اسم دندانپزشکی که به میان می آید عده ای عرق سرد بر روی پیشانی شان می نشیند ، حتی برخی به یاد تجربیات بدشان می افتند.ترس از دندانپزشکی یا دنتال فوبیا یکی از ترس های رایج است که موجب می شود تا افراد به دندانپزشکی مراجعه نکنند.
این ترس درجات متفاوتی دارد ، در بعضی شرایط و در برخی از افراد این ترس به گونه ای است که در حالت عادی نمی توان بیمار را درمان کرد ولازم است از بیهوشی استفاده شود .برای درمان دندانپزشکی کودکان ابتدا باید تحقیقات لازم را انجام دهید که مراکز دندانپزشکی با بیهوشی معتبری را برای درمان انتخاب کنید تا برای درمان خیالتان راحت باشد.در تحقیقات انجام شده ۷۵% از مردم دچار این ترس هستند و در میان این افراد ۱۰ - ۵ درصد هستند که این ترس به گونه ای است که حتی در مواقع بروز درد دندان بسیار شدید حاضر به مراجعه به دندانپزشک نیستند.برخی از افراد هنگامی به دندانپزشک مرجعه می کنند که مشکل جدی پیدا کرده باشند این مشکل بیشتر در خانم ها و آقایان جوان اتفاق میافتد.

بهترین دندانپزشک کودک در کرج

قیمت دندانپزشکی تحت بیهوشی کودک در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک اطفال در کرج

فرزندان دلبند شما تا سن خاصی دارای دندان های شیری هستند که بعد از ریزش آن ها دندان های دائمی جوانه خواهند زد. اما موقت بودن دندان های شیری کودکان به این معنی نیست که آن ها نیاز به مراقبت یا مراجعه به مطب دندانپرشک اطفال ندارند. رسیدگی به بهداشت دهان و دندان کودکان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده آن ها است. هرچه دندان های کودکان در سنین پایین بیشتر تحت مراقبت باشند و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی اطفال نیز منظم باشد در آینده کودکان از سلامتی بالایی برخوردار خواهند بود.ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور دندانپزشک اطفال در کرج آواده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در جهت آموزش اصول بهداشت دهان و دندان کودکان دلبندتان می باشیم جهت دریافت نوبت در بهترین مرکز دندانپزشکی اطفال در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشک اطفال در کرج تماس حاصل نمایید.
 

دندانپزشک اطفال کیست

واقعیت این است که بسیاری از ما از تفاوت متخصص و دندانپزشک عمومی بی اطلاع هستیم و از تخصص های دندانپزشکی و شاخه های آن آگاهی نداریم. دوره دندانپزشکی ۶ سال می باشد و مدرک دندانپزشکان عمومی در ایران جراح دندانپزشک میباشد که با دندانپزشک متخصص متفاوت است. دندانپزشکی تخصص های مختلفی دارد که یکی از آنها تخصص دندانپزشکی اطفال است که مردم دندانپزشک اطفال یا دندانپزشک کودکان از ان نام میبرند  که دریافت این مدرک نیازمند گذراندن دوره ۳ ساله تخصص علاوه بر دوره عمومی است. این تخصص شاخه ای از دندانپزشکی است که مخصوص درمان بیماریهای دهان و دندان در کودکان و نوجونان است. از آنجایی که بیماری دهان و دندان در دوران کودکی و نوجوانی شروع میشود، پیشگیری و درمان این آسیبها در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است. که در تخصص دندانپزشک اطفال متخصص میباشد، متخصص دندانپزشکی کودکان  یادنداپزشک اطفال باید به روانشناسی کودک و نحوه ی برخورد با کودکان مسلط باشد و بتواند در کوتاهترین زمان اعتماد بیمار را جلب کند و بتواند به بهترین نحو خدمات مورد نیاز کودک را ارائه دهد. دندانپزشکان متخصص اطفال درمانهای دندانپزشکی مورد نیاز برای کودکان مبتلا به فلج مغزی، عقب افتاده ی ذهنی، اوتیسم و مبتلا به بیماریهای سیستمیک انجام میدهند، هرچند به دلیل عدم همکاری لازم در اغلب مواقع این کودکان برای درمان احتیاج به بیهوشی و یا آرام بخشی در محیط بیمارستانی دارند.ما در کلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج آماده ی کمک رسانی به شما والدین عزیز در جهت حفظ سلامت دهان و دندان کودکانتان می باشیم جهت دریافت نوبت با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خدمات دندانپزشک اطفال

ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات دندانپزشکی اطفال را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم ای خدمات شامل: آموزش بهداشت دهان و دندان در کودکان و نوجوانان  و ارایه توصیه های لازم در مورد نحوه رعایت بهداشت دهان ، تغذیه مناسب و ارایه خدمات پیشگیریارائه ی خدمات تخصصی دندانپزشک اطفال  که شامل کلیه ی خدمات درمانی مانند ترمیم دندانهای شیری- عصب کشی دندانهای شیری- روکش دندانهای شیری- فلورایدتراپی و خدمات مرتبط با دندانها دائمی از جمله فیشور سیلنت و ترمیم و … می باشد.

ترس از دندانپزشکی در کودک

ترس از دندانپزشکی یک مشکل رایج در دندانپزشکی کودکان است. بعضی از کودکان هنگام مراجه به دندانپزشک دچار ترس و اضطراب شده و رفتار نامناسبی از خود بروز می‌دهند. عوامل متعددی در شکل گیری این ترس نقش دارند به ویژه رفتار والدین می‌تواند تاثیر زیادی در انتقال استرس و نگرانی‌های خود به کودک داشته باشد. این نکته بسیار اهمیت دارد که دندانپزشک بتواند با بکارگیری روش‌های مناسب اقدام به آرام کردن کودک کند. دندانپزشکان متخصص اطفال در خصوص نحوه برخود و تعامل با کودکان آموزش‌های لازم را دیده‌اند. در موارد لازم از راهکارهای ارائه شده توسط آنها برای آرام کردن کودک خود استفاده نمایید. دکتر فدرا یوسف پور با اشراف کامل به روانشناسی کودکان از هرگونه ترس و وحشت آن ها جلوگیری کرده و باعث آرامش در کودک در زمان معالجه می باشد. برای دیدن رضایت کودکان از مراجعه به مرکز دندانپزشکی اطفال دکتر فدرا یوسف پور می توانید وارد لینک زیر شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی تحت بیهوشی کرج

کودکانی که درد یا عفونت دندان دارند، در هر سنی نیاز به درمان دندانپزشکی دارند- که گاهی اوقات به این معناست که کودک باید تحت بیهوشی یا بی حسی قرار بگیرد. البته، چند دلیل برای این کار وجود دارد. برای برخی فرایندهای دندانپزشکی لازم است کودک به طور کامل بدون حرکت دراز بکشد، ممکن است نیاز باشد کارهای زیادی انجام شوند، یا صدای دریل دندانپزشکی ممکن است ترسناک باشد. در این صورت، ممکن است کودک بترسد یا واکنش هایی انجام دهد که روند کار دندانپزشک را مختل کند. هدف دندانپزشک ها همیشه ارائه بی خطرترین و بدون دردترین درمان ممکن است. دندانپزشکی تحت بیهوشی یکی از بی خطر ترین و راحت ترین راه برای دندانپزشکی کودکان بی قرار در کرج می باشد ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور بهترین دندانپزشکی تحت بیهوشی کرج آماده ی خدمت رسانی به شما والدین عزیز در جهت درمان دندان کودکان بی قرار می باشد. جهت رزرو نوبت در دندانپزشکی تحت بیهوشی در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا تماس حاصل نمایید.

 

 

دندانپزشکی تحت بیهوشی برای کودکان

در سال 2019، انجمن پزشکان اطفال آمریکا (AAP) و انجمن دندانپزشکان اطفال آمریکا (AAPD) راهنمای خود برای دندانپزشکان و جراحان دهان و دندان را به روز رسانی کرد تا در مواردی که آرامبخش های قوی یا داروهای بیهوشی عمومی برای کودکان تزریق می شود، از راهنمای جدید پیروی شود.همیشه لازم است دو نفر در اتاق حضور داشته باشند که در صورت بروز مشکلات احتمالی، قادر باشند خدمات پیشرفته برای نجات جان کودک را ارائه دهند. یکی از این افراد  باید دندانپزشک یا جراح دهان و دندانی باشد که فرایند دندانپزشکی را انجام می دهد و دیگری دستیار دندانپزشک یا متخصص بیهوشی.

انواع آرام بخش ها و بی حسی های مخصوص کودکان

نیتروس اکسید

نوعی داروی آرامبخش خفیف است و نسبت به دیگر گزینه ها کمتر تهاجمی است. این دارو عموماً تحت عنوان “گاز خنده” شناخته می شود. کودک آن را با مقدار اندکی گاز اکسیژن استنشاق می کند. معمولاً کودک به خواب نمی رود، تنها آرام تر می شود. اکثر کودکان با این گاز مقداری بی حال و گیج می شوند، که برخی از آنها این احساس را دوست ندارند.

آرامبخش های خفیف

این داروها (یا ترکیبی از آنها) اغلب برای کودکان بزرگتر و افراد بزرگسال استفاده می شود. کودک در حالی که بیدار است آرام خواهد بود- و گاهی اوقات می تواند کاری که دندانپزشک یا جراح از او می خواهد را انجام دهد. پس از اتمام فرایند، کودک ممکن است حتی اتفاقاتی که در مطب دندانپزشکی افتاده اند را به خاطر نیاورد. دندانپزشک و جراح دهان و دندان می تواند در حال انجام کارهای دندانپزشکی، بدون هیچ خطری این داروها را به کودک بدهد، زیرا کودک بیدار می ماند.

آرامبخش های متوسط

با آرامبخش های متوسط، کودکان احساس خواب آلودگی بیشتری دارند، اما اغلب می توانند آنچه دندانپزشک یا جراح از آنها می خواهد را انجام دهند. کودکان بزرگتر و افراد بزرگسال جوان با داروهای آرامبخش متوسط بهتر عمل می کنند، تا کودکان کم سن و سال تر که می ترسند. آنها خودشان نفس می کشند و معمولاً به راحتی بیدار می شوند. اکثر کودکان چیزی راجع به فرایند دندانپزشکی به خاطر نخواهند آورد. دندانپزشک و جراح دهان و دندان، در حال انجام فرایندهای دندانپزشکی می توانند بدون هیچ خطری این داروها را به آنها بدهند.

آرامبخش های عمیق

این دسته، داروهای تزریقی را شامل می شوند که به کودک کمک می کنند در طول فرایند جراحی بخوابد. گرچه ممکن است کودک هنوز هم مقداری حرکت کند و گاهی اوقات از خود صدا تولید کند، اما ممکن است نتواند خیلی خوب نفس بکشد. همیشه باید حداقل یک متخصص مجرب دیگر، مثلاً متخصص بیهوشی، حضور داشته باشد تا ریتم قلب، تعداد ضربان قلب، فشار خون، و اشباع اکسیژن شریانی (تنفس) در طول فرایند و تا زمانی که کودک بیدار شود را تحت نظر داشته باشد. علاوه بر این، این متخصص می تواند مشخص نماید چه زمانی کودک آمادگی رفتن به منزل را دارد.

بیهوشی عمومی

تحت بیهوشی کامل، کودک به طور کامل خواب خواهد بود و هیچ دردی احساس نخواهد کرد. متخصصان بیهوشی که آموزش ویژه دیده اند (پزشکان، دندانپزشکان، یا متخصصان بیهوشی معتبر) دارو تزریق می کنند، در حالی که دندانپزشک یا جراح دهان و دندان در حال انجام کارهای درمانی یا جراحی است. بیهوشی را می توان در مطب دندانپزشکی نیز انجام داد، اما باید مطب به وسایل مخصوص مجهز باشد.
برخی کودکان، بویژه در طول مدتی که برای آنها آرامبخش عمیق استفاده شده است، بواسطه کم سن بودن آنها، آناتومی بدن، و عوامل دیگر، آسیب پذیرتر هستند. گاهی اوقات و در موارد بسیار نادر، ممکن است کودک به خوابی عمیق تر از آنچه مد نظر بوده است برود. بزرگ شدن لوزه ها می تواند احتمال انسداد مجرای تنفسی را افزایش دهد. کودکان کمتر از 6 سال بیشتر در معرض خطر هستند. بی خطر بودن بی حسی، به توانایی دندانپزشک یا متخصص بیهوشی در کنترل و مدیریت مسائلی بستگی دارد که بروز پیدا می کنند. هیچ یک از مشکلاتی که در این میان بروز پیدا کرده اند، تاکنون منجر به مرگ نشده اند.

پس از بیهوشی کودک

در مطب دندانپزشکی کودکان، از والدین درخواست می شود هنگامی که کودک از حالت بیهوشی خارج می شود کنار او حضور داشته باشند. ممکن است کودک احساس گیجی یا سر گیجه، یا حتی حالت تهوع داشته باشد. در صورت امکان دو نفر فرد بزرگسال باید او را تا منزل همراهی کنند. برای دریافت خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید.

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان

از دیر باز یکی از مهمترین خواسته های والدین به ویژه دندانپزشکی‏، دریافت خدمات در محیطی آرام، دلپذیر، بدون استرس و داشتن تجربه‌ای خوشایند و بدون درد برای کودک دلبندشان است.کلینیک دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما والدین عزیز می باشیم شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید. برای دریافت هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

 خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج

دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج بهترین راه حل برای بیمارانی است که علیرغم داشتن دندانهای پوسیده و حتی دردناک، به دلایل زیر به طور معمول به دندانپزشکی مراجعه نمی کنند:

  •  کودکانی که به علت سن پایین، قادر به همکاری با دندانپزشک نمی باشند.
  • کودکان مضطرب و پریشان و یا مبتلا به اوتیسم، با دندانهای پوسیده، عفونی و دردناک.
  •  مراجعین دارای ترس، استرس و اضطراب شدید در محیط های دندانپزشکی داشتن تجربه ناخوشایند قبلی از دریافت خدمات دندانپزشکی.
  •  بیماران مبتلا به مشکلات خاص نظیر محدودیت باز شدن دهان به علت مشکلات مفصلی، حالت تهوع شدید (رفلکس gag)، زبان بزرگ و اران دارای معلولیت ویژه و یا دچار عقب افتادگی ذهنی و فیزیکی فاقد توانایی دریافت درمان روتین دندانپزشکی
  •  اقدامات درمانی گسترده و پیشرفته که تحت بی حسی موضعی قابل انجام نمی باشد

 

مزایای دندانپزشکی آرامبخشی کودکان

  •  با ایجاد شرایطی نظیر خوابی آرام و عمیق، می تواند فرصت مناسبی را برای دریافت خدمات دندانپزشکی بسیاری از بیماران فراهم آورد.
  •  در این روش بیمار تحت مراقبت ویژه و حضور مداوم متخصص بیهوشی، با دریافت دوز‌های بسیار پایین داروی بیهوشی به خوابی آرام فرو رفته و دندانپزشک متخصص در کمال خونسردی و آرامش به درمان بیمار می پردازد.
  •  از مزایای این روش، تنفس معمول بیمار بدون نیاز به دستگاه بیهوشی و کنترل مداوم وی تحت مانیتورینگ قلبی و ریوی، حین درمان می باشد.

 

شرایط دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان

کودک تحت نظارت متخصص بیهوشی با دریافت داروهای موثر بطور کامل بیهوش شده و تنفس وی از طریق دستگاه انجام می شود. از مزایای این روش، انجام خدمات بسیار متنوع و طولانی در محیطی بسیار آرام و راحت برای دندانپزشک و بیمار، تحت مانیتورینگ کامل قلبی و ریوی می باشد. دکتر فدرا یوسف پور بهترین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج می باشد جهت رزرو نوبت با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور