دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

دندان پزشکی ارزان در کرج

دندانپزشکی کودکان

دندان پزشکی ارزان در کرج 

دندان پزشکی ارزان در کرج دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در خدمت فرزندان دلبند شما می باشد. دکتر فدرا به تشخیص و درمان انواع پوسیدگی دندان در اطفال پرداخته و آموزش های لازم برای جلوگیری از پوسیدگی دندان می پردازد.در اطفال کودک در صورت به وجود آمدن پوسیگی قادر به جویدن غذا نمی باشد در این صورت تمایل به مصرف غذایش کاهش پیدا میکند به طوری که کودک حتی بدون اظهار وجود مشکل در دندان ها از خوردن برخی از مواد غذایی خود داری میکند وگاهی والدین این امر را به عنوان بی اشتهایی کودک تلقی میکنند.در حالی که در بسیاری از موارد با برطرف کردن پوسیدگی دندانها مشکل برطرف میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

هزینه پر کردن دندان کودک

متخصص دندانپزشکی کودکان

هزینه پر کردن دندان کودک

هزینه پر کردن دندان کودک با توجه به میزان و شدت آسیب وارد شده به دندان و نوع مواد پر کننده دندان مشخص می شود. پر کردن دندان‌ها یکی از پرکاربردترین روش‌های ترمیم دندان است. پرکردن دندان‌ها هم بر روی دندان‌های شیری و هم بر روی دندان‌های دائمی کودکان قابل انجام است. دندان‌های کودکان ممکن است به دلایل مختلفی به پر کردن نیاز داشته باشد، مانند پوسیدگی و خرابی دندان، شکستگی دندان، عدم رشد صحیح و بی‌نظمی دندان‌ها، بعد از پروسه‌ی عصب‌کشی دندان و یا برای ترمیم دندان‌هایی که دچار تغییر رنگ شدید شده اند.

https://drfedra.com/fa/childrens-dental-center-in-karaj.aspx

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک اطفال با سدیشن

دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

دندانپزشک اطفال با سدیشن

دندانپزشک اطفال با سدیشن یکی از روش های درمانی می باشد که بریا کودکان و اطفالی که در زمان مراجعه به دندانپزشکی دچار ترس و اضطراب شدید می شوند و همچنین کودکان و اطفالی که دارای ناتوانی ذهنی و جسمی هستند و کودکان و اطفالی که دارای سن بسیار کمی می باشند جهت انجام روند درمان توسط متخصص دندانپزشکی کودکان تجویز می شود. این روش درمان از سه طریق گاز اکسید نیتروژن و یا گاز خنده، آرامبخش خوراکی و آرامبخش وریدی با توجه به شرایط و سن کودکان و نوع درمان انجام می شود. 

https://drfedra.com/fa/default.aspx

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور