دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

قیمت ارتودنسی کودکان در کرج

دکتر فدرا یوسف پور

قیمت ارتودنسی کودکان در کرج

ارتودنسی در کودکان

درمان ارتودنسی  در کودکان یکی از انواع  درمان های دندانپزشکی است که مشکلات مربوط به موقعیت فک و دندان ها ی کودکان را تصحیح می کند.
به طور کلی هدف از تمام درمان های ارتودنسی چه مربوط به کودکان و چه مربوط به بزرگسالان این است که دندان ها را به گونه ای تنظیم کند که مجموعه دندان های بالا و پایین در هماهنگی کامل با همدیگر قرار بگیرند.

کدام مشکلات ارثی دندان های کودکان به وسیله ارتودنسی حل می شوند؟

درمان ارتودنسی در کودکان می تواند مشکلات ژنتیکی  و مسائل بوجود آمده ناشی از حوادث یا بیماری های دندان را پس از تشخیص و  بررسی مداوا کند.
مهم است که در صورت رویت علائم و نشانه ها یی در کودک خود آنرا برای معاینه و ارزیابی نزد یک ارتودنتیست ببرید ، حتی در زمانی که به نظر می رسد کودک شما خیلی کوچک است.
کار متخصصان ارتودنسی صرفا رفع مشکلات دندان های فرزند شما نیست .
آنان در صورت امکان می توانند از وقوع  این مشکلات  جلوگیری به عمل آورند.
تشخیص زود هنگام و درمان به موقع کودک شما ، می تواند از یک روش تهاجمی در حال حاضر و  یک عمل جراحی پیچیده در آینده شما را بی نیاز کند.

تشخیص مشکلاتی مانند:

  1.     جلوزدگی فک
  2.     عقب ماندگی فک
  3.     اندازه دندان ها
  4.     دندان های اضافی
  5.     دندان های ازدست رفته
  6.     اختلالات فکی دندانی

مزایای درمان ارتودنسی در کودکان

مداخله زودهنگام برای درمان ارتودنسی دارای این مزیت است که آرواره کودک هنوز در حال رشد است. درمان زود هنگام همچنین در هنگامی که قوس دندانی و فک ها در جایگاه صحیح قرار ندارند، مفید است. دستگاه های فانکشنال ممکن است بتوانند این مشکلات را اصلاح کرده و یا بهبود ببخشند. معمولا در آینده نیاز به درمان بیشتری برای اینگونه بیماران است، اما با انجام زودهنگام برخی از معالجات، درمان های آینده کوتاهتر و ساده تر خواهد بود. همچنین در مواردی که مشکل چندان فکی و استخوانی وجود ندارد با استفاده از ارتودنسی متحرک برای کودکان میتوان به سادگی به نتیجه مطلوب رسید. این در حالیست که ارتودنسی متحرک بزرگسالان به سختی قابل انجام است.
ارتودنسی کودکان در چند دهه گذشته پیشرفت بسیاری کرده است. تکنولوژی باعث شده است که بریس های جدید راحت تر و جذاب تر از آنی باشد که نسل پدر و مادر های امروز استفاده می کرده اند. دستگاه های ارتودنسی جدید مقرون به صرفه تر نیز هستند و این به آن معنی است که کودکان بیشتری می توانند از آنها استفاده کنند. علاوه بر این افزایش مهارت و تعداد دکتر متخصص ارتودنسی اطفال نیز به گسترش درمان کمک بسیاری کرده است.

بهترین سن برای درمان ارتودنسی کودکان

اگرچه درمان های ارتودنسی ممکن است برای بیماران در هر سنی تجویز شود.
اما این درمان ها برای کودکان ۱۲ یا ۱۳ ساله و تا قبل از سنین رشد و بلوغ استخوانی موثرتر است.
دندان های کودکان در این سنین بیشتر قابل قوامند.
اما تحقیقات جدید نشان می دهند که شروع ارزیابی و پیشگیری برای کودکان در سنین قبل از ورود به دبستان است

قیمت ارتودنسی کودکان در کرج
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشک کودکان در البرز

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج 

برخی از والدین می گویند با وجود رعایت بهداشت دهان و دندان کودک خود باز هم می بینند که او دچار پوسیدگی دندان شده است.

رعایت بهداشت دهان و دندان یکی از مهمترین عوامل سلامت دندان ها طی دوران کودکی است. مسلما مسواک زدن درست و منظم نقش بسزایی در پیشگیری از پوسیدگی دندان ها خواهدداشت ولی در برخی از موارد با وجود استفاده از مسواک، دندان ها دچار پوسیدگی می شوند و این مساله باعث تعجب و سردرگمی والدین می شود. در این مطلب به عوامل موثر در پوسیدگی دندان کودکان و نکته هایی که اغلب از دیدگاه والدین دور می ماند، می پردازیم.

 

دندانپزشک کودکان در البرز

شماره تماس : 34497920 - 026

اصول بهداشت دهان در خانه از همان سال اول زندگی کودک مهم است و باید رعایت شود. تمیز کردن و ماساژ دادن لثه ها قبل از رویش دندان باعث می شود محیط دهان سالم باشد و به رویش دندان ها کمک می کند. برای این کار والدین باید ۲ لایه گاز مرطوب دور انگشتانشان بپیچند. ممکن است یک کودک ۶ ساله به طور مرتب مسواک بزند ولی به علت پوسیدگی های ایجاد شده در سال های ابتدای زندگی از داشتن دندان های سالم محروم باشد.

پوسیدگی دندان شیری

در اغلب کودکان بعد از ۳ سالگی فواصل بین دندان های خلفی بسته می شود و نواحی بین دندانی با مسواک به طور کامل تمیز نمی شود بنابراین والدین باید نواحی بین دندانی را با نخ دندان تمیز کنند. قابل ذکر است پوسیدگی بین دندانی در دندان های شیری در بسیاری از مواقع در مدت زمان کوتاهی عصب دندان شیری را درگیر و درمان های پرهزینه عصب کشی را به بیمار تحمیل می کنند.

دندانپزشک کودکان در البرز

مسواک زدن کودک

مسواک زدن به وسیله خود کودک کافی نیست و نظارت و دخالت والدین در این زمینه ضروری است. به طوری که تا ۶ سالگی مسواک زدن باید به طور کامل به وسیله والدین انجام شود. اگر کودکتان اصرار دارد خودش مسواک بزند، اجازه دهید ابتدا خودش این کار را انجام دهد و پس از آن شما به طور کامل همه دندان هایش را مسواک بزنید. در ۶ تا ۱۲ سالگی مهارت های حرکتی کودکان تکامل بیشتری یافته ولی والدین هنوز باید بر مسواک زدن کودک نظارت داشته باشند.

سلامت دندان های پدر و مادر

نتایج تحقیقات نشان داده میکروب عامل پوسیدگی دندان به نام «استرپتوکوک موتانس» برای اولین بار از دهان مراقبان نوزاد به خصوص مادر به دهان کودک منتقل می شود. به همین دلیل کاهش میزان این میکروب در دهان پدر و مادر و سلامت دندان های آنها نقش مهمی در سلامت دندان های کودک خواهدداشت. همچنین مهم است قاشق یا غذایی که در دهان والدین قرار گرفته به هیچ وجه داخل دهان کودک قرار نگیرد.

وضعیت تغذیه کودک

علاوه بر رعایت بهداشت دهان، یکی از مهم ترین عوامل مستعدکننده پوسیدگی، وضعیت تغذیه کودکان است. مواد غذایی پوسیدگی زا مانند شیرینی، شکلات، آبنبات و... باید در رژیم غذایی کودک محدود شود یا برخی از مواد غذایی غیرضروری مانند نوشابه های گازدار، چیپس و پفک حذف شوند. لازم به ذکر است شیرهای طعم دار و شیر کاکائوهای صنعتی به دلیل محتوای بالای شکر، جزو مواد غذایی پوسیدگی زا هستند.

بی اشتهایی کودکان

در رژیم غذایی کودک باید تمام مواد غذایی ضروری مانند نان، حبوبات، سبزی ها، میوه ها، شیر و گوشت به مقدار کافی وجود داشته باشد. همچنین چربی ها و شیرینی ها باید به صورت کنترل شده و به مقدار کافی وجود داشته باشد. همچنین چربی ها و شیرینی ها باید به صورت کنترل شده و به مقدار لازم مصرف شوند. قابل ذکر است کم اشتهایی کودک و عدم تغذیه وی طی ساعت های متوالی علاوه بر اینکه باعث کاهش مواد و ویتامین های ضروری در بدن می شود منجر به کاهش ترشح بزاق دهان هم خواهد شد و کودک را مستعد پوسیدگی می کند.

نقایص ژنتیکی

در برخی مواقع دندان ها هنگام رویش دچار نقایصی در مینا یا عاج هستند. دندان های کودکانی که دچار چنین مشکلاتی هستند بیشتر از افراد معمولی مستعد پوسیدگی است و باید تحت مراقبت های منظم دندان پزشکی قرار گیرند.

پوسیدگی دندان ناشی از شیردهی

در بسیاری از موارد شروع پوسیدگی ها از دوران شیرخوارگی است و این روند تا سالیان متوالی برای کودک مشکل ساز خواهدبود. علت ایجاد این نوع پوسیدگی، تجمع شیر، آبمیوه و مواد غذایی قندی هنگام خواب روی دندان هاست. کودکان شیرخواری که در طول شب مکرر از مواد ذکر شده استفاده می کنند در معرض این نوع پوسیدگی هستند. برای پیشگیری از این نوع پوسیدگی، پس از هر بار تغذیه کودک شیرخوار باید با یک گاز تمیز و مرطوب لثه ها و دندان های تازه روییده را پاک کرد.

دندانپزشک کودکان در البرز

مراجعه منظم به دندان پزشک

در صورت مراجعه منظم به دندان پزشک پوسیدگی ها در مراحل ابتدایی که به وسیله والدین در منزل قابل رویت نیستند، تشخیص داده می شوند و مراحل درمان برای کودک ساده تر خواهد بود.

چرا مراقبت از دندان شیری مهم است

در نظر بگیرید کودکی که دندان پوسیده دارد، نمی تواند تغذیه خوبی داشته باشد چرا که اگر گوشت لای دندانش گیر کند دیگر گوشت نمی خورد یا اگر با خوردن مواد قندی دندان دردش شروع شود از خوردن مواد قندی امتناع می کند. چنین کودکی دیگر از خوردن مواد پروتئینی، قندی و... خودداری می کند چرا که فکر می کند با خوردن این مواد دندان دردش شروع می شود.

والدین از این قضیه غافل هستند که دندان کودک پوسیده شده و فکر می کنند دندان شیری به مراقبت نیاز ندارد چرا که خود به خود می افتد. چنین کودکی علاوه بر دندان درد، بداخلاق و بی حوصله است؛ شاداب نیست، بازی نمی کند و شب ها درست نمی خوابد، همچنین در روند رشد او اختلال ایجاد می شود.

پیدا کردن دندانپزشک خوب کودک

برای پیدا کردن یک دندانپزشک خوب اطفال، والدین معمولا نمی‌دانند چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهند. به غیر از موارد اورژانسی، بهتر است اولین مراجعه کودک به دندانپزشک فقط برای یک معاینه (چکاپ) عادی باشد و اقدامی روی دندان‌های او انجام نشود. در نتیجه شما می‌توانید بسنجید که رفتار و تعامل دندانپزشک با کودک شما به چه شکل می‌باشد.

ابتدا جویای پیشنهادات دوستان و خانواده خود شوید. در وب سایت‌ها و منابع مرجع جستجو کرده و لیست متخصصین دندانپزشکی اطفال نزدیک به محل خود را پیدا کنید. به وب سایت آنها مراجعه کنید و مطمئن شوید آن ها دارای تخصص دندانپزشکی کودکان می‌باشند. در ایجا ما دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودک و نوجوان را به شما پیشنهاد می کنیم.


اقدامات قابل انجام به صورت خلاصه موارد زیر می‌باشد:

از دوستان و آشنایان بپرسید و پیشنهاد بگیرید
اگر پزشک خانوادگی دارید از پزشک خود پرس و جو کنید و از او بخواهید کسی را معرفی کند
در بانکها اطلاعاتی یا منابع معتبر جستجو کنید
مطمئن شوید دندانپزشکی که در نظر گرفته‌اید، دوره تخصصی دندانپزشکی اطفال را گذرانده باشد


دکتر فدرا یوسف پور به عنوان بهترین دندانپزشک کودکان در کرج توانسته است رضایت کودکان و والدین آن ها را جلب کرده و با توجه به رفتار حرفه ای که دارند و با ایجاد فضایی زیبا برای کودکان تا حدود  بسیار زیادی در این زمینه موفق بوده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج

دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد که،فارغ التحصیل سال ٧٨ از دوره دندانپزشکى عمومى، و فارغ التحصیل سال ٨٣ از دوره تخصصى  دندانپزشکى کودکان ،داراى بورد تخصصى ناسیونال  و همچنین داراى ١٣ سال سابقه کار صرفا در زمینه دندانپزشکى کودکان و ارتودنسى پیشگیرى در کرج می باشد و جز ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج مشغول به فعالیت می باشد.شما والدین گرامی می وانید جهت رزرو وقت معاینه دهان و دندان کودک خود با شماره های زیر تماس بگیرید. در کنار هم آینده ای با لبخندی زیبا را به کودکانمان هدیه دهیم.
 

ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج

 34497920 - 026
 

بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشک کودکان از آنجایی که با کودکان و بچه های کم سن در ارتباط است نیاز به محیطی کودکانه و کم استرس و همچنین شاد و جذاب با تجهیزات خاص اطفال دارد. مرکز دندانپزشکی دکتر یوسف پور در کرج دارنده یونیت صندلیهای مخصوص کودکان در کرج میباشد و طراحی فضای متناسب کودکان ایرانی در آن لحاظ شده است. مراکزی که به صورت تخصصی برای کودکان آماده سازی می شوند در ایجاد یک حس خوب و شاد در کودک بسیار مؤثر است. ما در بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج با ایجاد فضایی شاد و جذاب برای کودکان دلبند شما آماده ی ایجاد خاطره ای خوب از دندانپزشکی در ذهن کودک دلند شما می باشیم. ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج را با ما در مرکز دندانپزشکی کودک در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تجربه کنید.ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج

بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج

 خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج

فلوراید تراپى دندان

مینای دندان از سخت‌ترین مواد معدنی موجود در بدن است. این ماده همان طور که می‌دانید روی سطح دندان‌ها را می‌پوشاند و نقش بسیار مهمی در محافظت از دندان‌ها دارد. آسیب دیدن مینای دندان موجب می‌شود که دندان بیشتر در معرض پوسیدگی قرار بگیرد.
مسئله مهم دیگری که وجود دارد این است که بزاق دهان نقش مهمی در خنثی کردن اثر اسیدهای مضر در زمان جویدن غذا در دهان دارد و کاهش بزاق دهان می‌تواند احتمال ابتلا به پوسیدگی دندان و صدمه به مینای دندان را افزایش دهد.ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج،برای این که بتوان از مینای دندان بیشتر محافظت به عمل آورد، راه‌هایی وجود دارد. یکی از این راه‌ها فلورایدتراپی است. فلورایدتراپی را می‌توان درمان با استفاده از فلوراید دانست. این کار برای تقویت مینای دندان‌ها بسیار مؤثر است.

فیشور سیلانت دندان‌ ها

در فیشورسیلانت دندان ها ،دندانپزشک متخصص کودکان ابتدا دندان را  مورد نظر را توسط برس تمیز می‌کند سپس توسط نوعی اسید ملایم مخصوص فیشور سیلانت، دندان را برای چسباندن ماده سیلانت آماده می‌کند و در نهایت ماده سیلانت بر روی دندان قرار داده می‌شود. کل این مراحل، حدود 15 دقیقه زمان لازم دارد. سیلانت‌ها اغلب مواقع عمری طولانی (چندین سال) دارند. اما به یاد داشته باشید که در تمام ملاقات‌های مرتب دندانپزشکی، باید سیلانت‌ها چک شوند تا اگر ناحیه‌ای از آن شکسته است،ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج،توسط دندانپزشک ترمیم شود. استفاده از فیشور سیلانت‌ها روش مناسبی برای کاهش پوسیدگی است. اما جایگزین استفاده از فلوراید نخواهد بود.

روکش دندان شیرى (ssc)

روکش های دندان شیری، این روکشهای فولادی زنگ نزن به رنگ فلزی بوده و در موارد خاص با توجه به نظر دندانپزشک تجویز می‌شوند، ترمیم دندانهای شیری یا دائمی جوان با ضایعات پوسیدگی وسیع، ترمیم دندانهای با ناهنجاری ارثی، ترمیم پس از درمان ریشه دندان شیری یا دائمی که خطر شکستگی ساختمان تاج باقیمانده زیاد است، ترمیم دندان شکسته و ترمیم دندانها در افراد ناتوان یا کسانی که بهداشت دهانی ضعیفی دارند واحتمال دارد سایر مواد در دهان آنها با شکست روبرو شود.ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج

فضا نگهدارنده دندان های شیری

 دندانهای شیری به چندین علت ممکن است زودتر از زمان خود بیفتند یا از دست بروند.در اینگونه موارد ممکن است نیاز به استفاده از نگهدارنده های فضا باشد. این نگهدارنده ها تا زمان رویش دندانهای اصلی فضا را باز نگه میدارند. نگهدارنده های فضا از آکریل یا استیل ضد زنگ ساخته شده اند و میتوانند ثابت یا متحرک باشند که انواع ثابت به دندانهای مجاور فضای خالی در دهان کودک میچسبند. انواع متحرک ظاهری شبیه پلاک ارتودونسى داشته و  میتوانند شامل دندانهای مصنوعی باشند، خصوصاً زمانی که هنگام صحبت کردن یا لبخند زدن این فضا برای اطرافیان نمایان باشد. انواع مختلفی از نگهدارنده ها وجود دارند، که با توجه به ، سن کودک ، دندان از دست رفته ،همکارى کودک و عوامل دیگر تجویز میگردد.ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج
در زمان استفاده از فضا نگهدارها اگر کودک به طور منظم ( هر 6 ماه یکبار ) مورد معاینه متخصص قرار نگیرد، نگهدارنده های فضا میتوانند مشکلاتی را ایجاد کنند

دندانپزشکی تحت بیهوشی

دندانپزشکی تحت بیهوشی برای کودکان غیر همکار و همچنین کودکان معلول و ناتوان جسمی انجام می پذیرد،کودکان غیر همکار که مبتلا به ترس و اضطراب غیر قابل کنترل از درمانهای دندانپزشکی هستند یکی از مهمترین چالش ها برای دندانپزشکان و والدین می باشد. فاکتورهای زیادی مثل اطلاعات منتقل شده از والدین ودوستان، تجربه تلخ و دردناک قبلی از درمانهای دندانپزشکی، کم بودن سن کودک و عدم برخورد منطقی با مشکل وجود صدا و آب در هنگام درمان دندانپزشکی در عدم همکاری کودک تاثیر دارند که باعث عدم امکان درمان کودک می گردد. عدم همکاری کودک باعث کاهش کیفیت واستاندارد خدمات درمانی ارائه شده میگردد.ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج،همچنین تهدید و مهار فیزیکی علاوه بر کاهش دقت و کیفیت کار میتواند نتایج ناخوشایند روحی و روانی در کودک ایجاد کند.

آدرس ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج

کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندانپزشکی اطفال ارزان در طالقانی

دکتر فدارا یوسف پور

دندانپزشکی اطفال ارزان در طالقانی مطب دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی اطفال در کرج می باشد. دندانپزشک اطفال در کرج، یکی از 10 تخصص دندانپزشکی است که توسط آکادمی انجمن دندانپزشکی آمریکا به رسمیت شناخته شده است که شامل بهداشت عمومی دندانپزشکی، اندونتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، رادیولوژی دهان و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، ارتودنسی و ارتوپدی دندانپزشکی، پریودنتیکس و پروتز دندان است. دندانپزشک اطفال پزشکی است که که در طول دوران تحصیلی خود به مطالعه و بررسی مهارت های لازم برای مراقبت از دندان، لثه، شناخت بیماریها و دهان کودکان می پردازد. پیچیده ترین قسمت فعالیت و درمان دندانپزشک ها، مربوط به نوزادان می باشد. نوزادان در اولین برخورد شروع به گریه می کنند و باز کردن دهانشان برای معاینه کاری بس دشوار است، ولی دندانپزشکان اطفال این تخصص ها و مهارت ها را دارا می باشند. پس از این نظر خیالتان راحت باشد. دکتر فدرا یوسف پور یکی از متخصصین دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج می باشد برای دریافت نوبت از بهترین متخصص اطفال در کرج می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.برای دریافت نوبت در دندانپزشکی اطفال در کرج با ما در مطب دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید.

 

آدرس : کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11

تلفن : 34497920 - 026

 

دندانپزشکی اطفال ارزان در طالقانی کرج

متخصص دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج

متخصص دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج دکتر فدرا یوسف پور آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در جهت درمان و پیشگیری بیماری های دهان و دندان در طالقانی کرج می باشد. بهترین مرکز دندانپزشکی اطفال در کرج.به طور کلی مراقبت اولیه و پیشگیرانه از دهان و دندان کودکان بسیار مهم است. این موضوع مخصوصا زمانی که دندان های شیری در می آیند تا زمانی که جای خود را به دندان های دائمی میدهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. مراقبت های انجام شده در زمینه دندانپزشکی اطفال میتواند به رشد طبیعی فک ها، دندانهای دائمی سالم و همچنین توانایی جویدن و صحبت صحیح فرزندتان کمک کند. هرچه دندانهای دائمی بیشتری به مرور زمان از لثه بیرو می آیند، مراقبت از دندان نیز به همان اندازه مهمتر و ضروری تر میشود.
 

دندانپزشکی اطفال ارزان در کرج

بهترین زمان مراجعه به دندانپزشک اطفال در کرج

دندانهای شیری تقریبا از ۴ تا ۱۸ ماهگی میرویند و معمولا تا ۲ تا ۳ سالگی سری بیست تایی آنها تکمیل میشود. از روزی که اولین دندان کودک میروید، وظیفه والدین جهت حفاظت از دندانها در مقابل پوسیدگی آغاز میشود. از همین زمان است که حتی المقدور باید از شیر دادن شبانه به کودکمان پرهیز کنیم. دندانهای او را بعد از هر وعده شیر خوردن بشوییم و اورا با دندانپزشک اطفال آشنا کنیم. در صورت زود از دست رفتن دندان شیری، فضای مزبور باید توسط فضا نگهدارنده حفظ شود وگرنه حرکت دندانهای مجاور سبب کاهش فضای رویش دندان دائمی جانشین گردیده و درمانهای ارتودنسی طولانی مدت و پرهزینه آینده را در برخواهد داشت. هشت دندان پیشین شیری تا حدود ۶ سالگی و ۱۲ دندان شیری دیگر تا ۱۲ سالگی باید برای کودک کار کند.پوسیدگی دندان پنج برابر بیشتر از بیماریهای تنفسی مانند آسم وهفت برابر بیشتر از آلرژی ها مانند تب یونجه برای کودکان خطر آفرین است. علاوه بر شیر خوردن های شبانه و مصرف شیرینی و شکلات, مصرف قطره آهن نیز تاثیر منفی بر روی ئنئان کودک می گذارد. مصرف قطره آهن در جلوگیری و درمان کم خونی کودکان نقش اصلی را ایفا میکند بنابراین نمی توان آن را از برنامه غذایی آن ها حذف کرد. بهترین زمان مراجعه به دندانپزشک اطفال در کرج زمانی است که کودک دلبند شما اولین دندنهایش شروع به رشد می کند و نیاز به رسیدگی و تمیز کردن دندان های او احساس می شود یا مراجعه به دندانپزشک اطفال می توان از پوسیدگی زودرس دندان های کودک و همچنین خرابی آن ها جلوگیری کرد. مطب دکتر فدرا یکی از بهترین دندانپزشکی اطفال در کرج می باشد شما والدین گرامی می توانید برای دریافت نوبت با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

هزینه دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

بهترین دندانپزشکی کودکان کرج

دکتر فدرا یوسف پور

کودکان ثمره و میوه زندگی والدین هستند که با تمام عشق و امیدشان به پرورش و مراقبت از آن ها می پردازند و همواره در امید رشد و سلامتی کودک خود انتظار بزرگ شدنش را دارند . در این راه نیز باید اقداماتی انجام دهند تا سلامت جسمی و روانی کودک نیز تضمین شده و دچار هیچگونه مریضی نشود. یکی از راه های ایجاد سلامت در کودک توجه به معاینات دوره ای و دندانپزشکی کودک می باشد. کودک زمانیکه اولین دندان هایش شروع به رویش می کند و کم کم به خوردن انواع تنقلات و غذاهای مختلف می پردازد باید تحت معاینه و درمان دندانپزشکی قرار بگیرد تا در بزرگسالی دندان هایی همواره سالم و بدون پوسیدگی و خرابی داشته باشد. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور مرکز دندانپزشکی کودک در کرج با چندین سال سایقه ی درخشان در امر دندانپزشکی نخصصی کودک در کرج آماده ی کمک به شما والدین عزیز در خصوص سلامت آینده سازان هستیم. برای دریافت نوبت در بهترین دندانپزشکی کودک در کرج با ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا تماس حاصل نمایید.
 

آدرس : کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11

تلفن : 34497920 - 026


بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج

خدمات دندانپزشکی کودک

  •  معاینه دهان نوزادان و بررسی احتمال پوسیدگی دندان در مادر و کودک
  •  مراقبت‌های دندانپزشکی پیشگیرانه از جمله جرم‌گیری، فلوراید تراپی و همچنین توصیه‌ های غذایی.
  • مشاوره برای کنترل عادات‌های دهانی مانند مکیدن انگشت و پستانک و یا ترک آنها
  •  ترمیم پوسیدگی دندان شیری و دایمی
  • پالپوتومی دندان شیری (عصب کشی دندان شیری)
  • روکش استیل دندان شیری (S.S. Crown)
  • بازسازی و ترمیم زیبایی شکستگی دندان های جلو که معمولا به علت ضربه و حادثه ایجاد می شود
  • قرار دادن فضا نگهدار در جای خالی دندانی که زودتر از موعد کشیده می شود.
  • کشیدن دندانهای غیر قابل درمان و عفونی
  • معاینه و درمان برای مرتب کردن ردیف دندان‌ها  ، ارتودنسی پیشگیری و کنترل ترتیب رویش دندان ها
  •  ارزیابی و تشخیص مشکلات دهانی مربوط به بیماری‌هایی مانند دیابت، نقص مادر زادی قلب، آسم، آلرژی فصلی و اختلال کمبود توجه و بیش فعالی.
  •  کنترل بیماری‌های لثه و مشکلاتی مانند تبخال دهان، آفت دهان،کوتاهی فرنوم و غیره.
  •  مراقبت و درمان  آسیبهایی مانند شکستگی، جا به جایی یا کنده شدن دندان بر اثر ضربه های شدید

نقش دندانپزشکی کودکان

در زیر یک دندان شیری علاوه بر وجود جوانه دندان دایم و فضای کافی برای رویش دندان دایم فراهم می شود. همچنین دندان شیری تعیین کننده جهت رویش دندان دایم یا راهنمای مسیر رویش دندان دایم کودکان می باشد. نبود دندان شیری باعث بهم ریختگی رویش دندانهای دایمی شده که نتیجه آن بهای پرداخت هزینه زیاد ارتودنسی می باشد. پس سلامتی و رویش صحیح دندان دایم درگرو دندانهای شیری نهفته است. بطورکلی دندان های شیری وظیفه جویدن، کمک به تکلم وزیبایی کودکان را برعهده دارد و لبخند زیبای فرزندمان با جدی گرفتن اهمیت دندانهای شیری با مراجعه به موقع نزد متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج  امکان پذیراست.

هزینه دندانپزشکی کودکان در کرج

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ها در کشور ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور با ارائه کیفیتی مطلوب در دندانپزشکی کودک آماده ی خدمت رسانی به کودکان عزیز می باشیم . برای دریافت نوبت در دندانپزشکی ارزان کودک در کرج با ما در دندانپزشکی کودک در کرج تماس حاصل نمایید تا بهترین خدمات دندانپزشکی کودک را خدمت شما ارائه دهیم.

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور