دندانپزشک کودکان

جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان

جراح و متخصص دندانپزشک کودکان و نوجوانان در کرج دکتر فدرا یوسف پور می باشد که کلیه خدمات در جهت پیشگیری، مراقبت، سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان و همچنین بهترین روش درمان مشکلات دهان و دندان کودکان با پیشرفته ترین دستگاه های جهان برای کودکان عزیز شما قابل ارائه می باشد. دکتر فدرا یوسف پور جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان فارغ التحصیل سال 1378 از دوره دندانپزشکی عمومی و فارغ التحصیل سال 1383 از دوره جراحی و تخصصی دندانپزشکی کودکان و اطفال که دارای بورد ناسیونال می باشد ایشون دارای 13 سال سابقه درخشان در زمینه دندانپزشکی کودکان و اطفال می باشد.

دندانپزشکی کودکان

اولین رویش دندان های دائمی در کودکان با افتادن دندان های شیری در سن 6 سالگی آغاز می شود و با مرور زمان کلیه دندان های شیری با دندان های دائمی پر می شوند . که مراقبت و پیشگیری و همچنین سلامت و بهداشت دهان و دندان هم بریا دندان های شیری کودکان و هم برای دندان های دائمی آن ها الزامی باشد تا در سنین بالاتر دچار مشکلات دهان و دندان نگردند. با خدمات و آموزش های لازم و همچنین رعایت کردن نکات بهداشتی و درمان پیشگیرانه که به وسیله جراح و متخصص دندانپزشکی کودکان در سن کم انجام می شود برای مانع بروز مشکلات دهان و دندان در کودکان می باشد. 
توصیه یم شود که کودکان از سنین 6 تحت درمان دندانپزشک کودکان قرار بگیرند تا از بروز مشکلات در آینده و همچنین هزینه های زیاد جهت درمان دندان های کودکان جلوگیری نمایند.