دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۵ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

کلینیک شبانه روزی سینا فردیس

کلینیک شبانه روزی سینا فردیس

پیگیری درمانهای دندانپزشکی ارائه شده و احترام به حقوق اخلاقی بیمارها همیشه از زمره اهداف لینک شبانه روزی دندانپزشکی سینا بوده و خواهد بود.

کلینیک شبانه روزی سینا فردیس

کلینیک ارتودنسی در فردیس

در توضیح ارتودنسی باید گفت اگر درباره دندان های کج و نامرتب خود احساس شرم و نگرانی می کنید باید بدانید که تنها نیستید. همه ی انسان ها به طور طبیعی دندان های صاف و مرتبی ندارند و بسیاری با کمک ارتودنسی توانسته اند، لبخندی زیبا به دست آورند.

متخصص ارتودنسی در کرج

شهر کرج ١١متخصص ارتودنسی دارد که پروانه مطب این شهر را دارند و در این شهر مشغول به کار مى باشند. به طور کلى کیفیت درمان هاى ارتودنسی انجام شده توسط متخصصین ارتودنسی کرج بالا بوده و حتى در مواردى به دلیل هزینه ارتودنسی مناسب نسبت به شهرهاى دیگر ، مراجعینى از شهرهاى اقمارى و حتى  تهران را به خود جذب مى نماید.

متخصص ارتودنسی در اندیشه شهریار

ارتودنسی دندان به معنی مرتب کردن و ردیف کردن دندان ها است هدف از ارتودنسی دندان مرتب کردن دندان های فک بالا و پایین می باشد و هر چقدر سن متقاضی ارتودنسی دندان کمتر باشد زمان کمتری خواهد برد اما به طور کلی ارتودنسی دندان نسبت به سایر درمان های دندانپزشکی زمان طولانی تر را به خود اختصاص می دهد .

دندانپزشک فردیس

کادر مجرب کلینیک دندانپزشکی سینا در محیطی آرام و بهره مندی از جدیدترین تجهیزات دندانپزشکی اماده ارائه خدمت به هم میهنان عزیز میباشند.

دندانپزشکی کودکان فردیس

کلینیک دندانپزشکی سینا در زمینه دندانپزشکی کودکان فردیس هم فعال می باشد. هیچ چیز برای شما به اندازه فرزندانتان با ارزش نیست.شما از بدو تولد تا 120 سالگی میخواهید فرزندانتان در بهترین شرایط باشند.بخشی از این تلاش مدام مراقبت از دندان های کودک می باشد.همانطور که می دانید که دندان های شیری کودکان عمر کوتاهی دارندشما با عدم توجه به سلامت دهان کودکتان میتوانید صدمات جدی و اغلب غیر قابل برگشتی به دندان هایش وارد کنید.عفونت موجود در دندان های شیری می تواند روی جوانه دندان های دایمی اثر مخرب داشته باشد.
 در کلینیک دندانپزشکی سینا ما تمام موارد را به طور دقیق بررسی کرده و بهترین طرح درمان را در درمان دندان های کودک شما ارایه خواهیم داد.

لیست دندانپزشکان فردیس کرج

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سینا بهترین مرکز دندانپزشکی شبانه روزی در فردیس می باشد که شروع به کار کرده و با سابقه ای درخشان در زمینه های مختلف دندانپزشکی (عمومی و تخصصی) خدمات ویژه ای به شهروندان گرامی ارائه می نماید.

کلینیک دندانپزشکی فردیس

این مرکز با محیطی آرام و لوکس و مجهز به سیستم استریلیزاسیون مرکزی با همکاری دندانپزشکان متخصص در تمامی رشته های تخصصی و بکارگیری اساتید دانشگاهی با بهره گیری از بهترین و مدرنترین تجهیزات موجود خدمات ویژه ای ارائه می نماید و تیم پزشکی در این مرکز به صورت 24 ساعته حتی ایام تعطیل حضور دارند

دندانپزشکی ارزان در فردیس

حس خوب سلامت و زیبایی در مجهزترین مرکز دندانپزشکی سینا در فردیس با ارائه خدمات درمانی و زیبایی با بهترین متریال همراه با تیمی از متخصصان باسابقه

قیمت کامپوزیت دندان در فردیس

کامپوزیت دندان یک روش زیبایی و درمانی در دندانپزشکی است که توسط متخصص ترمیمی و زیبایی با مواد کامپوزیتی انجام می گیرد. درمان کامپوزیت دندان ها تا به امروز رضایت بسیاری از افرادی که تمایل داشتند لبخندی زیبا را در زمانی کوتاه صاحب شوند را جلب نموده است. در واقع زیبایی دندان با کامپوزیت چندین برابر می شود.

دندانپزشکی خوب در فردیس کرج نی نی سایت

توجه داشته باشید که انتخاب یک دندان پزشک خوب و توانمند از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در اثربخشی روند درمان است. اگر دندان‌پزشکی که انتخاب می‌کنید و به آن مراجعه می‌کنید، ماهر نباشد و یا از توانمندی‌های لازم برای انجام فرایندهای مورد نیاز در روند درمان دندان‌ها و لثه‌های شما برخوردار نباشد، چه بسا مشکلی که برای رفع آن مراجعه کرده‌اید، به مشکلات متعدد دیگر منتج شود.

کامپوزیت دندان در فردیس کرج

یکی دیگر از نام های کامپوزیت دندان، لمینت کامپوزیتی است که بر روی سطح خارجی دندان گذاشته می شود. این ماده تناژ رنگی مختلفی از سفید را دارد. این به این معنی است که شما می توانید با در نظر گرفتن رنگ پوست و یا دیگر دندان ها، رنگ مور نظر خود را انتخاب کنید و این به طبیعی بودن آن کمک می کند. در واقع شما می توانید رنگ دندانهای خود را از بین طیف وسیعی از رنگ ها شامل رنگ های طبیعی تا رنگ های بلیچ و سوپر بلیچ انتخاب کنید.

بهترین دندانپزشکی فردیس

از آن‌جایی که دندان‌پزشک شما برنامه‌ی درمانی شما را معین می‌کند و تصمیم می‌گیرد که کدامین پروسه‌ها و فرایندهای درمانی را انجام دهید، از طرفی خود او کسی است که این فرایندها را بر روی دندان‌های شما اعمال می‌کند، انتخاب یک دندان پزشک خوب از مهم‌ترین قدم‌های درمان دندان‌ها می‌باشد
متخ عصب کشی دندان یکی از تخصصی ترین درمان‌ها از زیر مجموعه درمان‌های دندانپزشکی است که توسط متخصص درمان ریشه دندان انجام می‌شود. برای عصب کشی دندان در ابتدا بهتر است به دنبال بهترین متخصص عصب کشی در تهران باشید، زیرا این درمان حساس، با پالپ دندان و بافت داخلی دندان و همچنین بافت اطراف ریشه سروکار دارد. در صورت آسیب به فضای داخلی پالپ دندان باید درمان ریشه دندان توسط متخصص عصب کشی صورت گیرد صص عصب کشی در فردیس

دندانپزشکی فردیس شبانه روزی

شاید در گذشته تنها چیزی که باعث می‌شد ترغیب شویم و مطب و یا کلینیک خاصی را برای درمان دندان‌های خود انتخاب کنیم، تابلوی پر زرق و برق و یا تعریفاتی که دهان به دهان چرخیده‌اند بود. اما امروزه با وجود دسترسی ساده‌تر به صفحه‌ها و سایت‌های دندان‌پزشکان و پزشکان و دیدن آزادانه‌ی پیشنهادات و انتقادات و بیان نظرات مراجعه‌کنندگان آن‌ها، انتخاب دندان پزشک مجرب‌تر و بهتر ساده‌تر و امکان‌پذیرتر شده است.

قیمت کامپوزیت دندان در فردیس

قیمت های مختلف کامپوزیت ها بحث چالش برانگیزی است. البته ما می دانیم که قیمت بالا نشانه کیفیت بالا آن نیست ولی باید بدانید که قیمت پایین هم نشانه بی کیفیتی محصول است. ولی در بعضی از این موارد استثنا وجود دارد. یک دندانپزشک متخصص می تواند ضمانت سلامت لثه و دندان هایتان و کیفیت کار را بکند. پزشکان متخصص برای سفید کردن دندان ها با این روش هزینه بیشتری نسبت به پزشکان عمومی دارند.

دندانپزشکی فردیس فلکه دوم

با این که تعداد کسانی که برای ادامه‌ی تحصیل در رشته‌ی دندان‌پزشکی مجاز می‌شوند قابل توجه است اما تعداد کمی از آن‌ها به دندان‌پزشکانی قابل و بی‌نظیر تبدیل می‌شوند. یک دندان‌پزشک خوب تنها نیازمند سواد آکادمیک و دانش قابل قبول نیست، بلکه نیازمنده توانایی‌ها و استعدادهای دیگری نیز هست که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.
این به آن دلیل است که دندان‌پزشکی شبیه به سایر رشته‌های پزشکی و درمانی نیست. سایر کادر درمان نیازمند دانش بالا در حیطه‌ی کاری خود هستند اما در دندان‌پزشکی علاوه بر دانش، دندان‌پزشک باید یک هنرمند قابل، یک تاجر فوق‌العاده و یک انسان خوش قلب باشد.

ایمپلنت در فردیس

ایمپلنت دندان محدودیت سنی خاصی ندارد و هر فردی که قادر به رعایت بهداشت دهان خود باشد، می تواند دندان های خود را ایمپلنت کند. اگر فرد به سن رشد رسیده باشد، می تواند به جای دندانی که از دست داده است، از ایمپلنت استفاده نماید.

ایمپلنت در فردیس

بهترین دندانپزشکی فردیس

اگر بخواهیم رک و صریح باشیم، بسیاری از افراد تمایلی به مراجعه کردن به دندان پزشکی ندارند. بنابراین این در دستان دندان‌پزشک است که چطور بیمار خود را ترغیب کند تا برای ویزیت بعدی و ادامه‌ی فرایند درمانی خود مراجعه کند.
در واقع دندان‌پزشک باید یک احساس راحتی و آرامش برای بیمار ایجاد کند تا او بتواند با فراغ بال بر روی یونیت دندان‌پزشکی دراز کشیده و دهان خود را باز برای مدتی در اختیار معالج خود قرار دهد. برای انجام اینکار باید توانایی‌های برقراری ارتباط فوق العاده‌ای داشته باشید. بهترین دندانپزشکی فردیس کلینیک سینا می باشد.

دندانپزشکی در فردیس

  کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سینا در سال 1392 تاسیس شد. این کلینیک با سابقه درخشان خود نقش بسزایی در بهداشت و درمان دهان و دندان و ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در فردیس کرج و خارج از منطقه داشته است.
این مجموعه با دارا بودن محیط کاملا متفاوت و مدرن و کادری مجرب از دندانپزشکان ارائه دهنده کلیه خدمات رایج و درمانی های تخصصی می باشد.  
خدمات دندانپزشکی با کیفیت عالی و مطابق با استانداردهای روز دنیا و با تعرفه های بسیار مناسب در این مرکز ارائه می شود.
کلینیک سینا در تمام اوقات شبانه روز و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد.

دندانپزشکی در فردیس

دندانپزشکی فردیس سه راه حافظیه

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی سینا  واقع در فردیس بین فلکه سوم و کانال نبش کوچه ۲۷ (هشتم غربی قدیم) سه راه حافظیه می باشد.

برچسب ها :

کلینیک شبانه روزی سینا فردیس ، کلینیک ارتودنسی در فردیس ، متخصص ارتودنسی در کرج ، متخصص ارتودنسی در اندیشه شهریار ، دندانپزشک فردیس ، دندانپزشکی کودکان فردیس ، لیست دندانپزشکان فردیس کرج ، کلینیک دندانپزشکی فردیس ، دندانپزشکی ارزان در فردیس ، قیمت کامپوزیت دندان در فردیس ، دندانپزشکی خوب در فردیس کرج نی نی سایت ، کامپوزیت دندان در فردیس کرج ، بهترین دندانپزشکی فردیس ، متخصص عصب کشی در فردیس ، دندانپزشکی فردیس شبانه روزی ، دندانپزشکی کودکان در فردیس ، دندانپزشکی ارزان در فردیس ، دندانپزشکی فردیس شبانه روزی ، قیمت کامپوزیت دندان در فردیس ، دندانپزشکی فردیس فلکه دوم ، بهترین دندانپزشکی فردیس ، دندانپزشکی فردیس ، دندانپزشکی فردیس سه راه حافظیه 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندان پزشکی کودکان

دندان پزشکی کودکان کرج

دندان پزشکی شاخه ای از علوم پزشکی می باشد که به تشخیص و درمان دهان، دندان ها، لثه می پردازد.دهان و دندان عضوی مهم در سلامت جسم و روح می باشد که برای فرد طرح لبخند بسیار زیبا و جذابی را به ارمغان می آورد.داشتن دندان هایی سالم و زیبا علاوه بر تاثیر گذاری بر روحیه و ایجاد طرح لبخند بسیار دلنشین، موجب می شود تا افراد با آسودگی عمل جویدن و هضم غذا را انجام دهند.با استفاده از علم دندان پزشکی می توان اغلب بیماری های دهان و دندان را شناسایی و از پیشرفت آن جلوگیری کرد.برای پیشگیری و درمان بهتر است افراد در فواصل متفاوت به دندان پزشکی جهت انجام معاینات لازم مراجعه کنند. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور مرکز دندان پزشکی کودکان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندان پزشکی به دلبندان شما عزیزان می باشیم جهت دریافت نوبت از مرکز دندان پزشکی در کرج با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

دندان پزشکی کودکان کرج

هزینه دندان پزشکی در کرج

در دندان پزشکی کودکان از آنجایی که با بچه های کم سن و سال در ارتباط است نیاز به محیطی کودکانه و کم استرس با تجهیزات خاص اطفال دارد. ما در کیلینیک دندان پزشکی اطفال در کرج در مطب دکتر فدرا یوسف پور سعی را بر این داشتیم با ایجاد فضایی امن و محیطی آرام و دلنشین برای کودک از هرگونه بی قراری و نا آرامی دلبند شما جلوگیری کنیم به صورتی که حتی کودک در زمان معالجه به خواب رفته و کوچکترین احساس درد و بی قراری نمی کند،دکتر فدرا یوسف پور جز یکی از بهترین دندانپزشک های اطفال در کرج می باشد که با ایجاد روابط دوستانه با کودک شما موجب احساس راحتی و آرامش بیشتر کودک می شود.
 هزینه دندان پزشکی کودکان همیشه مورد بحث و نگرانی والدین است ما در کلینیک دندان پزشکی کودکان در کرج دکتر یوسف پور بعد از معاینه دهان و دندان کودک و برآورد قیمت،هزینه دندان پزشکی اطفال را خدمت والدین عزیز اعلام کرده و پس از بررسی والدین درمان کودک شروع می شود. دکتر فدرا یوسف پور برای مراعات حال والدین سعی بر این دارد تا بتواند کمترین هزینه ممکن برای درمان بیماری های دهان و دندان کودک دلبندتان دریافت کند و باعث بالا رفتن سلامت دهان و دندان کودکان در جامعه شود.برای رزرو نوبت خود جهت معاینه دهان و دندان کودک با شماره ی زیر تماس حاصل نمایید.

خدمات دندان پزشکی کودک در کرج

از زمانیکه مادر متوجه وجود جنین در شکم خود می شود تا پایان عمر، همواره نگران سلامتی فرزند خود می باشد. دندان ها نیز یکی از ارگان های مهم در بدن می باشند.سلامتی دهان و دندان کودک تأثیر زیادی در رشد وی می گذارد. دندان های سالم کودک جویدن و بلع غذاها را راحت تر کرده و کودک اشتها بیش تری برای خوردن غذا پیدا می کند. بنابراین توصیه می شود پس از خوردن هر وعده غذایی دندان ها را از مواد غذایی تمییز کرده و جهت انجام چکاپ های شش ماهه به یک کلینیک دندان پزشکی کودکان خوب مراجعه نمایید.شست و شو دندان کودک می بایست با مسواک و خمیردندان مخصوص صورت پذیرد. خمیردندان های استفاده شده عاری از هر گونه ماده سنگین برای دندان های کودکان می باشد.ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور مرکز دندان پزشکی در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندان پزشکی خدمت شما والدین عزیز می باشیم برای دریافت نوبت معاینه دهان و دندان کودک خود با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
 

برچسب ها : دندان پزشکی کودکان کرج ، دندان پزشکی کودکان چیست ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا ، دندان پزشکی کودکان مشهد ، دندان پزشکی کودکان تبریز ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان کرج ، کلینیک دندانپزشکی کودکان تهران 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

دندان پزشکی کودکان

دندان پزشکی کودکان

برای انتخاب بهترین دندان پزشکی کودکان و متخصص اطفال در کرج  می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل بهترین دندانپزشک متخصص اطفال در کرج را جستجو کنید. پس از انتخاب دندانپزشک اطفال درباره سوابق کاری و تحصیلات او تحقیق کنید.مطب یک دندانپزشک اطفال خوب بهتر است دارای ۴ فضای مجزا و مجهز باشد.در اتاق انتظار کودکان بهتر است از بزرگسالان جدا بوده و بر روی دیوارهای آن از پوستر شخصیت های محبوب کودکان استفاده شود و اسباب بازی هایی که آن ها دوست دارند قرار داده شود. اتاق انتظار کودکان کمی دور تر از اتاق درمان باشد تا سر و صدای دستگاه های دندان پزشکی باعث ترس کودکان نشود. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور فضایی دلنشین و جذاب برای اطفال و کودکان دلبند شما را ایجاد کرده ایم تا خاطره ای خوب از دندان پزشکی را به خاطر داشته باشند. با اعتماد به دندان پزشکی متخصص اطفال در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور لبخندی زیبا و همیشگی را به کودکان دلبند خود هدیه دهید.

دندان پزشکی کودکان

دندان پزشکی اطفال و کودکان

دندان پزشکی اطفال و کودکان شامل دانش و اعمالی می باشد که به معالجه و پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان در محدوده سنی ۳ تا ۱۲ ساله می پردازد . آشنایی با بهداشت دهان و دندان و استفاده از روشهای بهداشتی از زمان رویش اولین دندان شیری کودک یعنی از حدود ۶ ماهگی به بعد کودک، برای والدین اهمیت زیادی دارد. همچنین نگهداری از دندان های شیری و آگاهی از زمان رویش و افتادن دندان های شیری و دندان دائمی کمک فراوانی به سهیم کردن والدین در حفظ و نگهداری دندان های شیری کودک خواهد داشت . امکان اولین ویزیت دندان پزشکی پس از رویش اولین دندان های شیری کودک، یعنی در سن یک سالگی امکان پذیر می باشد. آگاهی اولیای کودک در حذف عادت هایی همچون مکیدن انگشت، خوردن پستانک، جویدن ناخن و تنفس از راه دهان به مدت طولانی، در تشویق کودکان مؤثر است. ما در مجموعه کلینیک دندان پزشکی اطفال دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات درمانی و آموزش سلامت بهداشت دهان و دندان کودک در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما کودکان عزیز می باشد

اهمیت مراجعه به دندان پزشکی کودکان

مراقبت های اولیه و پیشگیرانه از دهان و دندان کودکان امری بسیار مهم می باشد. نحوه رویش، مراقبت و ریزش دندان های شیری به طور مستقیم بر رویش دندان های دائمی کودکان تاثیر میگ ذارد. چنانچه مشکلی برای دندان های شیری کودک ایجاد شود، در آینده با مشکلات دندان پزشکی گسترده تری روبرو خواهد شد که برطرف کردن آن ها مستلزم صرف وقت و هزینه بالا است. از این رو مراجعه به مراجعه به دندان پزشکی کودکان در کرج جهت جلوگیری و یا رفع این مشکلات ضروری می باشد که باید توسط والدین به طور ویژه ای مورد توجه قرار بگیرد.
یک مرکز دندان پزشکی اطفال خوب در کرج سعی دارد تا از پوسیدگی دندان های کودک جلوگیری کرده و آموزش های لازم جهت رعایت بهداشت دهان و دندان کودک را به او آموزش دهد از همین رو به برخی از موارد جلوگیری از پوسیدگی دندان برای رشد متناسب کودک اشاره می کنیم تا شما والدین گرامی بتوانید با بررسی آن ها از پوسیدگی دندان کودک خود جلوگیری کنید.
با توجه به تاثیرات منفی پوسیدگی دندان به روی رشد کودک ، جلوگیری از بروز پوسیدگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
 

برچسب ها : دندان پزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان چیست ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا ، دندان پزشکی کودکان مشهد ، دندان پزشکی کودکان تبریز ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان کرج ، کلینیک دندانپزشکی کودکان تهران 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

تغییر رنگ دندان در نوزادان و کودکان

تغییر رنگ دندان در نوزادان و کودکان

ممکن است مشاهده تغییر رنگ در دندان‌های نوزاد یا کودک نوپای خود باعث نگرانی شما شود. اما در نظر بگیرید که این یک مسأله رایج بین کودکان است و در صورت مشاهده اگر به موقع و زود هنگام اقدام شود، قابل درمان است.

تغییر رنگ دندان‌ها می‌تواند سفید، زرد، قهوه‌ای وخاکستری باشد. در ادامه مطلب، علل تغییر رنگ دندان نوزادان و کودکان نوپا ، علائم آن ، همچنین روش‌های پیشگیری و درمان آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تغییر رنگ دندان در نوزادان و کودکان

چه عواملی باعث تغییر رنگ دندان در نوزادان و کودکان نوپا می‌شود؟

به طور کلی عوامل مادرزادی، پزشکی و عوامل ناشی از سبک زندگی می‌تواند باعث این پدیده شود. موارد زیر برخی از دلایل احتمالی تغییر رنگ و ایجاد لکه‌های دندان است.

مسواک زدن نامناسب

مسواک زدن نامناسب یکی از دلایل اصلی بوجود آمدن مشکلات دندانی است که باعث تجمع پلاک و ایجاد پوسیدگی می‌شود. همچنین باعث افزایش تعداد باکتری‌ها در داخل دهان شده که ممکن است منجر به تغییر رنگ دندان ها شود.

تغییر رنگ دندان در نوزادان و کودکان

آب میوه‌های دارای قند

مصرف زیاد قند، احتمال پوسیدگی دندان را افزایش می‌دهد. پوسیدگی ممکن است باعث تغییر رنگ دندان به خاکستری یا مشکی شود. همچنین آغشته کردن پستانک به مایعات شیرین یا عسل نیز باعث افزایش تعداد میکروب‌ها شده بنابراین احتمال تغییر رنگ دندان‌ها را افزایش می‌دهد.

داروها

تعدادی از داروهای خاص می‌تواند باعث تغییر رنگ دندان‌ها شود. بعضی از داروها مانند تتراسایکلین اگر در دوران بارداری توسط مادر مصرف شود، ممکن است خطر تغییر رنگ دندان‌های نوزاد را به همراه داشته باشد. بر اساس مشاهدات، تتراسایکلین باعث تغییر رنگ قهوه‌ای دندان‌های کودک خردسال می‌شود حتی اگر توسط خود کودک مصرف نشده باشد.
در نوزادانی که از مکمل‌های آهن استفاده می‌کنند نیز تغییر رنگ مشکی بر روی دندان‌ها ایجاد می‌شود.
داروی گلی بن کلامید (گلیبورید) که برای درمان دیابت استفاده می‌شود نیز ممکن است باعث ایجاد لکه‌های قهوه‌ای روی دندان شود.

تروما

ضربه خوردن یا شکستگی دندان می‌تواند به اعصاب و خونرسانی دندان آسیب برساند و باعث نکروز دندان (دندان غیر زنده) شود که با گذشت زمان، ممکن است باعث تغییر رنگ دندان از قرمز به خاکستری می‌شود.

نقایص رشدی

نقایص مادرزادی دندان می‌تواند باعث تغییر رنگ دندان شود. به عنوان نمونه می‌توان به بیماری نقص تشکیل مینای دندان (amelogenesis imperfecta) که یک ناهنجاری ارثی است و به هیپوپلازی یا نقص مینای دندان نیز شناخته می‌شود، نام برد. از علائم این بیماری می‌توان به وجود فرو رفتگی‌ها، شیارهای عمیق و لکه‌های زرد یا قهوه‌ای در سطح دندان اشاره کرد.

رژیم غذایی نامناسب

مواد غذایی با تراکم رنگی بالا مانند تمشک، شاه توت، بلوبری، لبو، انگور و غیره، به دلیل وجود رنگدانه‌های زیاد داخل آن‌ها ممکن است باعث تغییر رنگ دندان شوند.

یرقان (زردی)

یرقان یا زردی باعث افزایش غلظت بیلی روبین در خون می‌شود. این بیماری که اصطلاحا هایپربیلیروبینمی (hyperbilirubinemia) نامیده می‌شود، می‌تواند باعث تجمع بیلی روبین در بافت‌های مختلف بدن شود. وقتی سطح بیلی روبین برای چندین هفته افزایش یابد، ممکن است روی دندان‌ها رسوب کند و منجر به رنگ سبز شود. این نوع تغییر رنگ اغلب دائمی است زیرا در اثر تغییرات دائمی در رنگ مینای دندان و عاج دندان ایجاد می‌شود.

دندان پزشکی کودکان

برچسب ها : دندان پزشکی کودکان چیست ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا ، دندان پزشکی کودکان مشهد ، دندان پزشکی کودکان تبریز ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان کرج ، کلینیک دندانپزشکی کودکان تهران 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج

بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج

سلامت دهان و دندان از مهمترین مواردی است که بایستی بدان دقت شود زیرا هر گونه مشکل دندانی می تواند عوارض و بیماری های جدی را در پی داشته باشد. اما ترس و اضطراب سبب می شود تا کودکان از مراجعه به مطب دندان پزشکیی امتناع ورزند. از این رو اغلب والدین سعی دارند دندان پزشکیانی را بیابند تا خدمات درمانی دندان کودکان خود را به دور از ترس و اضطراب انجام دهند.
لذا از جمله سوالات شایعی که اغلب والدین می پرسند این است که بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج کیست و چه ویژگی های را داراست. در این نوشتار تصمیم داریم تا به طور مفصل در این خصوص به بحث بپردازیم برای آگاهی و شناخت دندان پزشکی اطفال با ما همراه باشید.

بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج

بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج کیست؟

بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج باید به خوبی بداند که چگونه مشکل کودک را در کمترین زمان ممکن و با حداقل میزان درد و فشار برطرف کند علاوه بر آن مهارت برقراری ارتباط با کودکان را داشته باشد زیرا برخی از کودکان با پیش فرض ترس وارد مطب پزشک می شوند پس باید محیطی آرام و جذاب برای کودکان فراهم شود تا بتوانند انرژی و ترس های نا به جای خود را با بازی و سرگرمی از بین ببرند.
حتی برخی از دندان پزشکیان از تکنیک های مختلفی برای این کار کمک می گیرند یکی از این راه کار تغییر صدا یا ارائه وسایل بازی برای کودک است. مشکلات دهان و دهان در کودکان با بزرگسالان متفاوت است. پس برای درمان این مشکلات باید در ابتدا به دندان پزشکی اطفال مراجعه کنید.

دندان پزشکی مناسب کودکان

دندان پزشکی مناسب برای فرزند شما علاوه بر داشتن تحصیلات و تخصص در زمینه اطفال باید با روحیه و روانشناسی کودکان هم آشنا باشد. صبور و مهربان باشد و خاطره ی خوشی از درمان دندان پزشکیی را برای کودک رقم بزند.
محیط دندان پزشکیی متناسب با کودکان طراحی شده باشد و فضای آرامش بخشی را برای کودکان به وجود آورد. چه بسا خاطرات و تجربه ی درمان ناخوشایند در کودکی اثرات جبران ناپذیری بر روی روحیه فرد می گذارد و حتی به صورت فوبیا و ترس از انجام درمان در بزرگسالی بروز پیدا می کند و تمام  دوران زندگی فرد را تحت تاثیر قرار می دهد.
استفاده از تکنیک ها روز دنیا، تجهیزات مدرن و به روز را در انتخاب دندان پزشکی فرزندتان در نظر بگیرید تا درمان قطعی و خوبی برای دلبندتان صورت بگیرد.
دکتر فدرا یوسف پور متخصص و دندان پزشک کودکان در کرج، در زمینه درمان بیماری های دهان و دندان کودکان دارای سال ها سابقه و تجربه می باشد. دکتر یوسف پور بعد از معاینه ی دهان و دندان کودکان، بخشی از انتخاب های درمانی را به منظور مراقبت از دندان ها و لثه ها به والدین پیشنهاد می کند و سپس اقدامات مناسب درمانی را آغاز می کند.
 

برچسب ها : بهترین دندان پزشکی کودکان در کرج ، دندان پزشکی کودکان چیست ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا ، دندان پزشکی کودکان مشهد ، دندان پزشکی کودکان تبریز ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان کرج ، کلینیک دندانپزشکی کودکان تهران

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور