دندانپزشکی کودکان در کرج، شامل دانش و اعمالی می باشد که به معالجه و پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان در محدوده نوزادی تا ۱۲ ساله می پردازد . آشنایی با بهداشت دهان و دندان کودکان و استفاده از روشهای بهداشتی از زمان رویش اولین دندان شیری یعنی از حدود ۶ ماهگی به بعد کودک، برای والدین اهمیت زیادی دارد. لذا امکان اولین ویزیت و مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج پس از رویش اولین دندان های شیری، یعنی در سن یک سالگی امکان پذیر است. در جلسه مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج، متخصص پس از معاینه دهان و دندان کودکان و انجام گفت و گو با والدین، مشکلات و ناهنجاری های دهانی را تشخیص داده و بهترین شیوه درمان را پیشنهاد می کند. چنانچه والدین به انجام روند درمانی تمایل داشته باشند، نوبت بعدی در نظر گرفته می شود تا متخصص به رفع ناهنجاری های دندان کودکان اقدام نماید. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج، با داشتن سال ها تجربه در درمان ناهنجاری های فکی و دهانی کودکان و نوجوانان، کلیه خدمات مشاوره‌ ای را در این زمینه به والدین عزیز ارائه می دهد. 

 

دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی 

 

دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی 

 شاخه تخصصی از دندانپزشکی که به صورت ویژه به سلامت دهان و دندان کودکان و نوجوانان می‌پردازد، دندانپزشکی کودکان نامیده می‌شود. متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج، طیف گسترده‌ای از خدمات و درمان‌ها را برای بیماران خود ارائه می‌دهد که در بر گیرنده دندان های شیری، دندان‌های دائمی، لثه و دهان کودکان می‌باشد. کودکان اغلب به دلیل مشکلات خاصی ممکن است از دندانپزشک ترس داشته باشند و قادر به همکاری با او نباشند. در این صورت خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی انجام میگیرد. این امر روش بسیار مناسبی برای کاهش درد کودکان بوده و نتیجه سبب بین رفتن ترس آنها می شود. در روش دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی، علاوه بر اینکه کودک جهت انجام درمان کاملاً در اختیار دندانپزشک است، امکان انجام درمان‌های طولانی‌تر نسبت به حالت آرام بخشی وجود دارد.


 

مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج 

 

رزرو نوبت مشاوره دندانپزشکی کودکان 

مراقبت از دندانهای کودکان، وظیفه متخصصین دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد. اکثر کودکان قادر به همکاری و صبر در پروسه درمان دندان نیستند. به همین علت دندانپزشک کودکان می داند که چگونه آنها را با روشهای مناسب معاینه و معالجه نماید. علاوه بر این دندانپزشک کودکان با استفاده از تجهیزات ویژه ای که دارد، می تواند به درمان و معالجه دندان های آنها بپردازند. جهت رزرو نوبت مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج با کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس بگیرید و با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید. 
 

برچسب ها : مشاوره دندانپزشکی کودکان در کرج ، دندانپزشکی کودکان در کرج تحت بیهوشی ، دندان پزشکی کودک در کرج ، دندان پزشکی کودکان کرج ، دندانپزشکی کودک درکرج ، دندانپزشکی کودکان در کرج ، هزینه ویزیت دندانپزشکی کودکان در کرج ، هزینه دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی اطفال ارزان در کرج