دندانپزشکی کودکان  دندانپزشکی کودکان در کرج

بهداشت دهان و سلامتی دندان ها مسئله ای است که باید از دوران کودکی مورد توجه قرار بگیرید، چرا که این موضوع در سلامتی عمومی بدن تاثیر بسزایی دارد. برای اطلاع از اینکه خدمات دندانپزشکی اطفال چه مواردی را شامل می شود، نخست باید بدانیم دندانپزشکی اطفال چیست؟ و به چه کسی دندانپزشک اطفال می گویند؟

 

 دندانپزشکی اطفال، شاخه ای از دندانپزشکی است که به صورت تخصصی به پیشگیری و معالجه ی بیماری های دهان و دندان کودکان می پردازد. دندانپزشک اطفال هم پزشکی است که به صورت تخصصی دوره های مربوط به دندانپزشکی کودکان را گذرانده، از این رو تشخیص مشکلات و درمان بیماری های دهان و دندان آن ها را برعهده دارد. در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور، کلیه خدمان دندانپزشکی اطفال با تجهیزات پیشرفته و با کیفیت بالا ارائه می شود. برای بهرمندی از این خدمات با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

 

خدمات دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال چه خدماتی دارد؟

خدمات دندانپزشکی اطفال در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور موارد زیر را شامل می شود:


فلورایدتراپی دندان ها : یکی از روش‌های مناسب جهت پیشگیری و کاهش پوسیدگی در دندان کودکان، فلوراید تراپی می باشد. فلوراید مینای دندان را تقویت کرده و از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند. 
فیشور سیلانت دندان ها: یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی اطفال، استفاده از تکنیکی به نام فیشور سیلانت می اشد. این تکنیک نیز مانع از پوسیدگی دندان های کودکان می شود. سیلانت‌ها موادی هستند که به‌ صورت یک لایه نازک درون شیارهای سطح جونده دندان‌های آسیا قرار می‌گیرند. با صاف شدن شیارهای دندان، مواد غذایی در داخل آن ها کمتر گیر می کند که این امر احتمال پوسیدگی دندان ها کاهش می دهد.
روکش دندان های شیری: سلامت دندان های شیری به اندازه دندان های دائمی اهمیت دارد. دندان های شیری کودکان ممکن است به دلایل مختلفی مانند پوسیدگی ، شکستگی و عدم رشد مناسب نیاز به روکش داشته باشند. پرکردن و روکش، مخصوص دندان های دائمی نیست و می توان آن را برای دندان شیری نیز انجام داد. 
فضا نگهدارنده دندان شیری: دندانهای شیری از اهمیت بالایی برخوردار هستند و چنانچه زودتر از موعد خود از دست بروند، دندانهای اصلی زیرین آنها راهنمای خود را از دست داده و ممکن است به محلی نادرست هدایت و یا در جایی نامناسب رشد کنند. در این صورت، استفاده از نگهدارنده های فضا لازم باشد. این نگهدارنده ها تا زمان رویش دندان های اصلی، فضا را باز نگه می دارند. 
دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی: یکی دیگر از خدمات دندانپزشکی اطفال در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور، دندانپزشکی تحت بیهوشی می باشد. این روش در صورت عدم همکاری کودک با دندانپزشک و به عنوان آخرین راه مورد استفاده قرار می گیرد.  در این روش علاوه بر اینکه کودک جهت انجام درمان در اختیار دندانپزشک می باشد ، امکان انجام درمان های طولانی نیز وجود دارد. 

خدمات دندانپزشکی کلینیک دکتر یوسف پور

کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور، یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی اطفال می باشد. این کلینیک کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی کودکان را با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و بالاترین استاندارد های دنیا در اختیار فرزندان دلبندتان قرار می دهد. برای دریافت خدمات دندانپزشکی اطفال با شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید. 

دندانپزشکی اطفال در کرج

برچسب ها : خدمات دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی اطفال ، دندانپزشکی اطفال در کرج ، دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج ، فلورایدتراپی دندان ها ، فیشور سیلانت دندان ها ، روکش دندان های شیری ، فضا نگهدارنده دندان شیری ، دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی ، دندانپزشکی کودکان ، دندانپزشک اطفال