دندان پزشکی کودکان

برای انتخاب بهترین دندان پزشکی کودکان و متخصص اطفال در کرج  می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل بهترین دندانپزشک متخصص اطفال در کرج را جستجو کنید. پس از انتخاب دندانپزشک اطفال درباره سوابق کاری و تحصیلات او تحقیق کنید.مطب یک دندانپزشک اطفال خوب بهتر است دارای ۴ فضای مجزا و مجهز باشد.در اتاق انتظار کودکان بهتر است از بزرگسالان جدا بوده و بر روی دیوارهای آن از پوستر شخصیت های محبوب کودکان استفاده شود و اسباب بازی هایی که آن ها دوست دارند قرار داده شود. اتاق انتظار کودکان کمی دور تر از اتاق درمان باشد تا سر و صدای دستگاه های دندان پزشکی باعث ترس کودکان نشود. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور فضایی دلنشین و جذاب برای اطفال و کودکان دلبند شما را ایجاد کرده ایم تا خاطره ای خوب از دندان پزشکی را به خاطر داشته باشند. با اعتماد به دندان پزشکی متخصص اطفال در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور لبخندی زیبا و همیشگی را به کودکان دلبند خود هدیه دهید.

دندان پزشکی کودکان

دندان پزشکی اطفال و کودکان

دندان پزشکی اطفال و کودکان شامل دانش و اعمالی می باشد که به معالجه و پیشگیری از بیماریهای دهان و دندان در محدوده سنی ۳ تا ۱۲ ساله می پردازد . آشنایی با بهداشت دهان و دندان و استفاده از روشهای بهداشتی از زمان رویش اولین دندان شیری کودک یعنی از حدود ۶ ماهگی به بعد کودک، برای والدین اهمیت زیادی دارد. همچنین نگهداری از دندان های شیری و آگاهی از زمان رویش و افتادن دندان های شیری و دندان دائمی کمک فراوانی به سهیم کردن والدین در حفظ و نگهداری دندان های شیری کودک خواهد داشت . امکان اولین ویزیت دندان پزشکی پس از رویش اولین دندان های شیری کودک، یعنی در سن یک سالگی امکان پذیر می باشد. آگاهی اولیای کودک در حذف عادت هایی همچون مکیدن انگشت، خوردن پستانک، جویدن ناخن و تنفس از راه دهان به مدت طولانی، در تشویق کودکان مؤثر است. ما در مجموعه کلینیک دندان پزشکی اطفال دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات درمانی و آموزش سلامت بهداشت دهان و دندان کودک در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما کودکان عزیز می باشد

اهمیت مراجعه به دندان پزشکی کودکان

مراقبت های اولیه و پیشگیرانه از دهان و دندان کودکان امری بسیار مهم می باشد. نحوه رویش، مراقبت و ریزش دندان های شیری به طور مستقیم بر رویش دندان های دائمی کودکان تاثیر میگ ذارد. چنانچه مشکلی برای دندان های شیری کودک ایجاد شود، در آینده با مشکلات دندان پزشکی گسترده تری روبرو خواهد شد که برطرف کردن آن ها مستلزم صرف وقت و هزینه بالا است. از این رو مراجعه به مراجعه به دندان پزشکی کودکان در کرج جهت جلوگیری و یا رفع این مشکلات ضروری می باشد که باید توسط والدین به طور ویژه ای مورد توجه قرار بگیرد.
یک مرکز دندان پزشکی اطفال خوب در کرج سعی دارد تا از پوسیدگی دندان های کودک جلوگیری کرده و آموزش های لازم جهت رعایت بهداشت دهان و دندان کودک را به او آموزش دهد از همین رو به برخی از موارد جلوگیری از پوسیدگی دندان برای رشد متناسب کودک اشاره می کنیم تا شما والدین گرامی بتوانید با بررسی آن ها از پوسیدگی دندان کودک خود جلوگیری کنید.
با توجه به تاثیرات منفی پوسیدگی دندان به روی رشد کودک ، جلوگیری از بروز پوسیدگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
 

برچسب ها : دندان پزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان چیست ، کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا ، دندان پزشکی کودکان مشهد ، دندان پزشکی کودکان تبریز ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، دندان پزشکی کودکان کرج ، کلینیک دندانپزشکی کودکان تهران