دندانپزشکی اطفال شاخه ای از دندانپزشکی می باشد که به صورت تخصصی به سلامت دهان و دندان کودکان می پردازد. کلینیک تخصصی دکتر فدرا یوسف پور، بهترین دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج می باشد که با سال ها تجربه در این زمینه، می تواند سلامت دهان و دندان کودکان شما را تضمین نماید. این کلینیک با داشتن محیطی امن و آرام، اطمینان خاطر کودکان را به شکلی مطلوب فراهم کرده و مانع از هرگونه بی قراری و نا آرامی در وجود فرزندان دلبندتان می شود. برای رزو نوبت و مراجعه به دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج می توانید با مطب دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید. 
 

بهترین دندانپزشکی اطفال در کرج

دندانپزشکی اطفال و کودکان، یکی از 10 تخصص رشته دندانپزشکی است که شامل بهداشت عمومی دندانپزشکی، آسیب شناسی فک و دهان، رادیولوژی صورت و دهان، جراحی فک، ارتودنسی و رفع ناهنجاری های فکی و دهانی می شود. پزشکان متخصص در این شاخه، علاوه بر دوره های عمومی، دوره تخصصی سه ساله دندانپزشکی کودکان را نیز می ‌گذرانند تا مهارت‌های لازم را برای درمان مشکلات دندان و دهان کودکان بدست آورند. دندانپزشک کودکان خدمات گسترده ای را در زمینه ی تشخصیص، پیشگیری و درمان مشکلات دهانی و دندانی کودکان ارائه می دهد. خدمات پیشگیری دندانپزشکی اطفال اموری همچون تمیز کردن و نظافت دهان و دندان یا فلوراید درمانی را شامل می شود. در زمینه ی درمان نیز این خدمات مجموعه ای از روش های درمانی مناسب برای رفع بیماری های دهان و دندان کودکان همچون ترمیم، رفع پوسیدگی، خارج کردن دندان و... را در برمی گیرد. بهترین دندانپزشکی اطفال در کرج، مطب دکتر فدرا یوسف پور می باشد که تخصصی ترین خدمات دهان و دندان کودکان را ارائه می دهد. 

متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج

سلامت دهان و دندان در کودکان امری بسیار با اهمیت می باشد. با مراقبت کردن از دندان های کودکان در سنین کم، می توان بهداشت و سلامت دهان و دندان را برای آن سنین بالاتر به ارمغان آورد. لذا مراجعه کردن به دندانپزشکی اطفال به منظور پیشگیری و رفع مشکلات دهانی و دندانی کودکان امری ضروری می باشد. متخصص دندانپزشکی اطفال 4 سال در دانشکده دندانپزشکی برای دوره های عمومی 22 سال هم برای دوره های تخصصی کودکان و نوجوانان گذرانده است. از این رو به خوبی می تواند مشکلات دندانی کودکان را تشخیص دهد و در رفع آن ها اقدام نماید. خانم دکتر فدرا یوسف پور داراى ١٣ سال سابقه کار در زمینه دندانپزشکى کودکان در کرج است که تمامی خدمات تخصصی مربوط به دهان و دندان کودکان را ارائه می دهد. برای رزو نوبیت و مراجعه به دندانپزشکی اطفال در کرج با شماره های درج شده در داخل سایت تماس حاصل نمایید.