دندانپزشکی کودکان، شاخه ای از دندانپزشکی می باشد که به ارائه مراقبت های بهداشتی و درمانی کودکان، از بدو تولد تا نوجوانی می پردازد. متخصص دندانپزشکی کودکان، شش سال دوره دندانپزشکی عمومی و سه سال دوره رزیدنتی را برای آموزش دندانپزشکی نوزادان، کودکان و نوجوانان گذرانده است. از این رو می تواند کلیه ی مشکلات مربوط به فک و دهان کودکان را در سریع ترین زمان ممکن تشخیص دهد و به رفع آن ها اقدام نماید. خانم دکتر فدرا یوسف پور، متخصص دندانپزشکی کودکان در  طالقانی کرج می باشد. دکتر فدرا یوسف پور در زمینه در زمینه دندانپزشکی کودکان و نوجوانان دارای سال ها تجربه درخشان است. از این رو می تواند درمانگر مناسبی برای رفع مشکلات فکی و دهانی فرزندان دلبندتان باشد. چنانچه قصد مراجعه به متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج را دارید، با شماره های کلینیک دکتر یوسف تماس حاصل نمایید.  

خدمات متخصص دندانپزشکی کودکان


متخصص دندانپزشکی کودکان خدمات زیر را برای کودکان و نوجوانان ارائه می دهد:

  • ارزیابی مشکلات دهانی و دندانی کودکان و رفع این مشکلات
  • مراقبت از آسیب های دندانی نظیر شکستگی یا جابه جایی دندان ها
  • مراقبت های پیشگیرانه از جمله استفاده از تمیز کننده هایی نظیر فلوراید 
  • ارزیابی و درمان زود هنگام به جهت صاف کردن و مرتب کردن دندان ها
  • ترمیم پوسیدگی و مشکلات دندانی
  • مدیریت بیماری های لثه
  • ترمیم حفره های ناقص دندان
  • و...

نقش متخصص دندانپزشکی کودکان

مراقبت از دندانهای کودکان و حفظ سلامت دهان آن ها، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اکثر کودکان و نوجوانان، قادر همکاری در پروسه درمان دندان ها نیستند و از رفتن به دندانپزشکی واهمه دارند. حل این معظل برعهده متخصص دندانپزشکی کودکان می باشد. متخصص دندانپزشکی کودکان با تجارب بالا و با بهره گیری از روش های نوین، به معانه دندان های کودکان و معالجه آن ها می پردازد. یک دندانپزشک کودک طیف وسیعی از گزینه های درمانی و همچنین تخصص و آموزشهای لازم را، برای مراقبت از دندان، لثه و دهان  کودکان دارا می باشد. از این رو می تواند به نحو مناسبی با کودکان برخورد کرده و نسبت به رفع مشکلات دندانی آن ها اقدام نماید. متخصص دندانپزشکی کودکان بهترین مراقبت های درمانی را به کودکان و نوجوانان ارائه می دهد. از این رو والدین برای درمان فرزندانشان باید به متخصص دندانپزشکی مراجعه نمایند.

مرکز دندانپزشکی کودکان

با توجه به اینکه مرکز دندانپزشکی کودکان با بچه های کم سن و سال در ارتباط می باشد، باید محیطی شاد و کودکانه داشته باشد. در این مراکز لازم است از تجهیزات و لوازم متناسب با کودکان بهره گیری شود تا استرس کودکان و نوجوانان کاهش پیدا کند. کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور به عنوان مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج، محیط آرام بخش و کودکانه ای دارد که می تواند فرزندان شما را به درمان دندان ها ترغیب نماید. طراحی فضای داخلی این مجموعه متناسب با روحیات کودکان بوده به گونه ای که در آن ها حس دلپذیری را ایجاد می کند. جهت رزو نوبت و دریافت خدمات از متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج با کلینیک دکتر یوسف پور در ارتباط باشید.