دکتر فدارا یوسف پور

دندانپزشکی اطفال ارزان در طالقانی مطب دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی اطفال در کرج می باشد. دندانپزشک اطفال در کرج، یکی از 10 تخصص دندانپزشکی است که توسط آکادمی انجمن دندانپزشکی آمریکا به رسمیت شناخته شده است که شامل بهداشت عمومی دندانپزشکی، اندونتیکس، آسیب شناسی دهان و فک و صورت، رادیولوژی دهان و صورت، جراحی دهان و فک و صورت، ارتودنسی و ارتوپدی دندانپزشکی، پریودنتیکس و پروتز دندان است. دندانپزشک اطفال پزشکی است که که در طول دوران تحصیلی خود به مطالعه و بررسی مهارت های لازم برای مراقبت از دندان، لثه، شناخت بیماریها و دهان کودکان می پردازد. پیچیده ترین قسمت فعالیت و درمان دندانپزشک ها، مربوط به نوزادان می باشد. نوزادان در اولین برخورد شروع به گریه می کنند و باز کردن دهانشان برای معاینه کاری بس دشوار است، ولی دندانپزشکان اطفال این تخصص ها و مهارت ها را دارا می باشند. پس از این نظر خیالتان راحت باشد. دکتر فدرا یوسف پور یکی از متخصصین دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج می باشد برای دریافت نوبت از بهترین متخصص اطفال در کرج می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.برای دریافت نوبت در دندانپزشکی اطفال در کرج با ما در مطب دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید.

 

آدرس : کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11

تلفن : 34497920 - 026

 

دندانپزشکی اطفال ارزان در طالقانی کرج

متخصص دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج

متخصص دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج دکتر فدرا یوسف پور آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان در جهت درمان و پیشگیری بیماری های دهان و دندان در طالقانی کرج می باشد. بهترین مرکز دندانپزشکی اطفال در کرج.به طور کلی مراقبت اولیه و پیشگیرانه از دهان و دندان کودکان بسیار مهم است. این موضوع مخصوصا زمانی که دندان های شیری در می آیند تا زمانی که جای خود را به دندان های دائمی میدهند از اهمیت بیشتری برخوردار است. مراقبت های انجام شده در زمینه دندانپزشکی اطفال میتواند به رشد طبیعی فک ها، دندانهای دائمی سالم و همچنین توانایی جویدن و صحبت صحیح فرزندتان کمک کند. هرچه دندانهای دائمی بیشتری به مرور زمان از لثه بیرو می آیند، مراقبت از دندان نیز به همان اندازه مهمتر و ضروری تر میشود.
 

دندانپزشکی اطفال ارزان در کرج

بهترین زمان مراجعه به دندانپزشک اطفال در کرج

دندانهای شیری تقریبا از ۴ تا ۱۸ ماهگی میرویند و معمولا تا ۲ تا ۳ سالگی سری بیست تایی آنها تکمیل میشود. از روزی که اولین دندان کودک میروید، وظیفه والدین جهت حفاظت از دندانها در مقابل پوسیدگی آغاز میشود. از همین زمان است که حتی المقدور باید از شیر دادن شبانه به کودکمان پرهیز کنیم. دندانهای او را بعد از هر وعده شیر خوردن بشوییم و اورا با دندانپزشک اطفال آشنا کنیم. در صورت زود از دست رفتن دندان شیری، فضای مزبور باید توسط فضا نگهدارنده حفظ شود وگرنه حرکت دندانهای مجاور سبب کاهش فضای رویش دندان دائمی جانشین گردیده و درمانهای ارتودنسی طولانی مدت و پرهزینه آینده را در برخواهد داشت. هشت دندان پیشین شیری تا حدود ۶ سالگی و ۱۲ دندان شیری دیگر تا ۱۲ سالگی باید برای کودک کار کند.پوسیدگی دندان پنج برابر بیشتر از بیماریهای تنفسی مانند آسم وهفت برابر بیشتر از آلرژی ها مانند تب یونجه برای کودکان خطر آفرین است. علاوه بر شیر خوردن های شبانه و مصرف شیرینی و شکلات, مصرف قطره آهن نیز تاثیر منفی بر روی ئنئان کودک می گذارد. مصرف قطره آهن در جلوگیری و درمان کم خونی کودکان نقش اصلی را ایفا میکند بنابراین نمی توان آن را از برنامه غذایی آن ها حذف کرد. بهترین زمان مراجعه به دندانپزشک اطفال در کرج زمانی است که کودک دلبند شما اولین دندنهایش شروع به رشد می کند و نیاز به رسیدگی و تمیز کردن دندان های او احساس می شود یا مراجعه به دندانپزشک اطفال می توان از پوسیدگی زودرس دندان های کودک و همچنین خرابی آن ها جلوگیری کرد. مطب دکتر فدرا یکی از بهترین دندانپزشکی اطفال در کرج می باشد شما والدین گرامی می توانید برای دریافت نوبت با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

هزینه دندانپزشکی اطفال در طالقانی کرج