ترس از دندان‌پزشکی یا دنتال فوبیا یکی از ترسهای مرضی رایج در کودکان در سراسر دنیا است که باعث می‌شود هر سال بسیاری از مردم صرفا به واسطه همین وحشت از مراجعه به دندان‌پزشک کودک خودداری کرده و در ‌‌نهایت با مشکلاتی بسیار پیچیده‌تر و دردناک‌تر روبرو شوند. سدیشن یا دندانپزشکی در خواب یکی از روش های غلبه بر ترس در هنگام دندانپزشکی کودک است.ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور با مجهزترین دستگاه های دندانپزشکی کودک و آشنا به علم دندانپزشکی تحت بیهوشی آماده ی کمک رسانی به شما والدین عزیز در جهت درمان دندان های کودکان دلبندتان هستیم برای دریافت هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور بهترین دندانپزشک اطفال در کرج تماس حاصل نمایید.دندانپزشکی تحت بیهوشی در کرج تخصص ماست.

دندانپزشکی در خواب یا سدیشن در دندانپرشکی چیست

در یک نگاه کلی آرام بخشی یا سدیشن در دندانپزشکی یک شیوه کنترل استرس و واکنشهای ناخواسته با استفاده از دارو است. آرامبخشی (سدیشن) باعث شده است که افراد زیادی که در روزگار نه چندان دور از دریافت خدمات عادی دندانپزشکی محروم بوده اند، بتوانند کابوس ترس یا واکنشهای خود را پشت سر بگذارند. این ترس می‌تواند درجات مختلفی از خفیف تا بسیار شدید داشته باشد. گاهی اوقات شدت این ترس در حدی زیاد می‌‌شود که در شرایط عادی نمی‌توان بیمار را درمان کرد و بحث بیهوشی کامل در دندانپزشکی مطرح میگردد.

 

دندانپزشکی تحت بیهوشی

برخی از افراد ترس از دندانپزشکی دارند و کلمه ی بیهوشی نیز موجب ترس آن ها می شود اما سدیشن یا بیهوشی سطحی یک تفاوتی با بیهوشی عمومی دارد و آن هم این است که فرد به صورت سطحی بیهوش می شود و درد و اعمال درمان را احساس نمی کند .از این روش برای افرادی استفاده می شود که فوبیای دندانپزشکی دارند.

کنترل ترس در دندانپزشکی

حتی اسم دندانپزشکی که به میان می آید عده ای عرق سرد بر روی پیشانی شان می نشیند ، حتی برخی به یاد تجربیات بدشان می افتند.ترس از دندانپزشکی یا دنتال فوبیا یکی از ترس های رایج است که موجب می شود تا افراد به دندانپزشکی مراجعه نکنند.
این ترس درجات متفاوتی دارد ، در بعضی شرایط و در برخی از افراد این ترس به گونه ای است که در حالت عادی نمی توان بیمار را درمان کرد ولازم است از بیهوشی استفاده شود .برای درمان دندانپزشکی کودکان ابتدا باید تحقیقات لازم را انجام دهید که مراکز دندانپزشکی با بیهوشی معتبری را برای درمان انتخاب کنید تا برای درمان خیالتان راحت باشد.در تحقیقات انجام شده ۷۵% از مردم دچار این ترس هستند و در میان این افراد ۱۰ - ۵ درصد هستند که این ترس به گونه ای است که حتی در مواقع بروز درد دندان بسیار شدید حاضر به مراجعه به دندانپزشک نیستند.برخی از افراد هنگامی به دندانپزشک مرجعه می کنند که مشکل جدی پیدا کرده باشند این مشکل بیشتر در خانم ها و آقایان جوان اتفاق میافتد.

بهترین دندانپزشک کودک در کرج

قیمت دندانپزشکی تحت بیهوشی کودک در کرج