دندانپزشک کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان چهارراه طالقانی

دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشک کودکان می باشد که انواع خدمات دندانپزشکی در کیلینیک خانم دکتر فدرا یوسف پور صورت می پذیرد. ما می دانیم که رعایت بهداشت دهان و دندان چقدر اهمیت دارد و اطلاع داریم که پیشگیری در کودکی چقدر در بزرگسالی می تواند از مشکلات ما جلوگیری کند همچنین در وقت و هزینه ها صرفه جویی می شود.
دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در چهارراه طالقانی می باشد که یکی از بهترین متخصصان دندانپزشکی کودکان و نوجوانان می باشد که با ایجاد روابط دوستانه با کودکان سبب احساس آرامش و آسایش بیشتر کودکان می گردد.متخصص دندانپزشکی کودکان 

دندانپزشکان بعد از گدراندن دوره عمومی دندانپزشکی اگر بخواهند می توانند با شرکت در آزمون در تخصص و شاخه های تخصصی دندانپزشکی وارد شوند. متخصص دندانپزشکی کودکان و اطفال در شاخه ای از دندانپزشکی تحصیل کرده است که به صورت کاملا ویژه به بهداشت و سلامت دهان و دندان کودکان، اطفال و نوجوانان انجام می گردد. دندانپزشک متخصص کودکان اقدام به پیشگیری، تشخیص و درمان مشکلات و سلامت دهان و دندان در کودکان، اطفال و نوجوانان می نماید.
کلیه خدمات دندانپزشکی کودکان از سن 6 ماهگی تا سن 20 سالگی در دندانپزشکی متخصص کودکان انجام می شود. توصیه می شود که رسیدگی به بهداشت و سلامت دهان و دندان از دوران کودکی شروع شود تا مانع بروز مشکلات جدی دهان و دندان در سنین بالاتر شوید.