متخصص دندانپزشکی کودکان

دکتر متخصص دندانپزشکی کودکان


دکتر متخصص دندانپزشکی کودکان با تجربه و مهارت بالا و مجهز به تجهیزات پیشرفته در کرج، دکتر فدرا یوسف پور می باشد که بهترین خدمات را در زمینه درمان دندان های کودکان و اطفال انجام می دهد.
از جمله خدمات ارائه شده در مطب ایشان می توان به موارد زیر اشاره نمود:
فلوراید تراپى دندان
فیشور سیلانت دندان‌ ها
روکش دندان شیرى (ssc)
فضا نگهدارنده دندان های شیری
کنترل رفتار کودکان در دندانپزشکی
دندانپزشکی تحت بیهوشی
جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با مطب ایشان تماس بگیرید.


متخصص دندان پزشک کودکان


دندانپزشک اطفال فردی است که مسئول مراقبت از سلامت دهان و دندان کودکان از دوران نوزادی تا نوجوانی است. آنها مهارت و تخصص در مراقبت از دندان، لثه و دهان کودکان در سنین مختلف کودکی دارند. بدون مراقبت های دندانی مناسب، کودکان دچار حفره ها و پوسیدگی و بیماری های دندانی می شوند که می تواند منجر به درد و مشکلات پایدار شود.
دندانپزشکی اطفال به کسب علم، تحقیق و کار در زمینه مراقبت و درمان همه جانبه دهان و دندان کودکان از بدو تولد تا بزرگسالی اشاره دارد که شامل مراقبت از کودکانی است که از مشکلات ذهنی، پزشکی، جسمی، روانی یا عاطفی رنج می برند.
این بخش بیشتر جنبه های مراقبت از دهان را پوشش می دهد: مراقبت های ترمیمی (شامل درمان ریشه و جایگزینی دندان های مصنوعی)، جراحی های جزئی دهان و ارتودنسی پیشگیرانه.
متخصصان دندانپزشکی کودکان با متخصصان اطفال، جراحان و متخصصان بیهوشی برای مراقبت از کودکان با مشکلات پیچیده همکاری می کنند. آنها همچنین ممکن است با آژانس های دیگر مانند پرستاران در منزل و مددکاران اجتماعی مراقبت از کودکان همکاری کنند.
کار با کودکان می تواند جالب باشد، اما همچنین می تواند دشوار نیز باشد زیرا زمان می برد. با این حال، مقابله با کودکانی که مضطرب نیستند یا نیاز به پیگیری تخصصی دارند، آسان است.