دندانپزشکی اطفال

دندانپزشکی اطفال در چهار راه طالقانی کرج


سلامت دهان و دندان در اطفال دارای اهمیت زیادی می باشد. با مراقبت و نگهداری دندان های شیری اطفال  می توانید بهداشت و سلامت دهان و دندان را در سنین بالاتر برای آن ها به ارمغان آورید.
بنابراین مراجعه به دندانپزشک اطفال برای پیشگیری و رفع مشکلات دهان و دندان اطفال یک امر کاملا ضروری می باشد. متخصص دندانپزشکی اطفال به راحتی می تواند مشکلات دندانی اطفال را تشخیص دهد و برای رفع آن ها اقدام کند.
خانم دکتر فدرا یوسف پور با داشتن 13 سال تجربه کاری در این زمینه کلیه خدمات تخصصی مربوط به دهان و دندان اطفال را انجام می دهد. برای رزو نوبت و مراجعه به دندانپزشکی اطفال در چهارراه طالقانی کرج می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس برقرار نمایید.


متخصص دندانپزشک اطفال


دندانپزشک اطفال یک شاخه تخصصی از دندانپزشکی می باشد که به سلامت و بهداشت دهان و دندان اطفال می پردازد. دندانپزشکان متخصص اطفال باید یک دوره سه ساله دندانپزشکی اطفال را سپری نمایند تا به مهارت های مورد نیاز در این زمینه دست یابند.
طبق توصیه ی موسسات دارتای اعتبار جهانی اولین مراجعه اطفال در شش ماهگی یا یک سالگی  بعد از رویش اولین دندان باید صورت گیرد.
متخصص دندانپزشک اطفال به والدین آموزش های لازم در زمینه چگونه تمیز کردن دندان اطفال و چگونه مسواک زدن را ارائه می نماید. و نیز نکات لازم در مورد تغذیه اطفال، مصرف قطره آهن و... را به والدین ارائه می نمایند.