دندانپزشک تحت بیهوشی اطفال

بیهوشی اطفال در دندانپزشکی


بیهوشی اطفال در دندانپزشکی برای اطفالی صورت می گیرد که دارای توانایی لازم برای مقابله با درد، ترس و اضطراب ناشی از آن را ندارند.
بیهوشی اطفال در دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور با بهره گیری از علم نوین و تجهیزات به روز صورت می پذیرد.
بیهوشی عمومی در صورتی که در مراکز معتبر و مجهز تحت نظر پزشک متخصص بیهوشی و با توجه به شرایط اطفال مثل سن، وزن، سابقه بیماری صورت گردد هیچگونه عوارضی نخواهد داشت.
بیهوشی اطفال در دندانپزشکی برای اطفالی صورت می گیرد که دارای توانایی لازم برای مقابله با درد، ترس و اضطراب ناشی از آن را ندارند.
اطفال بعد از بیهوشی طی دو تا سه ساعت بعد از هوشیاری کامل از بیمارستان مرخص می شوند. و نیازی به بستری کردن اطفال نمی باشد مگر اینکه اطفال دارای بیماری خاص و یا ناتوانی ذهنی و جسمی باشند.

 

درمان دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی چیست


یکی از بهترین ورایج ترین روش ها برای درمان دندانپزشکی اطفال، دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی است. امروزه با وجود دندانپزشکان متخصص اطفال و بهره گیری از تجهیزات و دانش پیشرفته درمان دندان های اطفال با شرایط خاص و ترس و وحشت اطفال از بین رفته است.
در دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی نیاز به تخصص بیهوشی می باشد. و دکتر فدرا یوسف پور این کار را برای اطفال شما به بهترین نحو انجام می دهد. دندانپزشکی اطفال تحت بیهوشی به دلیل اینکه اطفال از نظر سنی در حدی نمی باشند که بتوانند همکاری های لازم را انجام دهند صورت می پذیرد.