دندانپزشکی اطفال

تخصص دندانپزشک کودکان به درمان ها و مراقبت های پزشکی دهان و دندان کودکان، از دوران نوزادی تا دوران نوجوانی است. متخصص دندانپزشکی کودک تجربه‌ و دانش لازم برای مراقبت از دندان‌ها، لثه‌ها و دهان کودکان را آموزش دیده اند.دندان‌های شیری طی ۶ ماه ابتدای زندگی رشد می‌کنند.در سن ۶ یا ۷ سالگی ریزش اولین دندان‌ها شروع می‌شود و با دندان‌های دائمی جایگزین می‌شوند. کودکان بدون رعایت کردن بهداشت دهان دچار پوسیدگی دندانی و بیمار‌های دهان و دندان شده که می‌تواند منجر به درد دائمی و سایر عوارض شود.

دندانپزشکی اطفال

یک دندانپزشک اطفال مانند دندانپزشک خانواده ، بهداشت دهان و دندان را انجام می دهد ، اما متخصص اطفال نیز می باشد . آنها بصورت تخصصی می آموزند که چگونه کودک را اداره کنند .  تیم دندانپزشک کودکان بجز تخصص های درمانی دندان به مهارت های جذب کودکان نیز کاملا تسلط دارند . مسئله­ای که بسیار برای خانواده­ها مهم است چرا که اگر آن ها نتوانند اطفال را جذب کنند بچه­ ها از دندانپزشکی فراری شده و از این رو در خوشبینانه ترین حالت معمولا دیر و به سختی اقدام به مراجعه خواهند نمود. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی به دلبندان شما می باشیم جهت دریافت نوبت با ما در این مجموعه همراه باشید و از خدمات ما در این مجموعه بهره مند شوید.

سختی های دندانپزشکی اطفال

متخصص دندانپزشکی اطفال 

دندانپزشکان کودکان رفتارهای کودکان را درک می کنند و می دانند چطور برخورد کنند که کودک بخصوص در اولین مراجعه احساس راحتی کند و خاطره خوبی در ذهنش از دندانپزشکی باقی بماند . آنها همچنین می توانند مسائل دندانپزشکی را که مخصوص دهان کوچک دوران کودکی است را درمان کنند. علاوه بر این ، آنها برای درمان کودکان با نیازهای ویژه آموزش دیده اند.

کلینیک دندانپزشکی کودکان

آشنایی با انواع روکش های دندانی

 دندانپزشکی کودکان