هزینه عصب کشی دندان کودک در کرج

هدف از عصب‌کشی دندان کودک این است که یکپارچگی و سلامت دندان کودک را حفظ کنیم و همچنین بافت لثه کناری آن دندان را سالم نگه داریم. برای جلوگیری از عفونت دندان کودک و اطمینان از سلامت دندان های اصلی او، این کار بسیار حیاتی است.بعد از اینکه دندان بچه را عصب‌کشی کردیم، بهترین و ماندگارترین ماده ترمیمی که می توانیم روی آن قرار دهیم، تاج است. در مطب تخصصی دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور کلیه اقدامات جهت عصب کشی دندان کودک در کمترین زمان و بادقت بالا و صبر و حوصله ی فراوان انجام می پذیرد زیرا پروسه ی درمان دندان کودک نیازمند ارتباط گرفتن با کودک در جهت حفظ اطمینان او آغاز می شود،برای دیدن روند کار به ویدیو های درمان دندان کودک مراجعه کنید.
 




هزینه عصب کشی دندان کودک در کرج
 

 

عصب کشی دندان کودکان

عصب‌کشی معمولاً برای بیمار اندکی درد ایجاد می‌کند، اما می‌تواند نقش موثر برای از بین بردن درد دندان داشته باشد. با وجودی که نگران بودن والدین در هنگام استفاده از این درمان برای کودک مسئله‌ای کاملاً عادی است، لازم است والدین اجازه ندهند احساس نگرانی و تشویش آن‌ها به کودک منتقل شود. به این ترتیب صحبت کردن آرام با کودک، گرفتن دست‌ها و نوازش وی می‌تواند بخش زیادی از استرس کودک و عوارض عصب کشی دندان  را در طول درمان از بین ببرد.

عصب کشی دندان شیری در کودکان

به خارج کردن حفره پالپ ملتهب از دندان کودک (به کمک جراحی)، پالپوتومی می گوییم. این التهاب پالپ، معمولا به خاطر پوسیدگی، خرابی یا آسیب دندان اتفاق می‌افتد. برای جلوگیری یا درمان آبسه دندان یا عفونت دندان، باید باکتری ها را از حفره پالپ خارج کنیم ؛ به این کار «عصب‌کشی دندان کودکان» می گویند. از آنجایی که دندان کودکان به محکمی دندان بزرگ تر ها نیست و عصب دندان آن ها به بیرون دهان نزدیک تر است، کودکان نسبت به درد دندان حساس ترند و بیشتر در معرض پوسیدگی قرار دارند.

 

دندانپزشکی کودکان