بهترین دندانپزشک کودک در طالقانی کرج

مطب دکتر فدرا یوسف پور متخصص دنداپزشکی کودکان و نوجوانان واقع در طالقانی کرج می باشد که داراى ١٣ سال سابقه کار صرفا در زمینه دندانپزشکى کودکان و ارتودونسى پیشگیرى کوکان در سنین پایین می باشد. 
و داراى ١١ سال سابقه کار،و درمان بالغ بر ٦٠٠ کودک غیر همکار و داراى معلولیت،تحت بیهوشى عمومى و سدیشن،در اتاق عمل مرکز تخصصى دندانپزشکى در تهران می باشد.
 بر خلاف تصور گذشته دندان های شیری موقتی بوده و خواهند افتاد، بنابراین نیازی به درمان آن ها نیست، امروزه به نقش دندان های شیری در حفظ سلامت و رشد مناسب پی برده شده است و درمان آن ها از اهمیت ویژه ای نزد والدین و متخصصین دندانپزشکی  برخوردار است.
دندان های شیری زمینه را برای تغذیه سالم، رشد مرتب دندان های دائمی و از همه مهم تر اعتماد به نفس و زیبایی کودکان را فراهم می کند. بنابراین یک متخصص دندانپزشکی اطفال با دادن آموزش روش های درست نگهداری از دندان های شیری، می تواند به والدین در این زمینه یاری رساند.مسئله مهم دیگر از دیرباز مورد توجه بوده است، بحث همیاری دادن برای انجام درمان های دندانپزشکی می باشد. بسیاری از والدین به صرف نگرانی از همکاری کودک با دندانپزشک از بردن کودکان به دندانپزشکی اجتناب می نمایند.

بهترین دنداپزشکی کودک در چهارراه طالقانی

کلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج

دندان ها یکی از مهم ترین عضو هایی می باشند که در صورت قرار دارند و در زیبایی و جذابیت افراد تاثیر گذار هستند. برای این که افراد در سنین بزرگسالی دندان هایی زیبا و مرتب داشته باشند بهتر است در همان زمان کودکی به درمان دندان هایشان رسیدگی شود. در دوران کودکی برای چکاپ و درمان دندان های کودک باید به متخصص دندانپزشک کودکان مراجعه شود زیرا با علمی که متخصصین دندانپزشکی کودکان درباره دندان ها و نحوه برخورد با کودک را دارند می توانند به درمان و بهبودی دندان های وی کمک کنند.
کلینیک دندانپزشکی اطفال دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین دندانپزشکی های کودکان کرج می باشد که آماده ارائه خدمات به شما و کودکان دلبندتان می باشد.

شمار تماس دکتر دندانپزشک اطفال در کرج

دکتر فدرایوسف پور

 " 02634497920 "

 

دندانپزشکی کودکان