بهترین دندانپزشکی کودک در کرونا

ترس ابتلا به ویروس کرونا و پرهیز از حضور در اماکن عمومی این روزها به شدت گسترش یافته است به طوری که بیماران مبتلا به دندان‌دردهای شدید، عفونت لثه‌ای و حتی بیمارانی که روند درمانشان نیمه‌کاره باقی ‌مانده است به دلیل هراس از ابتلا به کرونا از مراجعه به دندانپزشکی خودداری می‌کنند. این ترس باعث بروز مشکلات جدی برای برخی از افراد شده است.ما در مطب دکتر یوسف پور با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن مداوم محیط و همچنین دستگاه ها از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می کنیم تا والدین با آرامش خاطر کامل کودکان خود را به دندانپزشکی آورده تا روند درمان تکمیل شود.

 

آدرس کلینیک دندان پزشکی دکتر فدرا یوسف پور : کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11
تلفن : 34497920 - 026

 

 

ویروس کرونا و دندانپزشکی

این بیماری جدید یک بیماری قابل انتقال از راه تنفس در محیطی که فرد مبتلا به بیماری باشد است. بنابراین در هنگام مراجعه به دندانپزشکی و ارتودنسی نیز ممکن است در مواجهه با آن قرار بگیرید. این عفونت تنفسی فوقانی که در حال حاضر در کشور چین شیوع پیدا کرده است بسیار جدی است. ویروس کرونا بسیار قدرتمند بوده و در برابر آنتی بیوتیک های موجود مقاوم است. این ویروس عفونت باکتریایی نیست بنابراین نمیتوان با آنتی بیوتیک ها آن را درمان کرد.کرونا با علائمی شبیه به سرما خوردگی مانند آب ریزش بینی،لرزش دستان، تب ، بدن درد، عطسه، سرفه، مشکلات تنفسی دارد. بنابراین در هنگام مراجعه به دندانپرشکی اگر بیماری را مشاهده کردید که چنین علائمی را از خود نشان می دهد از او فاصله بگیرید.

 

دندانپزشکی کودکان