خدمات دندان در دندانپزشکی کودکان

امروزه با افزایش تغذیه نامناسب افراد جامعه و همچنین کم توجهی به سلامت دهان و دندان و رعایت بهداشت دهان و دندان شاهد آمار بالایی از پوسیدگی دندان ها و همچنین افزایش بیماری های دهان و دندان هستیم .از همین رو ما در دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج درصدد برآمدیم تا با فرهنگ سازی و آموزش اطفال در رعایت اصول بهداشت دهان و دندان،باعث ایجاد سلامت دندان ها در آینده ی کودکان شویم. شما والدین عزیز نقش به سزایی در سلامت دهان و دندان کودک خود دارید و اگر زمانیکه اولین دندان های کودک شروع به رشد کرد او را زیر نظر دندانپزشک متخصص اطفال در کرج قرار دهید هیچگاه دچار مشکلات پوسیدگی دندان و بیماری های مرتبط با آن نمی شود.
 ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور ،دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج با آموزش رعایت اصول بهداشت دهان و دندان به کودک و همچنین والدین او از پوسیدگی دندان کودک جلوگیری می کنیم. با اعتماد به دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج دکتر فدرا یوسف پور لبخند همیشگی کودکانتان را تضمین می کنیم. برای رزرو نوبت دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

خدمات دندان در دندانپزشکی کودکان

بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشک کودکان از آنجایی که با کودکان و بچه های کم سن در ارتباط است نیاز به محیطی کودکانه و کم استرس و همچنین شاد و جذاب با تجهیزات خاص اطفال دارد. مرکز دندانپزشکی دکتر یوسف پور در کرج دارنده یونیت صندلیهای مخصوص کودکان در کرج میباشد و طراحی فضای متناسب کودکان ایرانی در آن لحاظ شده است. مراکزی که به صورت تخصصی برای کودکان آماده سازی می شوند در ایجاد یک حس خوب و شاد در کودک بسیار مؤثر است. ما در بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج با ایجاد فضایی شاد و جذاب برای کودکان دلبند شما آماده ی ایجاد خاطره ای خوب از دندانپزشکی در ذهن کودک دلند شما می باشیم. ارزانترین دندانپزشکی کودکان در کرج را با ما در مرکز دندانپزشکی کودک در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تجربه کنید.

مرکز دندانپزشکی اطفال در کرج

در مطب تخصصی دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور سعی بر این شده است که تمام خدمات دندانپزشکی کودکان با در یافت کمترین هزینه دندانپزشکی و البته بهترین کیفیت ارائه شود تا گامی بزرگ در جهت حفظ سلامت دهان و دندان کودکان برداشته باشیم.این مهم است که کودک تصور نکند برای اینکه در مطب دندانپزشکی همکاری کند، به او رشوه می‌دهید؛ چرا که این یک تقویت مثبت به شمار نمی‌آید. تقویت مثبت برای کودک در صورتی اتفاق خواهد افتاد که وقتی او رفتار مطلوبی را از خود نشان داد، این رفتار او را تشویق کرده و مورد ستایش و تقدیر قرار دهید.

بهترین سن جهت اولین مراجعه به دندانپزشک کودکان

معمولا رشد دندان های شیری در کودکان ، از سن ۴ ماهگی آغاز شده و تقریبا در سن ۳ سالگی ، اتمام می یابد ؛ متاسفانه ، بسیاری از والدین نسبت به سلامت دندان های شیری ، بی توجه می باشند ؛ در حالی که لازم به ذکر است طبق گفته متخصص دندانپزشکی کودکان ، دندان های شیری از اهمیت به سزایی برخوردار اند ؛ چرا که وجود مشکل در آن ها ، در صحبت کردن ، غذا خوردن و از این قبیل موارد مشکل ایجاد کرده و همچنین بر روی سلامت دندان های دائمی نیز تاثیر گذار هستند ؛ به همین علت ، طبق گفته متخصص دندانپزشکی اطفال ، بهتر است والدین کودکان خود را برای اولین بار پس از گذشت ۶ ماه از رویش اولین دندان ، نزد دندانپزشک اطفال ببرند ؛ بدین ترتیب ، می توان از بروز بسیاری از مشکلات جدی در آن ها جلوگیری کرد. 
 

برچسب ها : خدمات دندان در دندانپزشکی کودکان ، دندانپزشک و متخصص خوب برای کودکان ، بهترین کلینیک دندانپزشکی کودکان ، کلینیک دندانپزشکی کودکان شبانه روزی ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان ، بهترین متخصص دندانپزشک کودکان ، نوبت دهی دندانپزشک کودکان ، دندانپزشک کودکان در چهارراه طالقانی ، فوق تخصص دندانپزشکی کودکان