مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی اطفال در کرج

دندانپزشکی کودک در کرج

دندانپزشکی کودکان یکی از مهم ترین شاخه های دندانپزشکی می باشد که در این شاخه دکتر دندانپزشک کودک هم باید تخصص های دندانپزشکی را به طور کامل گذرانده باشد و هم به علم روانشناسی کودک اشراف کامل داشته باشد. دکتر فدرا یوسف یکی از بهترین دندانپزشک کودک در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما والدین عزیز برای ارتقای سلامت و بهداشت دهان و دندان کودکان دلبندتان می باشد. جهت رزرو نوبت در مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید. کلینیک دکتر فدرا یوسف پور بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد.


آدرس مطب دندانپزشکی کودکان   :   کرج ، چهارراه طالقانی ، کوچه سالیان مجتمع پزشکی آترا ، طبقه سوم ، واحد 11 

شماره تماس مرکز دندانپزشکی کودکان   :  02634497920

متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج

دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان ، فارغ التحصیل سال ٧٨ از دوره دندانپزشکى عمومى، و فارغ التحصیل سال ٨٣ از دوره تخصصى دندانپزشکى کودکان ، داراى بورد تخصصى ناسیونال ،داراى ١٣ سال سابقه کار صرفا در زمینه دندانپزشکى کودکان و ارتودونسى پیشگیرى ،دکتر فدرا یوسف پور با داشتن سال ها تجربه در دندانپزشکی کودکان و نوجوانان میتواند درمانگر مناسبی برای کودکان شما باشد.


 

مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان،

داشتن محیطی تخصصی،آرام و امنیت خاطر برای سلامتی فرزندانتان حق شما است پس با مراجعه به کلینیک دکتر فدرایوسف پور این محیط را تجربه کنید.دکتر فدرا یوسف پور با داشتن سابقه تخصصی دندانپزشکی کودکان شما را برای رسیدن هرچه سریع تر سلامتی دهان و دندان فرزندانتان یاری میدهد
 

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج   دندانپزشکی کودکان در کرج
 

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج

در دندانپزشکی کودکان از آنجایی که با بچه های کم سن و سال در ارتباط است نیاز به محیطی کودکانه و کم استرس با تجهیزات خاص اطفال دارد. ما در کیلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج در مطب دکتر فدرا یوسف پور سعی را بر این داشتیم با ایجاد فضایی امن و محیطی آرام و دلنشین برای کودک از هرگونه بی قراری و نا آرامی دلبند شما جلوگیری کنیم به صورتی که حتی کودک در زمان معالجه به خواب رفته و کوچکترین احساس درد و بی قراری نمی کند،دکتر فدرا یوسف پور جز یکی از بهترین دندانپزشک های اطفال در کرج می باشد که با ایجاد روابط دوستانه با کودک شما موجب احساس راحتی و آرامش بیشتر کودک می شوددر لینک زیر می توانید نمونه ای از معالجه ی کودک توسط دکتر یوسف پور در کمال آرامش و بدون هرگونه ناراحتی و درد را مشاهده کنید.
 

فیلم پر کردن دندان کودک توسط دکتر متخصص دندانپزشکی اطفال

کلینیک دندانپزشکی کودکان در کرج

مرکز دندانپزشکی کودکان کرج

کلینیک دندانپزشکی کودکان کرج

کلینیک دندانپزشکی اطفال کرج

راه‌های مقابله با ترس کودکان از دندانپزشکی

اولین قدم این است که پیش از رفتن به مطب با او صحبت کنید و تلاش کنید تا به او فرصت دهید ترس‌هایش را بیان کند. می‌توانید او را همراه خود به مطب ببرید و اجازه دهید هنگامی که دندانپزشک روی دندان‌های شما کار می‌کند، کودکتان نیز شما را تماشا کند. تماشا کردن کودکان دیگر که به آرامی نشسته‌اند و دندانپزشک مشغول درمان دندان‌های آنها است، الگوی خوبی برای کودکان به شمار می‌رود. قدم بعدی آن است که او را هیچ وقت از دندانپزشک و آمپول نترسانید! چرا که این ترس برای همیشه در وجود او باقی خواهد ماند. کودکان عادت دارند هنگامی که پدر یا مادرشان همراه آنها وارد مطب شده و در کنار صندلی دندانپزشکی می‌ایستد، داد و فریاد کنند و آرام نگیرند. بنابراین در مقابل در اتاق معاینه یا درمان، کودکتان را به دندانپزشک و دستیار او بسپارید و اجازه دهید دندانپزشک بتواند با روش‌های کنترل رفتاری که آموخته است، کنترل کودک شما را در حین درمان برعهده گیرد. اگر در شرایطی لازم شد‌ شما وارد اتاق شوید، تلاش نکنید دستورات دندانپزشک به کودکتان را برایش تکرار کنید زیرا کودک در یک زمان فقط می‌تواند به یک منبع توجه داشته باشد و در غیر این صورت دچار سردرگمی خواهد شد. شما می‌توانید برای القای حس آرامش به او دستش را بگیرید.مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور می باشد.

والدین بدانید در دندانپزشکی کودک در کرج

این مهم است که کودک تصور نکند برای اینکه در مطب دندانپزشکی همکاری کند، به او رشوه می‌دهید؛ چرا که این یک تقویت مثبت به شمار نمی‌آید. تقویت مثبت برای کودک در صورتی اتفاق خواهد افتاد که وقتی او رفتار مطلوبی را از خود نشان داد، این رفتار او را تشویق کرده و مورد ستایش و تقدیر قرار دهید.مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور می باشد.

دندانپزشک کودکان ارزان

در مطب تخصصی دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور سعی بر این شده است که تمام خدمات دندانپزشکی کودکان با در یافت کمترین هزینه دندانپزشکی و البته بهترین کیفیت ارائه شود تا گامی بزرگ در جهت حفظ سلامت دهان و دندان کودکان برداشته باشیم.مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور می باشد.