امروزه با افزایش تغذیه نامناسب افراد جامعه و همچنین کم توجهی به سلامت دهان و دندان و رعایت بهداشت دهان و دندان شاهد آمار بالایی از پوسیدگی دندان ها و همچنین افزایش بیماری های دهان و دندان هستیم .از همین رو ما در دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج درصدد برآمدیم تا با فرهنگ سازی و آموزش اطفال در رعایت اصول بهداشت دهان و دندان،باعث ایجاد سلامت دندان ها در آینده ی کودکان شویم. شما والدین عزیز نقش به سزایی در سلامت دهان و دندان کودک خود دارید و اگر زمانیکه اولین دندان های کودک شروع به رشد کرد او را زیر نظر دندانپزشک متخصص اطفال در کرج قرار دهید هیچگاه دچار مشکلات پوسیدگی دندان و بیماری های مرتبط با آن نمی شود. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور ،دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج با آموزش رعایت اصول بهداشت دهان و دندان به کودک و همچنین والدین او از پوسیدگی دندان کودک جلوگیری می کنیم. با اعتماد به دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج دکتر فدرا یوسف پور لبخند همیشگی کودکانتان را تضمین می کنیم. برای رزرو نوبت دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. کلینیک دکتر فدرا یوسف پور مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج.

 

بهترین دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج

برای انتخاب بهترین دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج  می توانید از دوستان و آشنایان خود پرس و جو کنید یا در گوگل بهترین دندانپزشک متخصص اطفال در کرج را جستجو کنید. پس از انتخاب دندانپزشک اطفال درباره سوابق کاری و تحصیلات او تحقیق کنید.مطب یک دندانپزشک اطفال خوب بهتر است دارای ۴ فضای مجزا و مجهز باشد.در اتاق انتظار کودکان بهتر است از بزرگسالان جدا بوده و بر روی دیوارهای آن از پوستر شخصیت های محبوب کودکان استفاده شود و اسباب بازی هایی که آن ها دوست دارند قرار داده شود. اتاق انتظار کودکان کمی دور تر از اتاق درمان باشد تا سر و صدای دستگاه های دندانپزشکی باعث ترس کودکان نشود. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور فضایی دلنشین و جذاب برای اطفال و کودکان دلبند شما را ایجاد کرده ایم تا خاطره ای خوب از دندانپزشکی را به خاطر داشته باشند. با اعتماد به دندانپزشکی متخصص اطفال در کرج کلینیک دکتر فدرا یوسف پور لبخندی زیبا و همیشگی را به کودکان دلبند خود هدیه دهید.

 

 

نقش دندانپزشکی اطفال 

در زیر یک دندان شیری علاوه بر وجود جوانه دندان دایم و فضای کافی برای رویش دندان دایم فراهم می شود. همچنین دندان شیری تعیین کننده جهت رویش دندان دایم یا راهنمای مسیر رویش دندان دایم کودکان می باشد. نبود دندان شیری باعث بهم ریختگی رویش دندانهای دایمی شده که نتیجه آن بهای پرداخت هزینه زیاد ارتودنسی می باشد. پس سلامتی و رویش صحیح دندان دایم درگرو دندانهای شیری نهفته است. بطورکلی دندان های شیری وظیفه جویدن، کمک به تکلم وزیبایی کودکان را برعهده دارد و لبخند زیبای فرزندمان با جدی گرفتن اهمیت دندانهای شیری با مراجعه به موقع نزد متخصص دندانپزشکی اطفالو رجوع به کلینیک دندانپزشکی اطفال امکان پذیراست.

بهترین دندانپزشک متخصص اطفال در کرج

هزینه دندانپزشکی اطفال در کرج