دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج،فارغ التحصیل سال ٧٨ از دوره دندانپزشکى عمومى، و فارغ التحصیل سال ٨٣ از دوره تخصصى  دندانپزشکى کودکان ، داراى بورد تخصصى ناسیونال ،داراى ١٣ سال سابقه کار صرفا در زمینه دندانپزشکى کودکان و ارتودونسى پیشگیرى و داراى ١١ سال سابقه کار ، و درمان بالغ بر ٦٠٠ کودک غیر همکار و داراى معلولیت ،تحت بیهوشى عمومى و سدیشن، در اتاق عمل مرکز تخصصى دندانپزشکى در کرج می باشد. مطب دندانپزشکی کودک دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی اطفال در کرج می باشد که با بالاترین کیفیت به درمان بیماری های دهان و دندان کودک دلبند شما می پردازد. جهت رزرو نوبت معاینه دهان و دندان کودک و نوجوان خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

مرکز دندانپزشکی اطفال در کرج

در مطب تخصصی دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور سعی بر این شده است که تمام خدمات دندانپزشکی کودکان با در یافت کمترین هزینه دندانپزشکی و البته بهترین کیفیت ارائه شود تا گامی بزرگ در جهت حفظ سلامت دهان و دندان کودکان برداشته باشیم.این مهم است که کودک تصور نکند برای اینکه در مطب دندانپزشکی همکاری کند، به او رشوه می‌دهید؛ چرا که این یک تقویت مثبت به شمار نمی‌آید. تقویت مثبت برای کودک در صورتی اتفاق خواهد افتاد که وقتی او رفتار مطلوبی را از خود نشان داد، این رفتار او را تشویق کرده و مورد ستایش و تقدیر قرار دهید.

 

ویژگی های دندانپزشکی کودک و نوجوان 

کودکان همیشه قادر به صبر و بردباری و همکاری کردن طی معاینات دندانی نیستند. دندانپزشک کودکان می‌دانند چگونه کودکان را به روش‌هایی که برای کودک راحت و قابل تحمل است معاینه و درمان کند. به علاوه متخصصان دندانپزشکی کودکان تجهیزات خاصی در مطبشان دارند که طبق سلیقه و ذهنیت کودکان چیده شده است.یک متخصص دندانپزشک کودک گزینه های درمانی زیادی ارائه می‌دهد و تخصصی در مراقبت از دندان، لثه و دهان کودک دارد. وقتی متخصص کودکان پیشنهاد می‌دهد که کودک باید معاینه دندانی بشود، مطمئن باشید که او بهترین مراقبت ممکن را در این خصوص ارائه می‌دهد.

خدمات دندانپزشکی کودک و نوجوان

  • آزمایشات سلامت دهان و دندان نوزادان که شامل ارزیابی احتمال پوسیدگی دندان های مادر و نوزاد می باشد.
  • مراقبت های پیشگیرانه که شامل تمیز کردن، درمان های فلورایدی همزمان با توصیه های تغذیه ای می باشد.
  • مشاوره درباره عادات غلط کودکان (مانند عادت مکیدن انگشت شست)
  • ارزیابی ها و درمان های اولیه برای صاف کردن دندان ها و اصلاح مشکلات بایت (ارتودنسی)
  • ترمیم نقص ها یا پوسیدگی های دندان
  • تشخیص برخی شرایط دهان و دندان که می توانند مرتبط با بیماری هایی مانند دیابت، اختلالات قلبی (مادرزادی)، کام شکاف دار، آسم، تب یونجه و اختلال بیش فعالی (کم توجهی) باشد.
  • کنترل بیماری های لثه و بیماری هایی مانند زخم معده
  • درمان آسیب های دهانی (شامل شکستگی، افتادن یا لق شدن دندان ها)
  • مطالعات نشان داده اند که هر چه سن کودک در اولین مراجعه به دندانپزشکی کمتر باشد، احتمال داشتن تجربه خوب از دندانپزشکی و نترس بودن وی در ملاقات های بعدی بیشتر خواهد شد. دندانپزشکان کودک در واقع آموزش دیده اند تا به کودک حس آرامش و امنیت دهند.

ارتودنسی پیشگیری در کودکان

متخصصان ارتودنسی پیشگیرانه معتقدند شناسایی و رهگیری مشکلات دندان در کودکان در زمانی که کودک هنوز به اندازه کافی رشد نکرده است می تواند از درمان های پر هزینه و تهاجمی تر آینده جلوگیری کند.مشکلات خاص ممکن است در طول معاینات منظم در مطب آشکار شوند.یک ارتودنتیست آموزش دیده  مشکلات ظریف رشد فک و دندان در حال ظهور را به خوبی شناسایی کرده و تشخیص می دهد.این در حالی است که برخی از دندان های کودک هنوز نیفتاده اند.مزیت این تشخیص زود هنگام این است که برخی از مشکلات ممکن است راحت تر اصلاح شوند.انتظار تا زمانی که تمام دندان های دائمی دربیاید و رشد فک وصورت کامل شود ممکن است اصلاح برخی از مشکلات را سخت تر کند.به همین دلیل به شدت توصیه می شود که همه کودکان یک چک آپ ارتودنسی قبل از سن 7 سالگی داشته باشند.حتی اگر دندان های کودک از وسط تراز به نظر می رسند ، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که از دید شما مخفی باشد ولی ارتودنتیست شما آن را تشخیص دهد.