در چند سال اخیر اهمیت دادن به سلامت دهان و دندان در کودکان بسیار افزایش پیدا کرده و این فرهنگ در بین والدین جا افتاده است که پیشگیری از بیماری های دهان و دندان در کودک توجه به سلامت دهانی کودک  از بروز بیماری های بعدی در آینده را کاهش می دهد. توجه به اینکه آموزش درست والدین در خصوص سلامت دهان و دندان کودک باعث ایجاد دندان هایی سالم و مرتب کودک می شود. یکی از دغدغه های والدین پیدا کردن یک دندانپزشک کودک خوب در کرج است که بتوانند به او اعتماد کرده سلامت دهان و دندان کودک خود را به او بسپارند. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی اطفال در کرج سعی بر این داریم تا بتوانیم گامی بلند در ارتقای سلامت دهان و دندان کودکان همشهری خود برداریم و با پایین آوردن نرخ دندانپزشکی در این مجموعه سعی داریم باعث تشویق و ترغیب والدین به درمان دندان های کودک خود و همچنین یادگیری اصول بهداشت دهان و دندان توسط والدین شویم. شما پدر و مادر های عزیز می توانید برای دریافت نوبت در ارزان ترین دندانپزشکی کودک در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

 

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی کودکان در ارتباط مستقیم و بی وقفه با کودکان است به همین دلیل نیاز به محیطی کودکانه و کم استرس با تجهیزات خاص اطفال دارد. ما در کیلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج در مطب دکتر فدرا یوسف پور سعی را بر این داشتیم با ایجاد فضایی امن و محیطی آرام و دلنشین برای کودک از هرگونه بی قراری و نا آرامی دلبند شما جلوگیری کنیم به صورتی که حتی کودک در زمان معالجه به خواب رفته و کوچکترین احساس درد و بی قراری نمی کند،دکتر فدرا یوسف پور جز یکی از بهترین دندانپزشک های اطفال در کرج می باشد که با ایجاد روابط دوستانه با کودک شما موجب احساس راحتی و آرامش بیشتر کودک می شوددر لینک زیر می توانید نمونه ای از معالجه ی کودک توسط دکتر یوسف پور در کمال آرامش و بدون هرگونه ناراحتی و درد را مشاهده کنید.
 

 

جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان

دندان های شیری خیلی مهم هستند؛ اگر بعضی این دندان ها زودتر از موعد بیفتند، دندان های دیگر جای آن ها را می گیرند و این مسئله باعث می شود جایی برای رشد دندان های اصلی باقی نماند. همچنین اگر از پوسیدگی دندان های شیری جلوگیری نکنید، ممکن است مجبور شوید هزینه زیادی برای درمان آن بدهید. علاوه بر آن، کودک درد زیادی می کشد و حتی شاید این خرابی دندان باعث عفونت های خطرناک شود.مراقبت از دندان باید از همان سنین نوزادی انجام شود زیرا احتمال پوسیدگی دندان از همان ابتدای درآمدن اولین دندان هم وجود دارد. والدین می توانند با مراجعه به موقع به دندانپزشکی و رعایت اصول بهداشت دهان و دندان از نامرتب در آمدن دندان ها و همچنین پوسیدگی دندان کودک در آینده جلوگیری کنند.

هزینه دندانپزشکی کودک در کرج

با این حساب هزینه دندانپزشکی کودک در کرج ،بستگی به انتخاب دندانپزشکی هر شخص دارد و اینکه کودک چه خدماتی را انجام دهد که با مراجع به دندانپزشکی و معاینه در جلسه مشاوره میتواند هزینه دندانپزشکی مربوط به خود را دریافت کند. ما در مطب دکتر یوسف پور سعی را بر این داشته ایم که با دریافت کمترین هزینه دندانپزشکی کودک بتواند در مسیر حل مشکلات دندان های کودکان شما عزیزان گامی مهم برداریم.

خدمات دندانپزشکی کودکان

  • عصب کشی دندان شیری کودکان
  • فلوراید تراپی دندان های کودکان
  • شیار بندی دندان کودکان
  • فضا نگهدار دندان کودکان
  • روکش دندان کودکان
  • جلوگیری از پوسیدگی دندان کودک
  • آموزش اصول بهداشت دهان و دندان