رعایت بهداشت دهان و توجه به سلامت دهان و دندان، بخش مهمی از مراقبت‌های فردی را در کودکان معلول و کم‌توان ذهنی تشکیل می‌دهد. مشاهده شده که میزان مشکلات دهانی یا دندانی این افراد نسبت به افراد سالم بیشتر است که علت آن عدم توانایی آن‌ها نسبت به رعایت بهداشت دهان است. بنابراین بردن این کودکان به مراکز دندانپزشکی بسیار لازم است.در مطب دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج معلول و ناتوان جسمی توسط دندانپزشکی تحت بیهوشی انجام می پذیرد تا کودک از روند درمان وحشت نکند و دچار اظطراب نشود.شما والدین گرامی می توانید برای مشاوره در خصوص روند دندانپزشکی کودکان ناتوان جسمی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

آدرس مطب دندانپزشکی کودکان   :   کرج ، چهارراه طالقانی ، کوچه سالیان مجتمع پزشکی آترا ، طبقه سوم ، واحد 11 

شماره تماس مرکز دندانپزشکی کودکان   :  02634497920

بهترین دندانپزشکی کودکان معلول در کرج 


چنانچه کودک شما به هر دلیلی از رفتن به دندانپزشکی اضطراب دارد او را به زور به مرکز دندان‌پزشکی کودکان در کرج نبرید. حتی‌الامکان و چنانچه صحبت‌های شما را متوجه می‌شود او را متقاعد کنید یا اینکه کودک را همراه خود و با بیان اینکه برای مشکل دندانی خود به دندان‌پزشکی مراجعه می‌کنید، ببرید. این مورد به سن و سطح فهم و درک کودکتان بستگی دارد. احتمالا شما می‌توانید راه‌حل مناسبی بیابید یا با دندان‌پزشک خود مشورت کنید. دندانپزشک خود به خوبی می‌داند که با کودک چگونه برخورد کند. متخصصان دندان‌پزشکی کودکان یا دندان‌پزشکانی که با این‌گونه کودکان بیشتر کار کرده‌اند از سطح دانش، آگاهی و مهارت لازم برای کنترل رفتار کودک برخوردار هستند، بنابراین نگران نباشید.
گاهی پیش از انجام درمان نیاز به اقداماتی وجود دارد. ممکن است داروهایی به منظور آمادگی برای کار در جلسه بعد برای کودک شما تجویز شود. دندان‌پزشک دارو‌ها را به شما معرفی می‌کند، ولی چنانچه این کار فراموش شد، می‌توانید از او بخواهید تا توضیحات لازم را بدهد. نحوه درست، میزان مصرف دارو و زمان دقیق استفاده آن بسیار مهم است. 

 

 

هزینه دندانپزشکی کودکان ناتوان جسمی در کرج

ضروری است که به نحوه مسواک زدن افراد کم توان و کودکان ناتوان جسمی توجه شود تا جلوی پوسیدگی و درد دندان گرفته شود چون وقتی این افراد به بیماری های دهان و دندان مبتلا شوند آنها نیاز به خدمات دندانپزشکی بیمارستانی و دندانپزشکی تحت بیهوشی نیاز دارند که هزینه های زیاد و چند برابری نسبت به کودکان عادی دارد .