دندانپزشکی اطفال در کرج

دندانپزشکی اطفال یک شاخه تخصصی از دندانپزشکی است که به صورت ویژه به سلامت دهان و دندان کودکان و نوجوانان می‌پردازد.پزشکان متخصص در این شاخه، دوره تخصصی سه ساله دندانپزشکی کودکان را می‌گذرانند تا مهارت‌های لازم برای درمان مشکلات دهان و دندان کودکان را بدست آورند.موسسات معتبر جهانی مثل آکادمی دندانپزشکی کودکان آمریکا (AAPD) توصیه می‌کنند اولین ویزیت دندانپزشکی نوزاد، شش ماه پس از رویش اولین دندان یا در سن یک سالگی با مراجعه به دندانپزشک متخصص کودکان صورت گیرد.متخصصین دندانپزشکی اطفال، آموزش هایی به والدین در خصوص تمیز کردن دندان نوزاد، مسواک زدن و استفاده از نخ دندان ارائه می‌دهند. همچنین نکاتی در مورد تغذیه مناسب و مصرف برخی داروها مثل قطره آهن و مشاوره در مورد عادت‌های کودک مثل استفاده از پستانک یا مکیدن شست نیز به والدین ارائه می‌دهند. کلینیک دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین متخصص دندانپزشکی کودک ارزان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد شما والدین عزیز می توانید جهت دریافت نوبت با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

شماره تماس مرکز دندانپزشکی کودکان   :  02634497920

 

 

دندانپزشک کودکان در کرج

وسعت خدمات ارائه شده به وسیله متخصص دندان اطفال بسیارزیاد است و شامل عملیات جلوگیری و درمانی مرتبط  به بیماری دهان و دندان، مداوای  آسیب های دهانی و دندانی برگرفته  از اتفاق ها  و ارتودنسی پیشگیری می گردد. متخصص دندانپزشکی کودک ارزان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد.
 

هزینه دندانپزشک با تجربه کودک  دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی بدون درد کودکان در کرج

در عصر حاضر متدی تحت عنوان دندانپزشکی بدون درد پدید آمده است که این معضلات را رفع می کند  و سبب می گردد که نه فقط در سنین بالاتر بلکه کودکان و اطفال نیز دیگر از رفتن به دندانپزشکی هراسی نداشته باشند. متخصص دندانپزشکی کودک ارزان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد

پزشک اطفال در کرج

پزشک کودکان یا طب اطفال یکی از گروه های بنیادی  پزشکی به شمار می آید که با نام هایی همچون  بیماری‌ های کودکان ، طب کودکان نیز معرفی می شوند . دندانپزشک اطفال هم یکی از زیر گروه های پزشکی کودکان می باشد. متخصص دندانپزشکی کودک ارزان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد.

بهترین سن جهت اولین مراجعه به دندانپزشک کودکان

معمولا رشد دندان های شیری در کودکان ، از سن ۴ ماهگی آغاز شده و تقریبا در سن ۳ سالگی ، اتمام می یابد ؛ متاسفانه ، بسیاری از والدین نسبت به سلامت دندان های شیری ، بی توجه می باشند ؛ در حالی که لازم به ذکر است طبق گفته متخصص دندانپزشکی کودکان ، دندان های شیری از اهمیت به سزایی برخوردار اند ؛ چرا که وجود مشکل در آن ها ، در صحبت کردن ، غذا خوردن و از این قبیل موارد مشکل ایجاد کرده و همچنین بر روی سلامت دندان های دائمی نیز تاثیر گذار هستند ؛ به همین علت ، طبق گفته متخصص دندانپزشکی اطفال ، بهتر است والدین کودکان خود را برای اولین بار پس از گذشت ۶ ماه از رویش اولین دندان ، نزد دندانپزشک اطفال ببرند ؛ بدین ترتیب ، می توان از بروز بسیاری از مشکلات جدی در آن ها جلوگیری کرد. در اولین مراجعه کودک و والدین به دندانپزشکی اطفال ، وضعیت سلامت دندان ها و لثه بررسی شده و در صورت وجود مشکل ، به والدین اطلاع داده خواهد شد و همچنین توصیه هایی در رابطه با چگونگی نگه داری و مراقبت از دندان های شیری کودکان ، تغذیه سالم و از این قبیل موارد به والدین گفته می شود.

هزینه دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی کودکان در کرج