دندانپزشکی اطفال در کرج

یکی از درمان های رایج در دندانپزشکی ترمیم و پر کردن دندان کودکان است که هدف آن رفع پوسیدگی ، رفع حساسیت سطح دندان ، رفع آسیب  و ترمیم شکستگی‌های جزئی  دندان آن ها  انجام می‌شد که با مواد های مخصوص پوشش داده میشوند که در این مرکز تخصصی دندانپزشکی اطفال امکان پر کردن دندان ها با مواد رنگی نیز ممکن می باشد که معمولا نظر کودکان را بیشتر جلب میکند و همکاری کودکان در دندانپزشکی بیشتر خواهد بود و درمان مهم پر کردن و رفع کرم خوردنی دندان ان ها که برای دندان شیری بسیار شایع است به راحتی انجام میگیرد.ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی در کرج می باشد شما عزیزان می توانید برای دریافت نوبت در بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

قیمت ترمیم دندان کودکان   هزینه ترمیم دندان کودکان

 

هزینه پر کردن دندان کودکان

ترمیم یا به اصطلاح عام‌تر پر کردن دندان رایج‌ترین درمان ناراحتی‌های دندان است که با هدف رفع پوسیدگی، حساسیت سطح دندان، آسیب ساختاری و ترمیم شکستگی‌های جزیی دندان انجام می‌شود. آمالگام نقره‌ای، کامپوزیت، پرسلین یا مواد همرنگ دندان موادی هستند که با تقبل   قیمت پر کردن دندان  مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در مرکز تخصصی اطفال و ارتودنسی کودکان دکتر فدرا یوسف پور برای پر کردن دندان کودکان از مواد رنگی (آبی، صورتی، سبز، نارنجی و…) استفاده می‌کنیم. ترمیم این مواد رنگی، که فقط بر روی دندان‌های شیری به کار برده می‌شود، کاملاً ، کاملاً موفقیت‌آمیز است و توجه کودکان را جلب می‌کند. کودکان هنگام استفاده از مواد رنگی بیشتر با دندانپزشک همکاری می‌کنند، پس از درمان با علاقه پرکردگی رنگی را به اطرافیان نشان می‌دهند و برای حفاظت از آن بهتر بهداشت دهان و دندان را رعایت می‌کنند.

34497920 - 026

قیمت ترمیم دندان کودکان

هزینه ترمیم دندان های شیری

بر خلاف تصورات بسیاری از مردم ، دندان های شیری از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند ؛ چرا که در صورت از بین رفتن دندان های شیری کودک علاوه بر ایجاد فضای خالی در دهان و ظاهری ناخوشایند ، سبب حرکت دیگر دندان ها به سمت فضای خالی می شود ؛ در این صورت فضای مورد نیاز جهت رویش دندان های دائمی از بین رفته است و این اتفاق منجر به نامرتبی دندان ها می شود ؛ بنابراین حفظ دندان های شیری بسیار اهمیت دارد و افراد باید برای حفظ و نگه داری آن تلاش کنند.توصیه می شود ، برای درمان پوسیدگی های کوچک تا متوسط دندان های شیری و آسیایی در کودکان از مواد ترمیمى مانند کامپوزیت یا آمالگام استفاده شود ؛ اما در صورتى که پوسیدگى ها وسیع و شدید باشند بهتر است از روکش استفاده شود، چرا که روکش دندان های شیری سبب افزایش دوام دندان های کودکان می شود. اخیراً برای ترمیم دندان های شیری ، از مواد ترمیمى رنگی نیز استفاده می شود که زیبایی منحصر به فرد خود را دارند، البته بسیارى از والدین نیز از ظاهر انها راضى نیستند .

دندانپزشکی کودکان در کرج

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج