دندانپزشکی کودکان در کرج

فرزندان دلبند شما تا سن خاصی دارای دندان های شیری هستند که بعد از ریزش آن ها دندان های دائمی جوانه خواهند زد. اما موقت بودن دندان های شیری کودکان به این معنی نیست که آن ها نیاز به مراقبت یا مراجعه به مطب دندانپرشک اطفال ندارند. رسیدگی به بهداشت دهان و دندان کودکان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده آن ها است. هرچه دندان های کودکان در سنین پایین بیشتر تحت مراقبت باشند و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی اطفال نیز منظم باشد در آینده کودکان از سلامتی بالایی برخوردار خواهند بود کلینیک دندانپزشکی دکتر فدرا یوسف پور بهترین مرکز دندانپزشکی کودک در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی به کودکان شما می باشد برای اطلاع از هزینه خدمات دندانپزشکی کودکان در کرج با مشاورین ما در این مجمخوعه تماس حاصل نمایید و از خدمات ما در این مجموعه بهره مند شوید.

شماره تماس کلینیک دکتر فدرا یوسف پور

34497920 026



دندانپزشک اطفال در کرج

مرکز  دندانپزشکی کودک در کرج

واقعیت این است که بسیاری از ما از تفاوت متخصص و دندانپزشک عمومی بی اطلاع هستیم و از تخصص های دندانپزشکی و شاخه های آن آگاهی نداریم. دوره دندانپزشکی ۶ سال می باشد و مدرک دندانپزشکان عمومی در ایران جراح دندانپزشک میباشد که با دندانپزشک متخصص متفاوت است. دندانپزشکی تخصص های مختلفی دارد که یکی از آنها تخصص دندانپزشک اطفال است که مردم دندانپزشک اطفال یا دندانپزشک کودکان از ان نام میبرند  که دریافت این مدرک نیازمند گذراندن دوره ۳ ساله تخصص علاوه بر دوره عمومی است. این تخصص شاخه ای از دندانپزشکی است که مخصوص درمان بیماریهای دهان و دندان در کودکان و نوجونان است. از آنجایی که بیماری دهان و دندان در دوران کودکی و نوجوانی شروع میشود، پیشگیری و درمان این آسیبها در این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است. که در تخصص دندانپزشک اطفال متخصص میباشد، متخصص دندانپزشکی کودکان  یادنداپزشک اطفال باید به روانشناسی کودک و نحوه ی برخورد با کودکان مسلط باشد و بتواند در کوتاهترین زمان اعتماد بیمار را جلب کند و بتواند به بهترین نحو خدمات مورد نیاز کودک را ارائه دهد. دندانپزشکان متخصص اطفال درمانهای دندانپزشکی مورد نیاز برای کودکان مبتلا به فلج مغزی، عقب افتاده ی ذهنی، اوتیسم و مبتلا به بیماریهای سیستمیک انجام میدهند، هرچند به دلیل عدم همکاری لازم در اغلب مواقع این کودکان برای درمان احتیاج به بیهوشی و یا آرام بخشی در محیط بیمارستانی دارند.ما در کلینیک دندانپزشکی اطفال در کرج آماده ی کمک رسانی به شما والدین عزیز در جهت حفظ سلامت دهان و دندان کودکانتان می باشیم جهت دریافت نوبت با ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

بهترین دندانپزشکی کودک در کرج   بهترین دندانپزشکی کودک در کرج

هزینه  دندانپزشکی کودک در کرج

ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات دندانپزشکی اطفال را با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم ای خدمات شامل: آموزش بهداشت دهان و دندان در کودکان و نوجوانان  و ارایه توصیه های لازم در مورد نحوه رعایت بهداشت دهان ، تغذیه مناسب و ارایه خدمات پیشگیریارائه ی خدمات تخصصی دندانپزشک اطفال  که شامل کلیه ی خدمات درمانی مانند ترمیم دندانهای شیری- عصب کشی دندانهای شیری- روکش دندانهای شیری- فلورایدتراپی و خدمات مرتبط با دندانها دائمی از جمله فیشور سیلنت و ترمیم و … می باشد.

دندانپزشکی کودک ارزان در کرج

ترس از دندانپزشکی یک مشکل رایج در دندانپزشکی کودکان است. بعضی از کودکان هنگام مراجه به دندانپزشک دچار ترس و اضطراب شده و رفتار نامناسبی از خود بروز می‌دهند. عوامل متعددی در شکل گیری این ترس نقش دارند به ویژه رفتار والدین می‌تواند تاثیر زیادی در انتقال استرس و نگرانی‌های خود به کودک داشته باشد. این نکته بسیار اهمیت دارد که دندانپزشک بتواند با بکارگیری روش‌های مناسب اقدام به آرام کردن کودک کند. دندانپزشکان متخصص اطفال در خصوص نحوه برخود و تعامل با کودکان آموزش‌های لازم را دیده‌اند. در موارد لازم از راهکارهای ارائه شده توسط آنها برای آرام کردن کودک خود استفاده نمایید. دکتر فدرا یوسف پور با اشراف کامل به روانشناسی کودکان از هرگونه ترس و وحشت آن ها جلوگیری کرده و باعث آرامش در کودک در زمان معالجه می باشد.