دکتر فدرا

از دیر باز یکی از مهمترین خواسته های والدین به ویژه دندانپزشکی‏، دریافت خدمات در محیطی آرام، دلپذیر، بدون استرس و داشتن تجربه‌ای خوشایند و بدون درد برای کودک دلبندشان است.کلینیک دکتر فدرا یوسف پور یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما والدین عزیز می باشیم شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید. برای دریافت هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

34497920 - 026

دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان

 خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج

دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج بهترین راه حل برای بیمارانی است که علیرغم داشتن دندانهای پوسیده و حتی دردناک، به دلایل زیر به طور معمول به دندانپزشکی مراجعه نمی کنند:

  •  کودکانی که به علت سن پایین، قادر به همکاری با دندانپزشک نمی باشند.
  • کودکان مضطرب و پریشان و یا مبتلا به اوتیسم، با دندانهای پوسیده، عفونی و دردناک.
  •  مراجعین دارای ترس، استرس و اضطراب شدید در محیط های دندانپزشکی داشتن تجربه ناخوشایند قبلی از دریافت خدمات دندانپزشکی.
  •  بیماران مبتلا به مشکلات خاص نظیر محدودیت باز شدن دهان به علت مشکلات مفصلی، حالت تهوع شدید (رفلکس gag)، زبان بزرگ و اران دارای معلولیت ویژه و یا دچار عقب افتادگی ذهنی و فیزیکی فاقد توانایی دریافت درمان روتین دندانپزشکی
  •  اقدامات درمانی گسترده و پیشرفته که تحت بی حسی موضعی قابل انجام نمی باشد

 

مزایای دندانپزشکی آرامبخشی کودکان

  •  با ایجاد شرایطی نظیر خوابی آرام و عمیق، می تواند فرصت مناسبی را برای دریافت خدمات دندانپزشکی بسیاری از بیماران فراهم آورد.
  •  در این روش بیمار تحت مراقبت ویژه و حضور مداوم متخصص بیهوشی، با دریافت دوز‌های بسیار پایین داروی بیهوشی به خوابی آرام فرو رفته و دندانپزشک متخصص در کمال خونسردی و آرامش به درمان بیمار می پردازد.
  •  از مزایای این روش، تنفس معمول بیمار بدون نیاز به دستگاه بیهوشی و کنترل مداوم وی تحت مانیتورینگ قلبی و ریوی، حین درمان می باشد.

 

شرایط دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان

کودک تحت نظارت متخصص بیهوشی با دریافت داروهای موثر بطور کامل بیهوش شده و تنفس وی از طریق دستگاه انجام می شود. از مزایای این روش، انجام خدمات بسیار متنوع و طولانی در محیطی بسیار آرام و راحت برای دندانپزشک و بیمار، تحت مانیتورینگ کامل قلبی و ریوی می باشد. دکتر فدرا یوسف پور بهترین کلینیک دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج می باشد جهت رزرو نوبت با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایید.

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی کودکان در کرج

مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج