دندانپزشکی کودکان در کرج

دندانپزشکی شاخه ای از علوم پزشکی می باشد که به تشخیص و درمان دهان، دندان ها، لثه می پردازد.دهان و دندان عضوی مهم در سلامت جسم و روح می باشد که برای فرد طرح لبخند بسیار زیبا و جذابی را به ارمغان می آورد.داشتن دندان هایی سالم و زیبا علاوه بر تاثیر گذاری بر روحیه و ایجاد طرح لبخند بسیار دلنشین، موجب می شود تا افراد با آسودگی عمل جویدن و هضم غذا را انجام دهند.با استفاده از علم دندانپزشکی می توان اغلب بیماری های دهان و دندان را شناسایی و از پیشرفت آن جلوگیری کرد.برای پیشگیری و درمان بهتر است افراد در فواصل متفاوت به دندانپزشکی جهت انجام معاینات لازم مراجعه کنند. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات دندانپزشکی به دلبندان شما عزیزان می باشیم جهت دریافت نوبت از مرکز دندانپزشکی در کرج با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.
 

مرکز دندانپزشکی در کرج

بهترین زمان مراجعه کودک به دندانپزشکی

بهتر است مراجعه منظم کودک به دندانپزشک از سن یک سالگی و با رویش اولین دندانهای شیری آغاز شود. والدین گرامی دقت کنند که موقع درد و عفونت دندان، موقعیت مناسبی برای اولین مواجهه کودک با درمانهای دندانپزشکی نیست و دیگر دیر شده است و قطعا باید زودتر معاینه دندانپزشکی انجام می شده است.چرا که در جلسات اول نباید درمانهای سنگین و طولانی که نیازمند پذیرش و تحمل زیادی است، انجام شود و بهتر است فقط در حد آشنایی، ویزیت، برساژ و فلورایدتراپی باشد.تلاش کرده ایم امکان انجام درمانهای دندانپزشکی در محیطی مناسب را برای فرزندانمان فراهم کنیم.

کلینیک دندانپزشکی

ابتدایی ترین موضوعی که فرد بلافاصله پس از ورود به کلینیک دندانپزشکی به آن توجه می کند محیط دندانپزشکی است، این محیط باید کاملا استریلیزه و تمیز باشد.اتاق درمان دهان و دندان باید از اتاق انتظار مجزا باشد.موضوع دومی که افراد به آن توجه می کنند نوع برخورد تیم دندانپزشکی می باشد.قسمت دندانپزشکی اطفال باید با توجه به سن و علاقه کودک تزیین شده باشد، به عبارت دیگر بهتر است در این محل از پوستر ها یا عکس های کارتون هایی که مورد علاقه کودکان هستند استفاده شود.استفاده از وسایل بازی و دیگر مواردی که کودکان به آن ها علاقه دارند می تواند تاثیر مثبتی در روند درمانی آن ها داشته باشند.اگر به دنبال کلینیک دندانپزشکی کرج هستید می توانید از طریق شماره هایی که در سایت وجود دارند به ما مراجعه کنید.

خدمات دندانپزشکی

ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور انواع خدمات دندانپزشکی کودکان را با بالاترین کیفیت انجام می دهیم برای اطلاع از خدمات کلینیک دندانپزشکی برخی از آن ها را خدمتتان توضیح می دهیم.

فیشورسیلنت دندان کودکان

یکى از روش هاى جلوگیرى از پوسیدگى ، استفاده از فیشور سیلانت ها مى باشد. دندان هاى دائمى کودکان داراى شیارهاى عمیقى مى باشد که مى تواند محلى براى تجمع مواد غذایى و ایجاد پوسیدگى باشد. این دندانها به دلیل رویش در سنین پایین و رعایت بهداشت ضعیف در کودکان ، وجود میناى نابالغ امکان پوسیدگى زودرس دارد. شیارهاى موجود در سطح جونده این دندانها با استفاده از فیشورسیلانتها مسدود شده و از بروز پوسیدگى جلوگیرى خواهد شد. این روش کاملاً محافظه کارانه و بدون نیاز به تراش و بى حسى است و جهت پیشگیرى از پوسیدگى دندان کاملاً مؤثر است.

فلوراید تراپى

یکى از روش هاى پیشگیرى از پوسیدگى، فلوراید تراپى است. فلوراید ماده اى است که براى محافظت دندان ها در برابر پوسیدگى ها بسیار کارآمد است. اشکال مختلفى از فلوراید وجود دارد. این ماده در خمیردندانها، دهانشویه ها وجود دارد. شایع ترین شکل مورد استفاده آن توسط متخصص دندانپزشکى کودکان، وارنیش فلوراید مى باشد. در این روش فلوراید بر روى تمامى دندانها زده شده و سبب محافظت سطوح صاف دندانها در برابر ایجاد پوسیدگى مى شود.

دندانپزشکی کودکان در کرج