دندانپزشکی اطفال در کرج

کلینیک دندانپزشکی کودکان جایی است که کودک از زمانی که دندان‌های شیری او می رویند تا سن ۱۲ سالگی به آن نیاز دارند. مراجعه‌ی مداوم و بررسی دندان و لثه کودک او را از هرگونه بیماری و عارضه‌ی دندان و لثه در بزرگسالی در امان نگه می دارد. برخی از افراد بزرگسال ممکن یکی یا چند دندان خود را در کودکی به دلیل سهل‌انگاری از دست داده باشند. اگر بخواهند جای دندان از دست رفته یک دندان ایمپلنت بگذارند، هزینه سنگینی باید پرداخت کنند. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور بهترین دندانپزشکی کودکان در کرج آماده ی خدمت رسانی به شما و کودک دلبندتان می باشیم. شما والدین گرامی باید در نظر داشته باشید که معاینات دندان کودک باید از سنین پایین و همان ابتدای امر که دندان شیری او شروع به رویش می کند باید صورت پذیرد. ما در کلینیک دندان کودک در کرج آماده ی معاینه و درمان دندان های کودک شما در کرج می باشیم. شما عزیزان می توانید جهت دریافت نوبت در کلینیک دندان کودک در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

آدرس : کرج - چهار راه طالقانی - کوچه سالیان - مجتمع پزشکی آترا - طبقه سوم - واحد 11

تلفن : 34497920 - 026

بهترین دندانپزشکی کودک در کرج

 مهمترین چیزی که سلامت دهان و دندان را تضمین میکند مراجعه مرتب به یک دندانپزشک خوب در کرج  است. ما باید روند مراقبت از دندان های خود را تا پیش از اینکه مشکلی متوجه دهان و دندانمان شود آغاز کنیم. و دست دست نکنیم تا بعد از اولین مشکل یا درد دندان، تازه به  کلینیک دندانپزشکی در کرج  مراجعه  کنیم. بنابراین برای پیشگیری از بروز هر نوع مشکل احتمالی در آینده، باید از همان سنین کودکی به طور مرتب به مطب دندانپزشکی مراجعه کنیم. از همین رو ارتودنسی کودکان اگر مهمترین تخصص دندانپزشکی نباشد، دست کم جزء مهمترین خدمات و تخصص های دندانپزشکی محسوب میشود. ما در بهترین دندانپزشکی کودک در کرج آماده ی هرگونه خدمت رسانی به شما عزیزان می باشیم.
 

هزینه دندانپزشکی کودک در کرج

بیماران کودک نسبت به بزرگسالان نیازمند خدمات دندانپزشکی متفاوتی هستند. علاوه بر این، آنها ممکن است نیازهای رفتاری و دندانی بسیار خاصی داشته باشند که تنها مختص بچه ها و سنین پایینتر باشد. بر همین اساس و برای پیشگیری، درمان و برطرف کردن مشکلات خاص کودکان در رشته دندانپزشکی، تخصصی به وجود آمده به نام دندانپزشکی کودکان که به تمام نیازهای دندانپزشکی اطفال به طور کامل پاسخ میدهد. بنابراین هر زمان که کودک شما با مشکل دندان مواجه شد باید به طور مستقیم او را به یک دندانپزشک کودکان ببرید نه یک دندانپزشک عمومی.برای دریافت هزینه دندانپزشکی کودک در کرج با ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور تماس حاصل نمایید.