دندانپزشکی اطفال در کرج

ارتودنسی شاخه ای از دندانپزشکی است که دندان ها و فک هایی را که در جای نامناسبی قرار می گیرند اصلاح می کند. دندان هایی که در جایگاه نامناسبی قرار می گیرند و شکل نامتعارفی دارند مشکلات بهداشتی مختلفی ایجاد می کنند. تمیز نگه داشتن دندان ها سخت تر می شود. بیماری که دندان های نامرتبی دارد در معرض خطر ابتلا به پوسیدگی دندان و بیماری های پریودنتال قرار دارد. دکتر فدرا یوسف پور بهترین متخصص ارتودنسی کودک در کرج می باشد که با ایجاد محیطی شاد و جذاب برای کودکان به درمان ناهنجاری های دندان کودک و ارتودنسی دندان های کودک می پردازد. جهت رزرو نوبت از بهترین متخصص ارتودنسی کودک در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. دکتر فدرا یوسف پور بهترین مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج می باشد.
 

34497920 - 026
 

 

فواید ارتودنسی در کودکان

برخی مشکلات ارتودنسی اگر زود تشخیص داده شوند، اصلاح آنها ساده تر است. درمان ارتودنسی کودکان به پیشگیری از مشکلات پیچیده تر کمک می کند که ممکن است در آینده وخیم تر شوند. طی دوره ای که هنوز دندان های شیری در دهان هستند،  درمان ارتودنسی پیشگیری به بهترین متخصص ارتودنسی کودک اجازه می دهد، با پرداختن به ساختار فک و دندان ها، روی محل بیرون آمدن دندان های دائمی کنترل داشته باشد. تا سن ۷ سالگی، هم دهان کودک به اندازه کافی رشد کرده است، و هم به اندازه کافی ساختار سالم دارد به شکلی که بهترین متخصص ارتودنسی کودکان می داند با بیرون آمدن دندان های دائمی فک چگونه رشد خواهد کرد.متخصص دندانپزشکی کودکان(اطفال)برای شناسایی مشکلات بایت در سنین پایین کودک آموزش دیده است و کودک را به ارتودنتیست ارجاع خواهند داد.

سن مناسب ارتودنسی در  کودکان 

بهترین متخصص ارتودنسی کودک در کرج به درمان مشکلات فک و دندان کودکان می پردازد که طبق توصیه پزشکان بهتر است بین سنین 7 تا 11 سال کودکان برای ارتودنسی به بهترین متخصص ارتودنسی کودک مراجعه کنند چرا که در سن کودکی و نوجوانی به دلیل اینکه بیمار سریعتر نسبت به روش های درمانی پاسخ خواهد داد ودر نتیجه هزینه ارتودنسی در این صورت کاهش پیدا خواهد کرد چرا که تمامی دندان های کودک در این سن درنیامده اند.

هزینه ارتودنسی در کودکان

عوامل زیادی بر هزینه ارتودنسی تاثیرگذار خواهند بود. هزینه درمان های  ارتودنسی به نوع ناهنجاری ، نحوه درمان ، مدت درمان ,  سن بیمار ، شدت ناهنجاری ، نوع دستگاه به کار برده شده اعم از ارتودنسی متحرک و یا ارتودنسی ثابت، دستگاه خارج دهانی , دستگاه داخل دهانی , ارتودنسی دیمون، ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان، ارتودنسی نامرئی یا invisalign، ارتودنسی لینگوال , درمانهای ارتودنسی به همراه جراحی (ارتو سرجری), استفاده از مینی اسکروMiniscrew , استفاده از مینی پلیت Miniplate و غیره بستگی دارد.
به عنوان مثال در بعضی بیماران ناهنجاری دندانی فکی با پلاک متحرک قابل اصلاح است که  در این صورت هزینه ارتودنسی کمتر خواهد شد. برخی از بیماران نیاز به ارتودنسی ثابت فکین دارند که دستگاههای ثابت ارتودنسی بعد از رویش دندانهای دائمی در دهان قرار می گیرند . گروهی دیگر از بیماران نیاز به درمان ارتودنسی متحرک و سپس ارتودنسی ثابت دارند  بعضی نیاز به درمانهای جراحی دارند .
برخی نیاز به مینی اسکرو Miniscrew و غیره  دارند , بنا بر این روش درمانی ارتودنسی برای هر فرد منحصر به خود اوست و متغیرهای زیادی در هزینه نهایی بیمار تاثیر دارد  هزینه ارتودنسی در جلسه اول که ویزیت رایگان است به بیمار گفته می شود.

بهترین متخصص ارتودنسی کودک در کرج