دندانپزشکی اطفال در کرج

درمان ارتودنسی فراتر از درمان های اصلاحی است. این درمان می تواند حتی از بروز برخی مشکلات دهان و دندان پیشگیری نماید. اگر می خواهید مشکلات دندان  کودک خود را پیش از رشد تمام دندان های دائم برطرف نمایید، الان زمان مناسبی است تا شما را با مفهوم ارتودنسی پیشگیرانه آشنا کنیم. ارتودنسی پیشگیرانه یکی از مراحل درمان ارتودنسی است که برای حفظ یکپارچگی و انسجام آنچه در یک زمان خاص طبیعی به نظر می رسد، انجام می شود. این مرحله از درمان، هر گونه فرایندی را شامل می شود که در تلاش برای خنثی کردن تأثیرات ناخواسته محیطی انجام می شوند. ما در کلینیک دکتر فدرا یوسف پور در کرج به درمان بیماری های دهان و دندان کودکان در کرج می پردازیم یکی از موارد درمان بهداشت دهان و دندان کودکان در ارتودنسی پیشگیرانه در کودکان می باشد. ما در مرکز دندانپزشکی کودکان در کرج جز بهترین مراکز ارتودنسی پیشگیرانه در کرج می باشیم برای دریافت قیمت ارتودنسی پیشگیرانه در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 

34497920 - 026
 

 

خدمات ارتودنسی پیشگیرانه در کرج

متخصصان ارتودنسی پیشگیرانه معتقدند شناسایی و رهگیری مشکلات دندان در کودکان در زمانی که کودک هنوز به اندازه کافی رشد نکرده است می تواند از درمان های پر هزینه و تهاجمی تر آینده جلوگیری کند. مشکلات خاص ممکن است در طول معاینات منظم در مطب آشکار شوند. یک ارتودنتیست آموزش دیده  مشکلات ظریف رشد فک و دندان در حال ظهور را به خوبی شناسایی کرده و تشخیص می دهد.این در حالی است که برخی از دندان های کودک هنوز نیفتاده اند. مزیت این تشخیص زود هنگام این است که برخی از مشکلات ممکن است راحت تر اصلاح شوند.انتظار تا زمانی که تمام دندان های دائمی دربیاید و رشد فک وصورت کامل شود ممکن است اصلاح برخی از مشکلات را سخت تر کند.به همین دلیل به شدت توصیه می شود که همه کودکان یک چک آپ ارتودنسی قبل از سن ۷ سالگی داشته باشند.حتی اگر دندان های کودک از وسط تراز به نظر می رسند، ممکن است مشکلی وجود داشته باشد که از دید شما مخفی باشد ولی ارتودنتیست شما آن را تشخیص دهد.برای دریافت خدمات ارتودنسی پیشگیرانه در کرج با شماره اعلام شده تماس حاصل نمایید.

مزایای ارتودنسی پیشگیرانه در کرج

  • کاهش نیاز به کشیدن دندان‌های دائمی
  • کمک به رشد صحیح فک‌ها
  • به حداقل رساندن یا رفع نیاز به جراحی در آینده
  • هدایت دندان‌های دائمی به وضعیت‌های قرارگیری مطلوب‌تر
  • کاهش احتمال نهفتگی دندان‌های دائمی
  • کاهش آسیب به دندان‌های جلو، در موارد پیش‌آمدگی این دندان‌ها یا مواردی که مشکل کراس بایت وجود دارد.
  • اصلاح یا حذف عادات مضر
  • بهبود نحوه قرار گرفتن لب‌ها روی یکدیگر، که به بهبود سلامت سیستمیک و بهداشت دهان و دندان کمک می‌کند
  • بهبود برخی مشکلات گفتاری
  • بهبود ظاهر و اعتماد به نفس

بهترین زمان ارتودنسی پیشگیرانه در کودکان

کودکان باید در سن هفت‌سالگی برای معاینه و دریافت مشاوره به متخصص ارتودنسی در کرج مراجعه کنند. شرایط خاص کودک می‌تواند در زنان مورد نیاز برای انجام ارتودنسی تأثیرگذار باشد. در اغلب موارد می‌توان درمان ارتودنسی را با شروع ریزش دندان‌ها و درآمدن دندان‌های جدید آغاز نمود. معمولاً، درآمدن دندان‌های دائمی در سنین بین 8 تا 14 سالگی  رشد می‌کنند. بنابراین بهترین سن برای انجام ارتودنسی بین 9 تا 14 سالگی است. البته شرایط هر کودک متفاوت است و ممکن است برخی کودکان در سن پایین‌تری به ارتودنسی نیاز داشته باشند. متخصص ارتودنسی بعد از ارزیابی و معاینه‌ی کودک، به شما خواهد گفته که مناسب‌ترین زمان انجام ارتودنسی پیشگیرانه چه موقع و بهترین شیوه‌ی  درمان برای کودک شما چگونه است. هزینه ارتودنسی پیشگیرانه در کرج را از ما در کلینیک دکتر یوسف پور بخواهید.

هزینه اتودنسی پیشگیرانه در کودکان