دندانپزشکی اطفال در کرج،دندانپزشکی کودکان در کرج

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۳ ثبت شده است

مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج

متخصص دندانپزشکی کودکان

مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج

مطب تخصصی دندانپزشکی کودکان در کرج، دکتر فدرا یوسف پور در خدمت فرزندان دلبند شما می باشد تا بهترین خدمات دندانپزشکی را دریافت کنند. مطب دکتر فدرا یوسف پور به عنوان فوق تخصص دندانپزشکی کودکان مکانی می باشد که در آنجا کلیه خدمات مربوط به درمان سلامت و بهداشت کودکان و اطفال از سنین 6 ماهگی یعنی با رویش اولین دندان شیری تا سنین نوجوانی با بهترین متد ها و تجهیزات روز دنیا انجام می شود. مطب دندانپزشکی کودکان دکتر فدرا یوسف پور در چهار راه طالقانی کرج و با دسترسی راحت از کلیه نقاط مختلف شهر کرج واقع شده است. این مجموعه دارای دکوراسوین و فضای مخصوص کودکان می باشد از این رو القا کننده حس آرامش و شادی در کودکان و اطفال دوست داشتنی و کم سن می باشد. تجهیزات و وسایل تخصص دندانپزشکی کودکان، استفاده از مواد و متریال دندانی مرغوب و معتبر در کنار تیم درمانی با تجربه و متخصص و برخورداری از دانش روز امکان ارائه درمان های دندان کودکان را با بهترین کیفیت مهیا می سازد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

هزینه فیشور سیلانت دندان

دندانپزشکی کودکان

هزینه فیشور سیلانت دندان

هزینه فیشور سیلانت دندان کودکان با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع مواد مورد استفاده، تعداد دندان ها، محل قرار گیری دندان و... تعیین می گردد. بر روی سطح دندان های آسیاب شکاف ها و شیارهایی مختلفی وجود دارد. این دندان ها مکان بسیار مناسبی برای ابتلا به پوسیدگی می باشند اگر عمق این شیارها به صورتی باشد که غذا در بین آن ها گیر کند دندان به مرور زمان دچار پوسیدگی می شود. فیشورسیلانت ماده ای است که با پر کردن این شیارها مانع از پویسیدگی دندان ها می شود. طی فرایند فیشورسیلانت با هم سطح کردن دندان ها از تشکیل پلاک در آن ها جلوگیری می شود از این رو دندان کودکان دچار پوسیدگی نمی شود و دندان های سالم تری خواهند داشت. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در خدمت فرزندان دلبند شما می باشد تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات دندانپزشکی را ارائه دهد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

آبسه و عفونت دندان کودکان

دندانپزشکی کودکان

آبسه و عفونت دندان کودکان

آبسه و عفونت دندان کودکان یکی از مشکلاتی می باشد که ممکن است کودکان و اطفال با آن مواجه شوند. آبسه و عفونت در اثر پوسیدگی شدید دندان ها ممکن است رخ دهد که در این صورت باید کودک خود را برای درمان نزد متخصص دندانپزشکی کودکان ببرید. زمانی که پوسیدگی دندان کودکان پیشرفت کرده باشد ممکن است کودکان دچار عفونت و آبسه شوند که بریا جلوگیری از ایجاد مشکلات جدی بهتر است هر چه سریع تر فرزند خود را نزد متخصص دندانپزشکی کودکان ببرید. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان ر کرج در خدمت فرزندان شما می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

روش تشخیص پوسیدگی دندان کودکان

متخصص دندانپزشکی کودکان

روش تشخیص پوسیدگی دندان کودکان

تشخیص به موقع پوسیدگی دندان کودکان از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار می باشد زیرا با تشخیص به موقع می توان دندان دچار پوسیده را درمان و حفظ کرد. پوسیدگی دندان یکی از بیماری های رایج دهان و دندان می باشد که بسیاری از افراد به آن دچار می شوند که در صورتی که این پوسیدگی شدت پیدا کند ممکن است کودکان دندان خود را از دست بدهند. زمانی که دندان کودکان در اثر عوامل مختلفی مانند خوردن بیش از حد خوراکی های شیرین، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و شیر خوردن کودکان در شب و عدم تمیز کردن دندان ها پس از آن ممکن است مینای دندان کودکان دچار آسیب شود و دچار پوسیدگی می شود که در این صورت باید هر چه سریع تر نسبت به ترمیم دندان ها اقدام کرد برخی از پوسیدگی های دندان کودکان عمیق می باشد که در این صورت دندان کودکان نیاز به عصب کشی پیدا خواهد کرد  و بعد از آن برای حفط دندان باید روکش دندان انجام شود و در برخی از مواقع پوسیدگی دندان کودکان سطحی است که در این صورت نیاز به پر کردن دندان پوسیده می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور

پر کردن دندان کودک در کرج

دندانپزشکی کودکان

پر کردن دندان کودک در کرج

پر کردن دندان کودک در کرج توسط دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج انجام می شود. پر کردن دندان یکی از روش های ترمیم می باشد که برای محافظت از دندان های آسیب دیده و دچار پوسیدگی مورد استفاده قرار می گیرد پر کردن دندان با استفاده از مواد مختلف مانند آمالگام و ... انجام می شود که با توجه به محل قرار گیری دندان نوع مواد پر کننده دندان توسط متخصص دندانپزشکی مشخص می گردد. دکتر فدرا یوسف پور به عنوان متخصص دندانپزشکی کودکان در کرج در خدمت فرزندان دلبند شما می باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فدرا یوسف پور